Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام،نوزاد ۹ ماهه چقدر باید سفکسیم مصرف کنه؟سرفه و آبریزش داره،همسرم مریض شد که دکتر بهش آنتی بیوتیک داد الان بچه ها گرفتن.به دختر ۵ ساله ام ۵ سیسی میدم
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسر من پنجماهشه هفت کیلو وزن.شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چه مقدار مصرف بشه.سرفه خشک داره
- مصرف هم زمان پلارژین و کوریزان
سلام دکتر من انروز پسرم رو واسه سرما خوردگی بردم دکتر و دکتر بهش هم ملارژین داده هم کوریزان پسرم ۱۱ کیلو وزن داره و ۱۷ ماهه است ممنون میشم راهنماییم کنین؟
- لاغري
باسلام دخترم ده ماهشه تو شير دهي بسيار لاغر شدم ايا ميتونم از قرص جنسينگ براي وزنم استفاده كنم ؟؟براي دخترم ضرر داره؟؟ پيشنهاده شما چيه دكتر با سپاس
- گوش درد بچه ده ماهه
سلام آقای دکتر امروز دخترموبردم دکترفقط چرک خشک نوشت چون کمی تب داشت الان که دیدم کنار های گوشش چرک زرد اومده بیرون آبکی هست و خیلی دردش میکنه چیکار کنم
- جراحی و واکسن یکسالگی
سلام پسرم ۲۷ خرداد عمل جراحی بیضه نزول نکرده داره و ۵تیر هم واکسن یکسالگی. میخواستم ببینم نزدیکی این دو مشکلی نداره.؟
- بوی تند عرق دختر 6ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر
ببخشید یه سوال داشتم..
من یه دختر 6 ساله دارم که از حدود یک سال پیش عرق زیر بغلش بوی تندی میده. زیاد سرما میخوره و عفونتهای شدید گلو زیاد داشته.
از وقتی اینطور شد که لوزه هاش یه خرده بزرگ شد....
میشه راهنمایی ام کنید دلیل و درمانش را. ممنون - برای سرماخوردگی کودک 2.5ماهه
برای سرما خوردگی کودک زیر 3ماه که گرفتگی شدید بینی داره شربت اموکسی سیلین 125چند ساعته وچند سی سی استفاده شود؟
- قطره ویتامین دی3
- ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- مخاط داخل دهان سمت گونه
سلام عرض ادب خدمت آقای دکتر بچه دو سال و نیم دارم که الان حدود 8ماه هفته ای یکبار یا دوبار بعضی مواقع شده دو هفته ای یکبار. داخل مخاط دهنش سمت گونه مثل حالت خون مردگی باشه بعد یکی دو روز از بین میره الان حدود دو هفته هست لکه خونی گرد سیاه میبینم خواستم بدونم علت چیه میره و میاد الان همه یه قسمتی از گونه اش هالی سفیدی هم هست خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید البته ناگفته نماند بردم متخصص واسه لک سیاه گفت چیزی نیست جذب میشه میره و میاد
- خر خر سینه کوکان زیر شش ماهه بخاط چی هست
فرزند من از بدو تولد تا الان که شش ماهه است خرخر سینه دارد به پزشک متخصص مراجعه کردیم گفتند مشکلی ندارد
- آش
سلام به بچه ۱۴ ماهه میتونم آش قلمکار بدم ؟ ممنون
- سرفه در خواب
سلام خسته نباشید. پسرم ۳ سالشه. وزنش ۱۳/۸۰۰ چند روز تب داشت. الان دو روزه تبش قطع شده. اما دو شبه که وقتی میخوابه زیاد سرفه میکنه تو خواب. شربت پلارژین هم میدم. روزا خوبه اما شب که میخوابه سرفه میکنه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دختر سه ماهه و هشت روزه دارم که دوروز هست دچار گرفتگی بینی شده و هرازگاهی سرفه و عطسه میکند آیا ممکن است خدایی نکرده کرونا گرفته باشد؟ چیکار باید بکنم؟
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- یبوست
سلام هنگام دفع مدفوع وقتی انگشتم رو به مقعدم میبرم تا خودم را تمیز کنم چیزی را احساس میکنم که اصلا شبیه مدفوع نیست آیا روده است؟ هنگامی که مدفوع سفت باشد این اتفاق می افتد راه درمان چیست؟ . بیوست و شقاق هم دارم که دارو مصرف میکنم
- سرماخوردگی کودکان
سلام جناب دکتر عزیز
ببخشید دخترم هشت ماه هشت کیلو هست
سرماخورده سه روز هست ولی فقط روز اول تب داشت ولی بعدش سرفه میکرد گاهی و کمی گلوش قرمز شده طبق معاینه دکتر اما چرک نکرده پزشک عمومی بیمارستان اطفال واسش از دیشب نسخه داده ولی از دیشب که شروع کردم یکسره خوابه تا امروز عصر فقط واسه شیر و سرلاک گاهی یکم بیدار میشه نگران شدم تجویز دکتر. این هست
هر دوازده ساعت نیم سی سی ستریزین
هر شش ساعت دو سی سی پدیزان
هر هشت ساعت ۱۰ قطره پلارژن کیدز.
البته مورد سوم را فقط یه بار دادم بهش صبح ناگفته نماند بچه ام شیر خودم میخوره و
خودم هم در سرما خوردم و دکتر واسم قرص استامینوفن ۵۰۰ هر شش ساعت یکبار و قرص لوراتادین شبی یکی و آزیترومایسین هر صبح یکی تجویز کرده - استفاده ازشربت ستادین دی سی براکودک دوسال ودوماه
- استفاده همزمان قرص ازینرومایسین 250 با سفیکسیم 200
سلام. دخترم شش ساله هست. تب کرده بود علایم سرماخوردگی داشت دارو میخورد اما بهبودی کامل نداشت بعد از سیزده روز باز تب کرد وگلو درد بعد دکتر دارو داد. تب پنج روز. سرفه چرک دار امروز بردم دکتر ديگه ازیترومایسین250 با سفیکسیم 200داد. میتوانم اون دوتا رو با هم بدم. در ضمن ریه هاش حساس هست

