Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
سلام وقتتون بخیر یه هفته پیش پسر6سالم باعلایم سرفه شدید خلط دارو بی حالی بردم دکتر ولی دکتر گفت خلطش عفونی نیس و چرک خشک کن نداد چن تا داروی معمولی داد ولی سرفه هاش هیچ فرقی نکرده چه دارویی بدم بهش الان برای خلط وسرفش؟
- اندازه شربت سفکسیم
با سلام بچم ۶ سالشه دو روزه گلوش درد میکنه و تب داره ۲۲ کیلو هم وزنشه شربت سفکسیم و چجوری بهش بدم ؟ چند سی سی
- سرفه
سلام خوب هستید آقای دکتر دخترم چندروز عطسه کرد ابریزش کم بود قطع شد الان چندروز هست سرفه خشک بخصوص شبا زیاد هست دارو هم پلارزین میدم هر۸ساعت ولی همچنان سرفه داره
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم۱۷ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی ماشاالله شیطونه قطره آدزیرنزدیک به۳ماهه که نخورده فقط دوکلمه ماماوبابامیگه راستش وقت نمیکنم زیادباهاش چکارکنم چون دوتابچه دیگه هم دارم شرایط دکتربردنشوندارم ضعیف ولاغیر واشتهانداره دکترمیشه دارویی تقویتی به من معرفی تنیده توحیدی زدن ورشدن خاطرداشته باشه ممنونم چارلستون اجرتون باخدا
- دیابت نوع یک
آقای دکترخواهرزاده من الان نه ماه به دیابت مبتلاشدن سه سالش خواهرم شب روزش شده گریه آیادرمان قعطی. داره
- افتادن سنگ لوزه
سنگ لوزه پسرم اویزون بود با گوش پاک کن یدونه بهش مالیدم سریع افتاد اشکال نداره؟ لازمه کاری بکنم براش؟ شیش سالشه
- با سلام' آیا میتوان همزمان از ستادین و شربت گیاهی ضدسرفه برای کودکان استفاده کرد؟
- سرفه وسرماخوردگی نوزاد۲ماهه
بچم کم اشتهاشده تب واسهال داره سرفه هم داره چکارکنم
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- باسلام.دخترم۱۱ماه هست ودکتر براش به دلیل عفونت گلو وگوش سفکسین۱۰۰نوشته الان بعدازمصرف دارو طی دو روز دچار اسهال گردیده آیا مصرف سفکسین ادامه یابد؟باتشکر
- ترس کودک
باسلام دختر ۱۸ماهه دارم هنوز راه نیفتاده بشدت میترسه یه راهی جلوپام بزارین ک ترسش بریزه.بهش بگم بیا پیشم چندقدم میاد ولی میترسه خیلی چکارش کنم.خسته شدم.
- جوش سفید روی نوک پستان
جوش سفید رنگ روی یکی از پستان پسر ۵ سالم نشانه چیست آیا لازم دکتر ببرم
- سرفه خروسکی کودک
سلام خدمت شما پسرم 8سالش امسال تا الان 6بار خروسک شده وهربار با آمپول دگزامتازون خوب میشه سوالم اینه دلیلش چی هستش ودارو چی بدم که خوب بشه ممنون
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید دخترم ۶سالشه دوبار از مدرسه انفولانزا گرفته هر دفعه هم سرفهاش شدید بودن اینسری یکم بیشتر طول کشیده الان۱۵روزه که سرفه میکنه داروهاشم ازیترومایسین پلارژین و امپول دگزامتازون که اثری نداشتن بعد دوباره دکتر شربت دکسترومتورفام تجویز کردن از دیشب میدم ولی اثری نداشته یعنی کم نشده سرفهاشم خس خس دارن ممنون میشم راهنمایی کنید
- فسفر بالا
کودک دو ماهه ازمایش گرفتیم ازش فسفرش ۶/۵بود ایا فسفرش بالا هستش یا مجددا نیار به ازمایش هست ..با تشکر
- سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
- مر
سلام پسرم ۵ سالش هست حساسیت داره بدنش دونه زده دکار بهش قرص پردنیزولون ۵ داده روزی ۳ تا خطرناک نیست برای بجه ها؟ ممنون
- زردش ن کف دست وپا
پسرم ۸ساله هست کف دست وپاش کمی زرد هست چکار کنم
- شیرمادر
عرض سلام وخسته نباشید دختر من تازه وارد یک سالگی شده تا حالا شیر مادر میخورد البته به خاطر اینکه شیرم کم بوداز ۷ماهگی یک وعده شیرخشک می خوردالان دقیقا از تولدش دیگه شیر مادر نمی خوره و من دیگه بهش شیر خشک روزی دو بار میدم راهی هست که دوباره به خوردن شیر مادر ادامه بدهداگر نه از کی می تونه شیر گاو بخوره وشیر خشک رو تا کی بخوره درضمن شیر خشک بب لاک میخوره ممنون از شما

