Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم دندونش عفونت کرده یکسال داره وزنشم۱۰کیلو چندسیسی باید بدم واینکه چندساعت ب چندساعت بایدبدم؟
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک دونیم ساله با وزن ۱۵ کیلو چقد بدم واس گلو دردش میخوام بدم
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- گرفتگی بینی
سلام.اقای دکتر.پسر 8 ساله ام .گرفتگی بینی داشت.لوزه ی سوم رو عمل کردیم.ولی همچنان گرفتگی بینی دارد.خیلی اذیت میشه.چیکارکنیم
- سلام خسته نباشیدآقای دکترشربت آفاکسیم ۱۰۰آیاتلخه یاشیرین
سلام خسته نباشید شربت آفاکسیم ۱۰۰ بایدتلخ باشه یاشیرین دکتربرای دخترم داده ۳سالشه نمیخوره یه ذره خوردم دیدم تلخه آیابایدتلخ باشه یان
- اشتهااور
سلام برای پسر 18 ماهه ام که کم اشتهاست شربت باریج خوبه یا سانستول یا اسیپ؟؟؟روزی چند سی سی
- تب
سلام دخترم سه سالشه سه روزه تب کرده دستوپاش سرده بالاتنه داغ دهنشم خشک میشه دکتربردیم شربت ایپورفن وسفکسیم داده ولی فایده نداره چیکارکنم
- بهترین متخصص چشم کودک
با سلام و احترام آقای دکتر چند سالگی دخترم رو باید ببرم چکاپ چشم واسه تنبلی و ... و یه دکتر توی رشت بهم معرفی میکنید دخترم ۳سال و هشت ماهشه
- شیاف استامینوفن بزرسال
سلام برای کودک۴ سال و دوماه با وزن بیست و سه کیلو می توان شیاف استامینفون بزرگسال در موقع تب استفاده رد
- ضد تهوع
سلام. كدام ضد تهوّع مناسب دوران شيردهي است ؟ (بچم يك سالشه)
- تیروئید
ببخشید اقای دکتر آزمایش تیروئید حتماباید ناشتاباشه برای کودک 2سالو 4ماهه
- تعداد دفعات مدفوع
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر دختر من دقیقا ۲۴ ماهه اس . به مدت ۲ روزه که تعداد دفع مدفوعش ۴ الی ۵ بار در روز و به مقدار کم شده است. در صورتی که قبلا روزی یک بار و با حجم زیاد بود. آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشه؟ آیا باید اقدام خاصی انجام بدهم؟ با تشکر
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباش.پسرم الان ۵ماه ۵ روزش شده .گرفتگی بینی با سرفه داشت بردم دکتر ب بینیش قطره داد واسه سرفه کردنش شربت اموکس کلاو با سالبوتامول باکیدوفست داده الان ۵ روزه اصلا خوب نشده .سینه اش خلط داره چیکار کنیم.
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- رانیتدین
برای بچه ی ۷ ساله چه مقدار شربت رانیتدین باید بدهیم؟ با تشکر
- دارو
سلام من دختر یک ساله دارم دکتر براش سیتریزین تجویز کردن ۳سیسی ۱۲ساعت.و شربت فاراموکسی بی دی ۴۰۰۳سیسی۱۲ساعت وقطره سدیم کلراید۶۵ پمادموپیروسین۲درصد ایا اینا برای بچه ۱ساله مناسب هستن؟
- شربت پودری زیتروکم همون ازیترومایسین
پسرم۶سالشه و۱۶کیلوه چقدر،درروزبایداین شربتوبدم
- نفخ نوزاد ۲۰ روزه
برای نفخ نوزادم پدی لاکت تجویز شده ولی استفراغ میکنه وقتی میخوره،ممنون میشم راهنمایی کنید.
- رشد قد
سلام جناب دکتر دختر من 9سالش و تا حدودی نشانه های بلوغ و داره وزنش حدود 45کیلو دکتر واسش ارژنین ویتال؛ اومگا3.وکلسی کر تجویز کردن و دستور به کاهش وزن خواسنم سوال کنم آرژنین ویتال باعث بلوغ زودرس نمیشه اگه بهش بدم یا فقط رو رشد قد تاثیر داره؟ ممنونم
- دوره درمان سفیکسیم
پسرم دو نیم سالش هست عفونت گلو داشت دکتر روزی دو بار (3cc) گفته سفیکسیم ۱۰۰ بدم . تا چند روز باید ادامه بدم ؟ پنج روز کافی هست؟

