Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گوش
چراشیشه شیرباعث عفونت گوش میشود
- استفراغ نوزاد
سلام دخترم واکسن چهار ماهگی زده تا شب خوب بود ولی شب بعد از شیر بالا میاره واستفراغ میکنه ولی تب نداره چکار باید بکنیم؟
- فتق ناف
با سلام نوزاد دو ماه ای دارم که دوهفته پیش از نافش کمی خون امد.. کمی ترشحات آبکی زرد کم رنگ هم دارد که زود خشک میشود ولی چرک نیست. دکتر پماد تتراسایکلین ۳ درصد تجویز کرد برای جلوگیری از عفونت.گاهی اوقات به شدت زور میزند واین باعث میشود نافش برجسته تر شود.چند روز پیش یک مقدار خیلی کمی چیزی شبیه گوشت از داخل نافش بیرون زده وگاهی اوقات به داخل میرود. آیا این موضوع به مرور درست میشود یا نگران کننده است؟
- شربت
سلام دکتربه پسرم که تو۱۰ماهگیه روزی چندباروچقدشربت زینک سولفات بدم؟
- شیرکمکی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهو ۱۵رورشه به خاطر کافی نبودن شیر خودم دکتر براش شیر بیومیل پلاس تجویز کردن به نظرتون شیر خوبیه ؟پسرم الان 6کیلو هستش وزنش مناسب این سن هست یا کمه؟ آقای دکتر این شیرو سه روز بهش میدم فعلا تو این سه روز مشکلی نداشته
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
سلام من نوزادم3ماه داردموقع خواب خیلی گریه می کند تا خواب میرودبه چند دقیقه نشده بیدارمیشودواز دوباره گریه می کند مشکل خواب داره نمیتونه درست بخوابه، دکتر هم بردمش میگن مشکلی نداره برای دل دردش هم دارو میخوره، می تونم از شربت بی بی سد استفاده کنم برای خوابش
- دندان نوزاد
سلام پسرم ۱۰ ماهشه تازه میخواد دندون در بیاره دوروزه مدفوع زیاد میکنهو کمی اسهاله میخواستم ببینم ربطی به دندان در اوردن داره یانه؟
- استفاده از شربت هیدروکسی زین
باسلام خاستم بپرسم دخترم 22روزه هست و بدنش و کف پاهاش دونه های قرمز زده و خیلی گریه میکنه و بی قرار هست امروز دکتر براش شربت هیدروکسی زین نوشت. صبح و شب نصف قطره چکان بدم. باتوجه باینکه ممنوع هست زیر 6ماه. چیکارکنم بدم بهش یانه ممنون از پاسخگویی تون🌹
- غلظت شیرخشک
با سلام .کودک 3 ماهه ای دارم که برای وزنگیری مناسب دکتر در کنار شیر خودم برای او شیرخشک هم تجویز کرده که روزی چند بار به او میدهم میخواستم بدونم اگه شیرخشک آماده شده را کمی غلیظتر درست کنم اشکالی نداره؟ مثلا در 60 سی سی آب 3 پیمانه شیرخشک بریزم
- بیلیروبین نوزاد
سلام دکتر
من نوزادم 99/1/2 متولد شده با وزن 3.1 کیلوگرم و بیلی روبین 12.8 بعد دو روز 10.8 بعد هفت روز 5.23 شد روی مهتابی نگذاشتم فقط شیر خشک دادم.
می خواستم بدانم بیلی روبین 5.23 خطری برای نوزاد دارد؟ نیاز به مهتابی ندارد؟ و بیلی روبین طبیعی برای نوزاد چند است؟
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش هم هشت کیلو نیم است سرما خورده چقد شربت ازیتروماسین ۱۰۰ بهش بدم چند ساعتی؟؟
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- ultimateshop
Ultimateshop.to ultimateshop login ultimateshop - WELCOME ONLINE ultimateshop CCV/DUMPS/FULLS ultimateshop login SHOP - HIGH QUALITY ALWAYS!!
- سرفه نوزاد ۲ماهم
سلام جناب دکتر من پسرم ۲ماهشه خیلی کم سرفه میکنه میدونم سرما خورده تو سن ۲۲ روزگیش یکبار بستریش کردم دکتر بعد ترخیص بهش آزیترومایسین واسپری بینی داد الانم سرفه میکنه دوباره ایا میتونم باز شروع به مصرف دارو کنم وضعیت مالیم خوب نیست که ببرمش دکتر ممنونم خداخیرتون بده حتما راهنماییم کنین
- وزن نوزاد
سلام من یه دختر 3 ماهه دارم با وزن 4کیلو و800 گرم و وزن موقع تولدش هم 3کیلو و200 گرم بوده شیر خودم میخوره ولی احساس میکنم وزنش کمه چیکار باید بکنم
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام وعرض ادب پسرم پنج ماه ونیمه است نافش کمی دیر افتاد بعدش به اندازه یه سوراخ ریزته نافش باز بود وازش ترشح میومد بیرون بردمش متخصص کودکان گفتن تمک بریزید خوب میشه طی دو مرحله نمک ریختم بعدازدوهفته یه زائده ریز ازنافش اومد بیرون بردم پیش همون دکترزائده رو بانیترات نقره برداشتن ولی دوباره یه تیکه زائده دیگه اومدبیرون سونو گرفتیم خدا رو شکر به مثانه وروده راه نداره ولی جراح اطفال گفته بایدجراحی بشه ابعادش هم 9در4 میلیمترهستش هنوز ترشح هم داره پیش دکتر عمومی بردم گفتن میشه با لیزربردارن موندم چکار کنم تو روخدا راهنمایی بفرمایید ایامیشه با نمک خوبش کرد..؟؟ ممنون میشم
- دل درد و گریه بیش از حد دوماهه
یک و نیم ماه هست ک نوزادم بیش از حد گریه میکنه شب وروز و بخود میپیچه دکتر زیاد رفتیم نتیجه خاصی نداشت میگن بخاطر نفخ و گازهای معدست ولی من میترسم التهابات روده نباشه رود هاش خیلی سرو صدا میکنند دکتر ها فقط شربت دادن مثل کولیکس و... بچم عمرش دوماه هست گاهی یبوست هم داره. نمیدونم چ دارویی بهش بدم من عراق هستم و دکتر خوب نمیشناسم لطفا کمکم کنید.
- شیر
سلام اقای دکتر دخترم شب تا صبح شیر نمیخوره صبح ساعت ۶ونیم بیدارمیشه میخوره سه ماهشه نگرانی نداره شبا شیر نمیخوره البته اکثر شبا اینجوریه
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد
- نوزاده ۶ماهه
پسرم ۶ماهشه موقعی که میذارم رو پاهام تا بخابه سرشو حالت دراز کش میبره جلو و کمرشو قوس میده ب بالا لطفا بگید باید چکار بکنیم واضع تر بگید تا متوجه بشیم 🙏🏼

