Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر . برای نوزاد دوماه و پنج روزه که علائم سرماخوردگی (بی قراری و تغییر صدا )دارد باید چه کاری انجام داد؟
- خراش روی پوست صورت
سلام اقای دکتر وقت بخیر، پسر من ۹ماهشه، دیروز صورتش به لبه تیزی خورد یه خراش طولانی ایجاد شد. عمیق نیست اما روش درحال ترمیم شدنه. چه کار کنم و چه پمادی بزنم که جاش نمونه. ممنونم
- قطره
سلام دکترواسه پسر۸ماهم واسه رفلاکسش قطره متوکلوپرامیدنوشته میگن بدی به بچه تشنج میکنه چبکارکنم میترسم توروخداکمکم کنیدیعنی احتمالش هست تشنج کنه میترسم بهش بدم
- حرکت کردن
باسلام وقت بخیر به شما دکتر عزیز یه سوالی داشتم پسرم نزدیک شش ماهشه با کمک من میشینه ولی وقتی روی زمین میزارمش جابه جا میشه باپاهاش تلاش میکنه ولی به جلو نمیره کمی به عقب یا به بغل میره به نظرتون رشد حرکتیش ضعیفه؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر برای نوزاد چهار ماهه مولتی ویتامین خارجی میخوام بدم چه مارکی پیشنهاد میکنین؟قطره ی آد رو به خاطرطعمش استفراغ میکنه و نمیخوره ، مولتی ویتامین مزه ش شیرین باشه. ممنون
- فتق کودک
سلام اقای دکتر. پسرم ۲۰ روزه ست نافشیکمبیرونه، دمترگفت فتق خفیف داره، لازمه کاری انجام بدم، مثلا نافش روببندم؟ کلا چیکارکنم که خوبشه؟
- شربت زينك
سلام خسته نباشيد من با يك مشاور تغذيه در رابطه با غذاي كودكم مشورت كردم چون بي اشتهاست نسبت به غذا گفتم شربت اشتها آور شربت زينك نيز بخوره گفت در آينده دردسر ساز ميشه چون اگه طولاني استفاده شه بلوغ زود رس مياره آيا اين درسته من ميتونم ب دخترم كه ٩ ماهشه شربت اشتها آور بدم؟
- سیر نشدن نوراد
سلام نوزاد سه ماه و نیمی دارم که احساس میکنم باشی خودم سیر نمیشه بعد از ۴۰ دقیقه شیردهی بازم حالات گرسنگی رو داره در روز خواب عمیق نداره و پوشک خیس هم در روز ۳الی۴ تاست، میتونم بهش شیرخشک کمکی بدم، چقدر باید بدم و کدوم شیرخشک بهتره؟
- فرنی
سلام اقای دکتر
دخترم ۶ ماهشه فرنی رو چه جوری درست کنم
- نوزاد
سلام من دوقلوهام 4 ماهشونه 35 هفتگی ب دنیا آمدن دکتر شیر خشک نان اچ آ داده بود بعد دوماه شیر خشک یارانهای دادم الان دیگه نمیخورند و رفلاکس معده دارن از چه برند شیر استفاده کنم لطفاً راهنمایی کنید
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- پوست سر نوزاد
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم یکماه است که پوست کف سرش به شدت پوسته پوسته درشت شده که چسبیده و حوا نمیشه حتی با چرب کردن و حمام بردن و ریزش موی شدید پیدا کرده لطفا شامپو خوب هم براش بهم معرفی کنید فیروز و هیدرو درم و سیوند که مفید نبود چطور بدونم که قارچ نباشه؟؟؟؟
- مدفوع
سلام پسري چهارماهه دارم كه شير خشك آپتاميل و قطره آد ميخوره چند روزي هست كه در مدفوعش نخ هاي سياه رنگ ميبينم وزنش ٦٩٥٠ گرم و قدش ٦٥ و دور سر٤٢ هست يك هفته پيش واكسن چهار ماهگيش زدم ميشه علتس بفرماييد
- کودک ۶ماهه
دخترم ۶ماه داره دوروز آبریزش بینی داشت از اسپره شستشو استفاده کردم تا امروز بدنش کمی گرمه کسله صداش سنگین شده به راحتی شیر نمیخوره باید چکار کنم ؟
- شیر خشک بلاگ ای ار
پسرم یک ماهه هست رفلاکس معده داره دکتر بهش شیر خشک ببلاگ ای ار پیشنهاد کرد ..با خوردن این شیر خشک دیگه شیر بالا نمیاره اما در روز ۶ بار شکمش کار میکنه این نشانه اسهال هست؟باید شیر خشکش رو عوض کنم؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم۳ ماهشه دکتر براش زیترومکس و شربت سرفه تجویز کرده . ولی الان روز دوم داروهاشه ک میدم معدش ورم میکنه جیغ میزنه. تقریبا یک ساعتی ب این حالت هست بعد خوب میشه. اینا طبیعیه یا حساسیت دارویی داره؟
- سرما خوردگی کودگ ۲ماه ونیم
کودک دوماه ونیم دارم حدود یا هفته هست که سرفه داره سینش سخ سخ میکنه
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
با سلام. دخترم 4ماهشه با وزن تولد2980و وزن الان 6200 آبریزش بینی و تب داره میتونم از شربت ستادین جی بدم بهش و چقدر بدم ممنون
- آزمایش عربالگری
با سلام و وقت بخیر اگر نوزادی در آزمایش تیروئید غربالگری پاشنه پا در روز پنجم تولد تی اس اچ ۵ داشته باشه و با تکرار در روز دهم تولد تی اس اچ ۳ و یک دهم داشته باشه طبیعی است؟ با تشکر
- شیر خشک
دکتر ببخشید که باز سوال میکنم اشتباه گفتم الان بچه ۸ ماهو تموم کرده ینی الان ۸ ماهو دو روزشه همین بیومیل ۲ رو بخوره خوبه؟

