Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- دونه ها ی ریز
سلام دخترم ده ماه و بیست روزشه دو هفته ای هست ک دور تا دور بینی و پشت لب و رو چونه اش دونه های ریز قرمزه زده.....نشونه مشکل خاصی است این دونه های ریز قرمز؟ پماد بتامتازون هم زدم ولی تاثیری نداشته
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدپسرم4ماهشه سرماخوردگی داره سه روزپیش بردمش پیش متخصص واسش ازیترودرباقطره بینی سدیم کلرایدووقطره بینی دی بی سالین نوشته داروهاروبهش میدم ولی خیلی سرفه خشک میکنه ومیخوادبالابیاره 7کیلووزنشه چه دارویی بدم خوب شه؟
- رفلاکس
سلام اقای دکتر روزتون بخیر نوزاد من ۲۶ روزشه رفلاکس پنهان داره شیرخشک نان میخوره میتونم شیرخشکشو عوض کنم شیرخشک انتی رفلاکس بدم بهش؟
- کولیف
سلام اقای دکتر پسر م ۳ ماهشه تا چند ماهگی بهش کولیف و پدی لایت بدم؟؟
- شیر مادر
سلام. دخترم وارد 4 ماه شده، به خاطر اینکه شیر نداشتنم بهش شیر خشک دادم، الان شیر خودم بهتر شده، ولی اصلا سینه ام رو نمیگیره. لطفا بهم راه حل بدید، خیلیناراحت و پشیمونم. میخوام شیر خودم و بهش بدم
- سلام دخترمن 2ماهشه واکسن زدم میتونم اگه نبش بالا بود شیاف استفاده کنم؟
- سرماخوردگی
پسرم۸ماهشه اول اردیبهشت میره توی ۹ماه روزشنبه بردمش دکتر واسه ابریزش بینی وگرفتگی بینی اسپری سدیم کلراید دادن وشربت سیتریزین ازدیشب سرفه هاش شروع شده سرفه های خلط دار میکنه تبم نداره اصلا
- پادردو
سلام ببخشدمن دختر۴ساله اش همیشه ازدردپامیناله همش بایدپاهشوماساژبدم والان ۳روزمتوجه شدم کف پاش زردمایل به نارنجی آقای دکتردخترم براثربیماری که بنده داشتم مجبورشدم ،خیلی وزوترازموعداون به دنیا بیارم ۱۰روزداخل شیشه موندوبعدازدوماه تارشدکردامکان داره .خیلی ممنونم وسپاس گذارم اگربرام توضیح بدیدعلت پادردش دردش وزردی پاش چی ممکن باش وهمش مریضه اصلانمتونم ودخترم ببرم حموم زودسرما میخوره بعدشه هی میگه گوشم از بسکه بردمش. دکترخسته شدم خیلی ممنونم ازشما
- مسمومیت دارویی
سلام اقای دکتر من به اشتباه به جای شربت کتوتیفن یه قاشق شربت تئوفیلین جی به فرزندم دادم بچه ام ۷ ساله اش ديگه بعد اون هیج دارویی بهش ندادم ترسيدم مسموم شه میشه راهنمایی کنید. ممکنه به یکبار عوارض داشته باشه. ممنون میشم .
- بالا آوردن نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشید پسرم الان یه مدتیه بعضی وقتا شیر بالا میاره نگرانم شیر خشک ببلاک ۱ میخوره
- نیش پشه
درود ، پسرم ۱۷ ماهشه پشه نیشش زده جای نیش قرمز و سفت شده چه پمادی بزنم ؟ سلامت و تندرست باشین
- بیقراریشبانهکودک
دختریسهماهونیمهدارممدتپنجروزاستشبوروزبیقراراستدو دسترامشتمیکندوبهدروندهانشمیبرددارایمدفوعآبکیوسبز استوپاهایشرامدامجمعمیکندودادوفریادمیکندلطفاراهنمایی کنید
- کم اشتهایی
نوزادان خیلی ضعیفه وکم اشتها است لطفاً خواهشاً چی بهش بدم
- شیرخشک
سلام .کودکم ۵ ماه تمام سنش هست ازشیرمادرسیرنمیشه.شیربز چند دفعه براش دادم اسهال شده .وزنش هم الان ۶کیلوهست .چه نوع شیرخشکی براش مناسبه . وآیامیتونم غذای کمکی رو شروع کنم ممنونم از شما
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- عفونت چشم کودک
باسلام آیا عفونت چشمی کودک قابل سرایت به کودک دیگر هست؟ برای چشمش قطره باکتی ماید تجویز شده و دکتر گفته عفونت باکتریایی هست. متشکرم
- سلام اقای دکتر پسر من 8 سالشه علت زردی دست پاش چیه
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد سه ماه و ۲۰ روزه دارم ک رفلاکس شدید داره قبلا دو ماهگی متخصص گفت هیچ دارویی بهش نده ی هفته میشه ک خیلی شدید شده از اونجایی ک ما تو شهرکوچیک هستیم پیش دکتر عمومی بردم ک بهش شربت دمتیدون داد برای نوزاد سه ماهو نیم ضرر نداره و اینکه مقدار مصرفش چقدر باشه خوبه دکتر گفت ۱ سی سی صبح ۱ سی سی شب ب این روال بدم خوبه؟
- بارداری
در کاویته اندومتریک ناحیه سیستیک با جدار اکوژنب قطر۳میلیمتردیده شد ایا من باردارهستم درصورتی ک ۴رز از وقت پزیودیم گذشته

