Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض قرص سفیکسیم ۲۰۰
سلام دخترم ۹ سال داره بدلیل تورم لوزه هاش و درد گلو دکتر بهش سفیکسم ۲۰۰ از نوع قرص داده ولی پس از ۳ شب خکردن دارای اسهال و حالت تهوع و دل پیچه هست آیا از عوارض دارو هست نمیشه قرص جایگزین آموکسی سیلین ۲۵۰ بخوره
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یعنی فاصله نمیشه. بعداز خوردن شیرخشک میدم بهش. 15 ماهشه
- مدفوع بدبو و چسبناک
کودک ۲ ساله من چند روز شده که مدفوعش بدبو و چسبناک هست،کلا یبوست داره ولی این مشکل جدید است. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶ سالشه یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
- ریز بودن کودک
سلام ببخشید دختر دو ساله من خیلی ریزه و میخام بهش مولتی یا زین یا مکمل کلسیم چی بدم وزن تولد ۲ کیلو وزن دو سالگی ۹ کیلو. برای رشد قدش چه مکملی بدم ممنون میشم کمک کنید
- هیدروکسی زین و سر درد سر درد
سلام دخترم ۵.۵ سالشه یک ساله شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو روز در میان ۵ میل .به خاطر دونه های صورتی روی بدنش که خارش داشتن الان سر درد و سر گیجه داره و دکتر اطفال گفت هیدروکسی زین رو قطع کن و دیفن هیدرامین بده در حالیکه دکتر آلرژی گفت هیچ وقت ناگهانی شربت هیدروکسی زین رو قطع نکن چون علائمش شدید تر بر میگرده . اگه بخوام صبر کنم تا چند روز دیگه که دکتر آلرژی بیاد که زمان مصرف هیدروکسی زین میگذره امشب باید بخوره. چیکار کنم
- ریزش مو
با سلام و تشکر، پسر ۱۶ ماهه ام ریزش مو داشت به توصیه شما زینک سولفات ۲ سی سی در روز دادم، الان ریزش خیلی کمتر شده، میخواستم ببینم کی دارو رو قطع کنم.الان ۳ هفته هست میخوره.
- درباره بچه ۱۸ ماهه
سلام وقتتون بخیر میشه لطف کنیدبگیدشربت سفیکسیم واسه پسر۱۸ ماهه ام بایدچندسی سی بدم .ممنون...
- مریضی کودکم
سلام اقای دکتر پسرم دوسال سن داره زود به زود ماهی یکبار سرما میخوره چیکار کنم انقدر زود به زود سرما نخوره خودشم از شربت دکتر خسته شد خواهش میکنم راهنمایم کنید
- جوش در ناحیه ختنه گاه
سلام آقای دکتر بچه ام دو سالش ی هفته ای جوش در ناحیه ختنه گاهش در اومده این ناشی از چیست و هنگامی که بهش دست میزنم اجازه نمیده ظاهرا در محل جوش در داره پماد بتا او ان ان استفاده کردیم جواب نداد نظر شما چیست
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- آزمایش
سلام اقای دکتر دخترم یکسالو نیم هستسش میشه این ازمایش تفسیر کنین Rbc5.55 Mcv64 Mch20 Rbw-cv15.9 Anisocytosisوmicrocyteوhypochromiatزده مثبت یعنی چی؟؟؟
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- اسپری
با سلام، پسر من ۹ ساله هست و ۶۰ کیلو وزن دارد الان دو ماهه کرونا گرفته و تمام شده ولی وقتی میدود و یا پشت سر هم بخواهد حرف بزند با هیجان میگوید نفسم نمیرسد حالا نمیدانم بخاطر چاقی هست یا کرونا از چه اسپری استفاده کنم البته اگر لازم هست؟
- سفید بودن مدفوع
سلام دختر 4 ساله ای دارم که چند روزی دچار سرماخوردگی بود که داروی خاصی هم مصرف نکرد و بهبود یافت ولی هم زمان دچار اسهال نیز شده اما نه بصورت بیرون روی زیاد امروز مدفوعش سفید رنگ شده است بی اشتها نیست کم حال نیست ولی کمی بعد از فعالیت زیاد خسته میشود همچنین مدت دو ماه است که تغییر محل زندگی از همدان به تهران داشتم و در حال حاضر به مهد میرود ولی خیلی تمایل به ماندن ندارد و احتمالا دچار استرس هم است لطفا دلیل سفید بودن مدفوع را راهنمایید بفرمایی
- بالا بودن گلبول سفید
سلام بالا بودن گلبول سفید در کودکان نشانه چیست؟از دخترم که ۸سالشه چکاب گرفتیم گفتن گلبول سفیدش بالاست دوهفته قبل از آزمایش سرماخوردگی داشت جواب آزمایش متیونه ازتاثیرات دارو باشه؟ ممنون میشم جواب بدین
- شربت زینک
سلام یک ماه پیش دخترم اسهال داشت دکتر برا کودکم 2سالشه شربت زینک گلو کونات 5میلی تجویز کرد الان مثل همون شربت گیرم نیومد شربت زینکو هلث 10میلی گرم گرفتم میخواستم ببینم اشکال نداره بهش بدم
- دل درد و مدغوع بلغمی 4ساله
سلام آقا ی دکتر دخترم از تا بستان که ویروس دل پیچه و حالت تهوع آمد گرفت بعد از اون موقع هی هراز گاهی دل پیچه داشت بردیم آزمایش گفت توی معدش عفونت هست شربت مترونیدازول داد خورد کمی خوب بود باز هراز گاهی دل درد داره الان مدفوع سفت وبلغمی هست 3ونیم سالش هست چیکار کنم آقای دکتر بد غذا هم هست خوب غذا نمیخوره
- لیکوآپ
درودفراوان جناب دکتر پسرم سه ساله۱۳کیلو و مینور هست از یک سالگی سانستول زینک پلاس میخورد و الان چندماهی پزشک براش لیکوآپ تجویز کرده به نظر شما بهش نیاز داره؟تا کی باید شربت بخوره؟ متشکرم از وقتی که میذارید
- مدفوع
باسلام آقای دکتر پسرم ۲وسال ونیمشه تازگی ازپوشک گرفتیمش ادرارروخوب میره دستشویی وانجام میده امامدفوع روهر۵،۶روزیه بارمیکنه جالبه اصلاشکمش هم سفت وبادکرده نمیشه بدون این همه روزعدم دفع خواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد

