مصرف همزمان قطره ویتامین آ و د(که 1500iu ویتامین آ) و شربت امگا 3-مکس که 830iu ویتامین آ دارد خطرناک نیست؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- سلام دکتر جان این مردم سوال میپرسند نگران سلامتی بچه هامون هستند خواهشا اگرجواب نمیدید مردم بدبخت رو سرکارنزارید این صفحه تبلیغاتی مطب روهم جمع کنید
- اسهال
سلام پسرم ۵سالشه ۳روزه اسهاله شربت لوپرامید بهش میدم اصلا تاثیر نداره باید چه اندازه بهش شربت بدم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- یبوست نوزاد دوماه ونیم
سلام وقت بخیر من یه دختر ودوماه ونیم دارم ک از چهل روزگی هفته ای یکبار شکمش کارمیکنه ودکتربردم هیچ دارویی ندادن وفقط یه پماد زینک دادن ک بعضی وقتا به مقعدش میمالم . بهش ترنجبین میدادم که دکتر گفتن ندم وبه جاش فلوس بدم . ولی فرقی نکرده وهفته ای یکبار مدفوع کنه .قبل چهل روزگی هروز دوسه بارشکمش کار میکرد ..شیر خوذمو میدم بهش . لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- مامی
سلام دختر من کولیک داره گفتید تو وبسایت در موردش هست نیست اصلا .فقط تا چه مدت طول میکشه یه دارو معرفی کنید بگیرم تشکر از شما
- یبوست سفت وبه زور نوزاد مدفوع میکنه چه شربتی خوبه نوزاد 7 ماه وغذای کمکی شروع شده
- قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۲۰روزشه معمولا قطره های مختلف بهش نمیسازه توی دفع دچار مشکل میشه براش قطره آدزیر تجویز کرین یبوست نشد ولی ۳۰قطره رو نمیخوره بالا میاره اوق میزنه یکسره گریه میکنه قطره دیگه ای هست که طعمش بهتر باشه؟
- واکسن آنفولانزا
با سلام آیا واکسن آنفولانزا برای کودک 18 ماهه توصیه می شود؟ برند خاصی توصیه می شود؟ همزمانی تزریق واکسن 18 ماهگی و آنفولانزا مشکلی ندارد؟
- آلرژی
سلام شبتون بخیر پسر من در نوزادی حساسیت به پروتئین گاوی داشت که با رعایت درمان شد ولی الان ۴سال سن داره و زود سرما می خوره وسریع شروع به سرفه می کنه پزشکشون گفتند آلرژی دارند و اسپری سالبوتامول و فلوکستید دادالان در هنگام سرفه استفاده می کنم(امسال ۳ بار و هربار در حدود چهار روز)ولی همیشه نگران عوارض ان هستم میشه در مورد عوارض آن برام بگید و این اسپری ها کورتون دارند علاوه بر اون فکر می کنم لوزه سوم هم داره دارویی که لوزه اش را کوچک کند هست
- کمبود ویتامین
سلام آقای دکترخسته نباشین دخترم ۷سالشه خیلی ازاوقات میگه خسته ام حوصله ندارم واحساس میکنم انرژی کافی نداره وحتی عصبانی میشه دلیلش چیه وآیا به دلیل کمبود ویتاممین میتونه باشه؟ممنون ازشما🙏🏼
- قطره کولیکز
پسرم ۶۷روزه شه. گریه های شدید با داد داره، نیاز هست پیش دکتر ببرم یا برای کولیک است؟ قطره کولیکز را چقدر و هر چند ساعت بهش بدم؟
- پیدانبودن دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر شما چند وقت پیش شربت فارمنتین ۴۵۷ تجویز کرده بودین من از شما خواستم شربت دیگری تجویزکنین چون داروخونه ها نداشتن شما فرمودین شربت ازیترومایسین ۲۰۰ ،الان این شربت هیچ داروخونه ای نداره فقط یه جا داره ازیترومایسین ۱۰۰ ایا میتونم بگیرم؟؟ ۳ سالشه و وزنش ۱۴ کیلویه چه طورباید بهش بدم؟؟؟
- چند وعده غذا
سلام دکتر .دختر ۲۳ ماهه ای دارم کمی بدغذاست .روزی چند وعده غذا بخوره ؟روزی سه وعده غذای اصلی وسطاش هم آب میوه ای یا یکی دو تاتیکه میوه میخوره ،کافیه ؟؟؟
- تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرن سه سالشه. وزن ۱۴/۱۰۰ سرماخورده اما تب نداره. سرفت خلط دار داره و ابریزش بینی. چرک خشک کن بدم بهش؟ میشه دارو معرفی کنید
- شربت لوپرامید..
سلام وقت بخیر پسرم پنج سال و نیمه ازصبح اسهال داره البته حجم کم میتونم شربت لوپرامید بدم؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید دخترم شش ماه و بیست روزشه فرنی و سرلاک خوب نمیخوره چی به عنوان غذای کمکی بهش بدم پوره میوه میتونم بدم ؟ بایدمیوه پخته باشه ؟ موز الان میشه داد؟ اب چه مقدار بدم ؟ به جای اب میشه اب میوه طبیعی بدم ؟ در روز چند وعده بهش غذای کمکی بدم؟
- شیر خشک
سلام من نوزاد نه ماه دارم که شیر وخشک آبتامیل پپتی استفاده میکردم ولی لان پیدا نمیشه چه چیزی به جای آن به نوزاد خود چه شیر جایگزین بدم ممنون اگه راهنمای کنید
- تیرویید
با عرض سلام و خسته نباشد نوزاد من در غربالگری تیروئید روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که گفتن باید تکرار بشه و در روز دهم تولد تی اس اچ 3ویک دهم داشت که گفتن طبیعیه من خودم در 29روزکی نورادم ازش آزمایش وریدی تیروئید گرفتم که تی اس اچ شد 8.09 و تی4 شد 7.66 که هردو هم در رنج نرمال آزمایشگاه معتبر بودن که برای هر دو مورد تا 16 طبیعی بود میخواستم بدونم آیا نوزادم کم کاری تیروئید داره و نیاز به درمان دارد؟ با تشکر و سلام مجدد سوال را پرسیده بودم محبت کردین باسه دادین که درصورت تداوم یبوست و سایر علائم کم کاری تیروئید دوباره آزمایش را تکرار کنیم نوزاد من تا حالا یبوست نداشته و هیچ یک از علائم کم کاری را هم نداره نتیجه ازمایش بنظر شما کم کاری تیروئید رانشان میدهد یا طبیعی است؟ باتشکر
- بادرود
سلام مادر بارداری که سینه اش خلط داره و داروهم خورده ولی خلط داره اگه قورت بده چیمیشه برا جنین مشکلی پیش میاره؟وکلا سرماخوردگیا رو جنین چه تاثیر داره

