Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- محل تزریق واکسن
سلام آقای دکتر. نوزادی دوماهه دارم که تحت نظر شما میباشد . واکسن دوماهگی را دوازدهم تزریق کردیم . محل تزریق سفت و گوله شده . آیا نیاز به اقدامی هست ؟.مرسی از پاسخگویی
- استفراغ
سلام خسته نباشید پسرم چهار ساله ست وهر سال دو بار دچار استفراغ میشه که اینجور موقعه ها آب هم میخوره بالا میاره ودو بار دربیمارستان بستری شده واین مشکل هر شش ماه یا هفت ماه رخ میده و منو نگران کرد میشه راهنمایی کنید این مشکل برطرف بشه
- رفلاکس وکولیک
سلام، دکتر بچم49روزشه چن شبه مطلقا شب نمیخوابه ودستشویی مدفوع هم بزور میکنه وخودشو خیلی فشار میده چکار کنم؟ خیلی اذیته
- سلام خسته نباشیدآقای دکترشربت آفاکسیم ۱۰۰آیاتلخه یاشیرین
سلام خسته نباشید شربت آفاکسیم ۱۰۰ بایدتلخ باشه یاشیرین دکتربرای دخترم داده ۳سالشه نمیخوره یه ذره خوردم دیدم تلخه آیابایدتلخ باشه یان
- گرفتگی صدا
سلام پسرم ۱۰ ماه شه و چند روزه صداش گرفته ولی هیچ علائم سرماخوردگی نداره فقط یکهفته پیش آبریزش بینی داشت که الان بهتر شده.. ودوروزه یک مقدار اسهالی داره در حد دو یه بار ...علت گرفتگی صداش چیه ؟
- سلام قرص فنازومکس
دوران شیردهی روی کودک تاثیر دارد یک سال۳ماه نوزاد
- رشد کودک۵ساله
باسلام.دخترم ۵سال و ۴ ماهه است .با وزن ۱۶ و قد ۹۸.از یک سالگی دکتر تسخیص راشیتیسم کلیوی دادن .دارو کلسیم فورت و کلسیتریول استفاده میکنه.الان ناراحتی من کوتاهی قدش هست.
- فاویسمی
کودکم هفت ماهش فاویسم داره دادن سرلاک برنج nestle براش خوبه
- اکوژن ریه
درسلامت جنین دوم اکوژن ریه به ابعاد ۱۰در۱۶میلیمتردرقسمت تحتانی ریه تشخیص داده شد سلفری دادیم خوب بود اگه تا پایان بارداری جذب نشود چه اتفاقی می افتد چیز مهمیه ممنون میشم جواب بدین
- بازگشت زردی نوزاد
با سلام . نوزاد من ۲۴ فروردین به دنیا اومد . با وزن ۲۶۰۰. بعد از سه روز زردی۶ داشت . روز دهم شد ۱۴.۸ . زیر دستگاه گذاشتیم یک شب شد ۶.۸ . روز پانزدهم شد ۱۰.۵ و روز هجدهم شد ۱۳.۵ که باز دستگاه گرفتیم گذاشتیم . الان هم وزنش حدودا ۲۹۰۰ هست . شیر مادر میخوره و دفع هم داره . میخواستم بدونم بعد از امروز هم که از دستگاه خارجش میکنیم امکان بازگشت زردی هست؟
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهشه دوسه روز روی شکمش دون دون قرمز ریزبود حالا قرمیزیش رفته ولی دون دون ها هستن روی پوست انگارتوگوشت باشه دست بزنی حس میشه ازحساسیت یاچیزدیگه
- قرمزی خروجی مقعد در نوزاد دو ماهه
نوزادی 70روزه دارم موقع دفع مدفوع زور میزنه به شدت خروجی مقعدش قرمز شده و گاهی اوقات زمانی که به شکمش دست میزنی شکمش سفته و صدای طبل میده و نفخ داره علت چیه و درمانش چی هست
- مقدار مصرف کیدی لاکت
پودر کیدی لاکت برا نوزاد نه ماه میشه تو آب غاتی کرد ب چ مقدار آب باشد !؟یا میشه تو پوره موز ریخت ؟
- اشتها کم
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ ماهشه خیلی کم اشتها شیر نمیخوره حتی شیر خشک دیگه گرفتیم بازم نخورد سرلاک نمیخوره غذای کمکی خیلی کم میخوره توآزمایش خون این موارد پایین بوده NEU,MON, MCV,HCT, چیکار باید بکنم
- یبوست نوزاد دو ماه
سلام و عرض ادب ببخشید دختر دو ماهه دارم که رفلکس پنهان داره دکتر بهش پودر اسومراز داده از وقتی میخوره یبوست گرفته باید چکار کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- ایستادن
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه یکی از پاهاشو روزمین میزاره اون یکی رو انگشتشو زمین میزاره خیلی نگرانم آیا طبییعه یا ببرم دکتر از کی باید دوتا پاشو بزاره زمین ممنون
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام آقای دکتر. دختر ۸ ساله ام وزنش ۳۴ کیلو است و دکتر شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده چند سیسی باید در روز بدهم؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم سه ونیم سالش سرفه خلط داره شربت ازیترومایسین چند ساعت یکبار چند سی سی بدم بهش ممنون میشم جواب بدین؟

