Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه
درمان خس خس سینه بچه سه ماهه چیست
- قرص مبندازول
سلام آقای دکتر خسته نباشید .آقای دکتر من مادر شیرده هستم نوزادم ۶ ماهشه ی ماه پیش فهمیدم کرم دارم از داروخانه قرص مبندازول گرفتم هفت عدد از قرصا خوردم شیرهم میدادم الان فهمیدم نباید میخوردم برا بچم ضرر داشته آقای دکتر الان من چیکار کنم شما ی راه حلی نشونم بدین .لطفا پاسخ بدید
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام و وقت بخیر... دخترم ۴۳روزشه دکتر تشخیص نفخ شدید داد و براش قطره گریپ میکسچر خارجی دوازده ساعت یکونیم سی سی... پدی لاکت پنح قطره در روز... و دایمتیکون هر هشت ساعت پنج قطره تجویز کرده دو روزه استفاده میکنم همش دخترم خوابه برخلاف قبلا که خیلی کم خواب داشت الان نگرانم این خواب طبیعیه؟خیلی کم بیدار بود روز دیگه شب همش خوابید حتی شیرشم تو خواب خورد این میتونه عوارض کدوم دارو باشه؟راستی برای خودمم ریکولیک تجویز کردن هشت ساعت ۵سی سی
- بالابودن انزیم کبد
دخترم یکسالشه و ast رو 52 هستش ایا این مقدار بالاتر بودن از حد نرمال خطری هم داره
- کم اشتهایی نوزاد ده ماهه
سلام آقای دکتر دختر ده ماهه دارم که خیلی خیلی بی اشتهاست یعنی اگه بخوام غذا بهش بدم باید کاملا حواسشو پرت کنم تا قاشق و ببرم تو دهنش خیلی لاغر هست وزن تولدش ۲۸۰۰ و الان ۸۵۰۰ دو تا دندون در آورده خیلی بی قراری میکنه موقع خواب و روزها فعالیتش خیلی بالاست چه شربت اشتها آور بهش بدم و میتونم بهش سویق بدم میگن خیلی مفید برای بچه ها لطفا راهنماییم کنید خیلی سردرگم هستم با این وضعیت
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه علائم سرماخوردگی داشت وارفتگی صداکه گرفتگی صداش بعدازدوهفته خوب نشده وبی قراری میکند تب نداره سرفه نمیکنه فقط صداش گرفته میخواستم ببینم باید به پزشک مراجعه کنم
- اهن
با سلام و عرض ادب کودک من در چکاب یکسالگی از نظر اهن و تیروئید و ویتامین دی و... نرمال بود و چون قطره اهن نمیخورد من هرروز داخل غذاهاش عدس و ماش و لوبیا میریزم آیا همین حبوبات موجب شده که کمخونی نداشته باشه با توجه به اینکه قطره اهن نمیخورد؟
- سلام دخترم ۸ سالشه گلویشعفونت داره آیاشربت سفکسیم ۱۰۰برایش بدهم؟
سلام دخترم سرماخورده و۸ سالشه گلویش عفونت داره آیا از شربت سفکسیم ۱۰۰ برایش بدم؟
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه
- دور سر نوزاد
سلام پسرم ۶ماه وبیست روزش هست دورسرش ۴۷هست ایا مشکلی دارد؟
- با سلام دخترم یک سال و شش ماهش از یک آذر دچار سرفه خروسکی شده دو مرتب شب بردمش دکتر ولی هنوز سرفه را داره مخصوصا شب ها خوب نمیتونه بخوابه چه داروی براش خوبه
- سلام دکتر برا بهتر کار کردن شکم دخترم که شیر خشک میخوره قطره بیوفنت تجویز کرده صبح و شب گفته 12قطره یعنی صب 6تا بدم شبم 6تا
- شکم درد
بچم شکم درد دارد وتب دارد وبعضی وقتا بیحال میشه واز نظر اشتها هم درکل خیلی بد اشتها است
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- تب
سلام،پسرم هفت ماهشه،قطره استامینوفن دادم،میتونم از شیاف ۱۲۵ هم براش استفاده کنم؟
- درباره شربت ستادین دی سی
سلام میخواستم بپرسم شربت ستادین دی سی چه مقدارش رو باید به کودک داد کودک تقریبا ۳الی ۴ میباشد عوارضش چیه واینکه آیا مصرف این شربت برای کودک خوب است یا نه
- دولیکوسفالی
سلامراقای دکتر خسته نباشید تورو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم همه ذوق و اشتیاقم ب ناراحتی و استرس تبدیل شده الان هفته 38هستم و سونو 36هفته گفتن گ سر بچه دولیکوسفال است یعنی باریک و کشیده ایاداین شکل طبیعی نیست زشته ممکنه بچمو مسخره کنن بعد از تولد تخت بخوابونی صاف میشه اصلا این سر چ جوریه تو رو ب خدا کمکم کنید جوابمو بدین

