Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلسترول ۲۰۸
- واکسن
سلام واکسن دوماهگی پسرم دوهفته گذشته ولی هنوز جاش سفته .چی کار کنم
- رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.نوزاد 15روزه ام از بدو تولد رفلاکس و نفخ داشت.الان دو روزه اسهاله،در مدفوع او رگه خون همراه با خلط دیدم.بهش شیر خودمو میدم و شیرخشک سوپرامیل.بعد از رویت خون شیرخشکش رو قط کردم.شیرخشک ایزومیل ان جی سوکروز فری تهیه کردم.این شیرخشک رو دو سه دفعه بهش دادم،ولی متوجه شدم بعد خوردن این شیرخشک رفلاکسش شدیدتر میشه.چ شیرخشکی مناسب نوزادمه؟ک سبک باشه و باعث اسهالش نشه!دلیل وجود رگه خون در مدفوعش چیه؟
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- بزرگی شکم
سلام معده نوزاد چهار ماه من بزرگ است دلیلش چیست
- شیر شتر
پسر یکساله ام خیلی جیغ میزنه، شیر خشک میخوره، میگن به خاطر اینه که شیر مادر نخورده، و میگن شیر شتر بدم، میخواستم نظر شمارو بدونم،ممنون
- طریقه مصرف شربت پیروساید
- واکسن اشتباهی
باسلام کودکی یکساله دارم به جای واکسن یکسالگی واکسن 18ماهگی به اشتباه زده شده وبلافاصله واکسن یکسالگی هم تزریق شده مشکلی بوجودنمیادبایدچکارکنیم الانم تب کرده وپاش متورم شده باتشکر
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- شیرکمکی
سلام آقای دکتر پسرم شیرمادر تغذیه میکنه فقط زمانی که بیمارستان بستری شده بود شیرخشک کمکی بیومیل بهش دادم .چون شیرم کم شده بود گشنه بود الان اگه گاهی بخوام بهش شیرخشک بدم در کنار شیر خودم همون بیومیل باید بدم یا باید شیر خشک دیگه ای بگیرم ؟
- باسلام پسرم سه ماه و ۱۵روزش سرماخورده متاسفانه پیش متخصص بردم ولی سرفه هاش قطع نمیشه
پسرم سه ماه و۱۵روزش سرماخورده چندبار بردمش پیش متخصص بهش شربت دادن متاسفانه الان نه روز دارم دارو هارو بهش میدم ولی چرا سرفه هاش قطع نمیشه ،چکارکنم تا سریع خوب بشه ؟؟؟؟
- شیرخشک
سلام من بخاطر رفلاکس پسرم ۳ماهس میتونم شیرخشک بیونیل ای ار بدم و شیرخشکی ک الان میدم نان اچ ا هس درضم من زیاد شیر خسک عوض کردم الان رفلاکس پسرمو اذیت میکنه میتونم بیومیل ای ار با نان اچ ا رو باهم بدم مثلا ۱۰پیمانه ای ار ۱۰پیمانه نان اچ ا مشکلی نداره .. ممنون
- شربت ایمیونس
با عرض سلام . آیا می شود شربت ایمیونس را برای کودک دو سال مصرف نمود؟؟((جهت افزایش ایمنی)) ممنون از پاسخ شما
- رشد مناسب
سلام قد و وزن و دور سر کودک دختر ۱۵ ماهه به ترتیب ۸۱سانت ..۱۰و نیم کیلو ...و ۴۶ سانت دور سر خوبه ؟
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟
- قرمزی چشم
سلام خسته نباشید نوزاد ۶ ماهه دارم تقریبا از ۱۰ روزگی عفونت میکنه دکترا میگن مجرای اشکش بسته هس ۵ روزی میشه ک زیرچشمش قرمز میشه.میخاستم بدونم ک مشکل دیگه هس یا ن.بازم دکتر ببرم؟
- تشخیص سالم بودن یا معلول بودن نوزاد
سلام
چگونه میشه فهمید یک نوزاد سالم یا معلول است ؟
- مسمومیت
پسرم نه ماهشه مسموم شده چ بدم بهش
- میزان شربت آموکسی سیلین ۱۲۵برایرکودک ۵ساله با وزن ۱۲۵
کودک ۵ ساله وزن ۲۲ کیلوگرم از چند روز ویش بیمار شده و دوز داروی تجویز شده توسط تکنسین داروخانه روی دارو نوشته مشده
- تاخیر
باسلام من دخترمو بردم چکاپ گفتن چندماهگی دندون دردآورده منم گفتم یازده ماهگی الان یکسالشه دوتا دوندون داره بعد گفتن راه میره منم گفتم ازدرو دیوار نگه میداره راه میره ایشونم برام عکس از مچ دست چپ نوشتش منم بردم گفتن اشعه داره منم انجام ندادم .خواستم ازتون یه مشورت بگیرم اصلا نیازه انجام بدم یانه یا ازمایش باید بدم چه ازمایشی بدم .درضمن وزنش ۹و۴۰۰وقدش ۷۵ودورسر ۴۵بدوتولدم وزن۳و۵۰۰وقد۵۰ ودورسر ۳۵ بود .واینکه دندون دراوردن درخانواده همسرم دیربوده ممنون

