Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام دکتر خسته باشید دخترم نارس با ون ۱۴۰۰ به دنیا اومد الان ۵ ماهشه وزنش ۵ کیلو وقد ۵۹ رفلاس شدید داره تازگی شیر نمیخوره طوریه انگار تازه به دنیا اومده نگرانشم شما چی دستور میدید
- اسهال و بی اشتهایی
سلام آقای دکتر. پسرم ۱۰ روز دیگه یکسالش تموم میشه. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره. دندون بالاش داره درمیاد. چند روزه مدفوعش شل بود. فرمودید زینک سولفات روزی دو سی سی بدم بهش. الان سه روزه بهش میدم. شبی ده قطره پدی لاکت هم میدم. یکم بهتر شده اما همچنان شله. دو روز هم هست انگار بی اشتها شده. شیر و آبمیوه خوب میخوره. غذای سفره رو هم خودش میخوره.ولی نمیزاره من بهش بدم. اما سوپ و فرنیش رو دیگه نمیخوره. تب هم نداره چکار کنم؟ بیارم مطب؟ یا خوب میشه؟
- That use a social security disability law firm for disability court additionally trials.
- سرماخوردگی
درود آقای دکتر دختر من ۸ماهشه چند روزِ بینیش گرفته بود از دیروز آبریزش داره و امروز هم کمی سرفه میکنه و صداش گرفته چه دارویی تجویز میکنین؟ممنونم
- یبوست نوزاد۲ونیم ماهه
سلام پسرم ۸روز یبوست گرفته پزشک شربت لاکسی ژل داده وگفتن روزی یه قاشق مرباخوری ولی بعد از سه روز دفع نداشته، به نظر شما شربت رو دوبار در روز ندم تا دفع داشته باشه
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- اگزمای نوزاد
سلام برای اگزمای صورت نوزاد ۴ ماهه چه پمادی مناسب هست؟ کرم ثمین تاثیری روش نداره پماد فلووسینولون زدم خوب بود اما کورتون داره نمیدونم چکار کنم
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر. با شروع فصل پاییز مادرِ شیرده میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ خودِ نوزاد نباید بزنه؟ هشت ماهشه
- مدفوع نوزاد چرب
سلام مدفوع نوزادم چرب است
- پوشک نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم ۷کیلو تا به حال براش پوشک ۴کیلو تا ۹کیلو استفاده میکردم و دیدم براش کوچیک شده و پاهاشو میگیره الان پوشک سایز ۴ که ۷کیلو تا ۱۸ کیلوگرم می باشد رو گرفتم مشکلی نیست اگر کمی براش بزرگ و راحت باشه؟؟چون میگن پوشک بزرگ پاهای بچه رو پرانتزی میکنه آیا این گفته درسته؟؟
- شربت سیتریزین
آقای دکتر شربت سیتریزین واسه زیر یک سال مقدار مصرفش چقدره؟
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم ختنه پیغمبری هص حالا چیکار کنم امکانش هس میگن عمل باید بشه میشه عمل نکرد
- گریه شیرنخوردن کم خوابی
سلام وقت بخیرآقای دکترمن بچم کم مونده که چهارماهش بشه بعدفقط خواب شبانه داره یکمم عصرمیخوابه وشیرم کم میخوره همشم بی حوصلس وگریه میکنه شدیدمشکلش ازچی میتونه باشه
- سلام اقای دکتر بچه من 1ماه دارد و شکمش هم زیاد کار میکند هم ریزه ریزه اصلا دائم کار میکنه. میگن به خاطر اسیدی شدن شیرمادر. من پنتو پرازول بخورم یا خیر؟
معده من خیلی ترش میکنه در دوران بارداری هم همش پنتو میخوردم
- قرمزی پای نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم آلرژی به پوشک داشت که جوش زیر پوستی زده بود،الان تقریبا خوب شده پوشکشا عوض کردم وپماد زینک هم واسش میزنم اما بازم لای پاهاش قرمزه یعنی به پوشک جدیدم حساسیت داره؟؟؟؟یا پماد بهتری واسه این مورد هست که استفاده کنم؟؟؟؟در روز ۳،۴ساعت بازم نگه میدارم.
- کم خونی
ته ناخن های نوزادم ب صورتی پر رنگ میزنه البته تو هر دستش دوتا انگشتش بیشتر مشخصه ایا طبیعیه؟
- تند تند نفس کشیدن
با سلام خدمت شما اقایی دکتر نوزاد نه ماهه ای دارم که صبح که از خواب بیدار شد خیلی تند تند نفس میکشید و بعد هم تب کرده میتوانید علت تند تند نفس کشیدن وتب او را معلوم کرد با تشکر
- تب نوزاد ۵ماهه
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد من ۵ماهشه به دلیل سرما خوردگی واکسن ۴ماهگیشو دیروز زدیم الان تبش ۳۸.۵با قطره استامنیفون پایین نمیاد چیکار باید بکنن ممنون میشم کمکم کنید
- تب
سلام آقای دکتردختر4ماه من باورم 5کیلودیروزتب شدید داشت تبش آوردم پایین امادوباره تب میکرد بهش سفیکسیم دارم میدم 5قطره هر12ساعت بنظرشماادامه بدم یاشتباه؟؟؟

