Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر خوب هستید دخترم تازه چهارماهش تموم شده وزن دخترم 400 گرم کمه شیرخشک بیومیل پلاس 1بهش میدم اصلا تغییری نکرد نظرتان شیرش عوض کنم میگم نان 1 خوبه نظرتان واسه وزنش چه کارکنم
- جوش های ریز
سلام روی پوست سر کودکان51ماهه ام جوش های چرکی زده و حالا واگیر داره چه د دارویی یا پومادی به چه اندازه استفاده کنم ممنونم سلا کودک 15ماهه
- مسواک زدن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر بچه یکسالو ۳ماه دارم میتونم براش ازخمیردندان بچه استفاده کنم؟چون غذاهمش لای دندونس گیرمیکنه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم عطسه و آبریزش بینی هم داره با شربت سفیکسیم خوب میشه ؟ شربت سرفه دکسترومتورفان نوشته نباید برای کودک ۴ سال زیر داد خطرناکه .۲.۵ سالشه بچم
- پوسته شدن پوست ابرو و دور پلک
سلام جناب دکتر پوست بالای ابروی دخترم که ۳۷ روزشه و نزد شما پرونده داریم، پوسته پوسته میشه و پوست دور چشمش هم کمی خشک میشه، برای رفع پوسته لطفل راهکار میفرمایید؟
- بی اشتهایی
سلام کودک ۱۶ ماهه ام خیلی کم غذا است هر راهی امتحان کردم غدای انگشتی و .... فقط چن تکه و یا چن قاشق می خوره زینک هم یه دوره دادم بد نبود خواهش میکنم یه اشتها آور معرفی کنید به جز زینک
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- سرماخوردگی
دخترم ابریزش بینی داره الان دو هفته است ولی تب نداره میتونم اموکسی سیلسن ۱۲۵ بهش بدم ؟
- سرماخوردگی نوزاد۴۶روزه
باسلام ووقت بخیرنوزادمن ۴۶روزه هست دوروزی هست سرفه میکنه وخس خس سینه داره آیاعناب خوب هست بهش بدم؟ممنونم واینکه چون شیرخودم رومیخوره میتونم داروگیاهی مخصوص سرماخوردگی بخورم تاتوی شیرم تاثیربزاره ونوزادم بخوره وخوب بشه؟ممنون
- نگراني در مورد ارتباط فردندم
با عرض سلام
پسر م دو سال و هشت ماه داره و ما سويد زندگي ميكنيم. او مهد كودك رو از سن ١ سال و ٣ ماهگي شروع كرد. ما در خانه فارسي صحبت ميكنيم و مهد زبان سويدي. مورد ديگه اي كه هست پسرم علاقه زيادي به تلويزيون و كتاب و بازيهاي كامپيوتري داره و از تلويزيون هم مقداري زبان انگليسي ياد گرفته.
با و جودي كه شعرهاي زيادي رو ميتونه بخونه و حتي حروف الفبا رو هم تا مقداري ميدونه ولي يك مقدار در ارتباطات صحبتي ضعيف مثلا اگر يك نفر ازش سؤال كنه أسمت چيه جواب نميده. ولي در مورد بازي كردن خيلي شيطون و با بچه هاي ديگه بازي ميكنه. فارسي رو هم در حد جمله هاي دو كلمه اي بلده و زبان انگليسي و سويدي رو بهتر بلده. من يك مقدار در مورد ارتباطات صحبتي فرزندم نگران هستم. ميشه منو راهنمايي كنين؟ - واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر بچم 4 ماهشه میدونم نمیتونع الان واکسن بزنه براش بخرم داخل یخچال نگه دارم شش ماهگی باید کامل زنه یا نصفه؟
- شربت سیتریزین برا کودک 18ماهه
من شربت سیتریزین 10سیسی به اشتباه به کودک 18 ماهه دادم حالا چه مشکلی. پیش میاد
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- خونريزي از گوش
باسلام واحترام گوش پسر ٧ ساله من عفونت كرده وترشحات خوني داره اموكسي كلاو ٦٤٣ استفاده ميكنه اما خيلي درد داره علت خونريزي چيه و براي دردش چي بايد بدم خيلي نگزانم.ممنون از پاسختون🙏
- تغذیه کودکان
دخترم یک سال و چهار ماهش هست هیچ غذای براش جذاب نیسا چهار قاشق میخوره دیگه نمیخوره همون چهار قاشق رو هم توی دهنش نگه میداره با زور آب یا ماست قورت میده میخواستم بدونم باید چیکار کنم آیا شیر خودم رو قطع کنم غذا خور میشه یا باید چه جوری بهش غذا بدم که بخوره
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- آمپول ردکننده جنین در ماههای اول
آمپول ردکننده جنین در ماه های اول
- مشکل بیضه هاش
سلام دکتر برادر ۱۲ونیم ساله دارم که فقط روی بیضه هایش رویش دوسانتی مو داشته وهیچ جای دیگه مثل زیربغل و شرمگاهی وصورت مویی نداره وعلائم بلوغ رو هم نداره احتلام هم نشده بنظرتون بلوغ زودرس داره یا بیماری داره؟
- یبوست و بیرون زدگی معقد
سلام کودک ۴ساله ای دارم که شکمش کمی سفت کارمیکرد بعداز متولدشدن نوزاد دومم ناگهانی معقدش بیرون زد واذیت میشه در دفع باید چیکارکنم مشکلش حل بشه؟
- فاویسم
آیا به کودک ۷ساله فاویسمی که تب کرده شربت استامیفون می توانم بدم

