Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع خلطی
سلام دکتر پسرم نه ماهشه روزی دو سه بار مدفوع میکنه بعضی وقتا خلطی هست البته داره دندون همدچ در میاره پدی لاکت هم میدم اما همونطوره
- زانودرد
باعرض سلام و خدا قوت .آقای دکتر دخترم 3سالشه باوزن 13کیلو .دوروزپیش صبح که از خواب بیدار شد گفت زانو درد داره که تابعدازظهر درست راه نمیرفت ولی از بعدازظهر بهتر شد الان هم راه میره و بازی میکنه ضمنا کبودی و ورم نداره تب هم نداره .غذاهم خوب میخوره .ماهی 2سی سی قطره ویتامین دی میخوره .بااینکه بهتر شده نگرانم آقای دکتر میشه بفرمایید دلیلش چی هست.ممنون میشم زنده باشید
- شیاف استامینوفن 1250تب بر
ایا شیاف 125 استامینوفن برای کودک یک ساله ضرر نداره
- دلیل زردی کف پا
سلام .پسرم 4 سالشه چند روزه متوجه شدم کف پایش زرد و تقریبا به نارنجی میزنه خیلی نگران شدم گفتم شاید کم خونه و فروگلوبین براش شروع کردم
- خراش روی پوست صورت
سلام اقای دکتر وقت بخیر، پسر من ۹ماهشه، دیروز صورتش به لبه تیزی خورد یه خراش طولانی ایجاد شد. عمیق نیست اما روش درحال ترمیم شدنه. چه کار کنم و چه پمادی بزنم که جاش نمونه. ممنونم
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- دوز مصرفی شر بت
سلام من ۶۰کیلو وززن دارم از شربت پیروی ساید در هر نوبت چند میلی مصرف کنم
- سینه کدوک
سلام آقای دکتر پسرم ۳ ساله است امروز متوجه شدم نوک یکی از سینه هاش یه نقطه سیاه ونوس تو رفته..خیلی نگرانم چکار کنم
- سلام اقای دکتر بچم دوسالشه مهدی کودک نمیره تو خونم همیشه فقط بعضی وقتها میریم بیرون از اون طرف میام شبشم تب کرده ؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
- ادزیر
سلام اقای دکتر مولتی ویتامین ادزیر را یک سی سی به بچه 18 ماهه بدم؟
- میخ داخل پا
سلام دکتر خانمم میخ رفته توی پاشنه پاش سوزن کزاز زده قرص هم میخوره اما خیلی درد داره و ورم کرده راه درمانش چیه
- ایامیتوان به کودک یه ساله شیره انگوربدهیم
ایاشیره انگوربراکودک یه ساله مضره یانه
- تیرگی پشت چشم
سلام .ببخشید پشت چشمان(پشت پلک بالا ) نوزاد دوماهه ام تیره میشود علت چیست ؟؟
- شربت
سلام دکترببخشیدمیتونم خودم به پسر۸ماهم شربت آنتی رفلاکس بدم بعدش چه اندازه باید بدم؟
- گوش درد
سلام دخترم ۵ماهش هی دستش سمت گوشش می بره میخواستم ببینم شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر وچند بار در روز باید بدم ممنونم.
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
باسلام فرزندان دوقلوکه نارس بدنیا اومدن بدلیل حساسیت به شیرگاوورفلاکس وکولیک ویبوست وبثورات پوستی شدیدازشیرخشک آپتامیل پپتی1 تغذیه کردن حالاباورودبه ماه7وفقدان این شیرخشک مشکلات گوارشی زیادشدن چندین شیرتعویض شده وجوابی حاصل نشده باتشکر
- اکسپکتورانت
سلام پسر۶ ساله دارم سرفه خلطی میکنه بعضی اوقات شربت اکسپکتورانت خوبه؟
- سرفه و عطسع نوزاد
سلام خسته نباشید من نوزادم هفده روز دارد یه روز که سرفه و عطسه می کند اما تب ندارد خیلی ناراحتم چیکارکنم
- مقدار مصرف امپول بتامتازون برای کودک س سال
سه روزه سرفه شدید همراه سرما خردگی تب
- مقدار مصرف سفکسیم۱۰۰ برای سن۱۰ سال

