Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر .پسرم ۵سالش هستش چند روزی هست که پشت سرهم خمیازه میکشه البته چندروزی هست زیتزومکس نئوتادین ودیفن هیدرامین کامپاند مصرف کرده.این حرکتش،منو نگران کرده ممنون میشم راهنمایی بفرفایید
- ادامه سوال قبلیم
اقای دکتر پسرم ۱۲ کیلو قدش ۸۶ ، همه چی تو ازمایشش نرمال بود کمخونی اینا نداشت فقط ویتامینb۱۲ کم بود من از بعد یکسالگی درس حسابی مولتی بهش ندارم ماهی ۳،۴ بار شاید چند بار مریض شد و بخاطر دندون خیییلی بدغذا شد و هر چیزی نمیخوره .... شربتی هس من بهش بدم بخاطر این کمبود ویتامین تو بدنش؟
- پسرم دچار اگزما سبورئیت شده آیا درمان دارد
اگزما سبوریت پسرم همراه با خارش پوسته پوسته شدن در چند ماهگی مشکلش برطرف میشه اصلا درمان دارد.؟
- کودک
سلام خسته نباشید پسرم چهارماه و ۱۵ روزشه یه هفته هس بهش فرنی و پوره موز میدادم بعد یه هفته تو مدفوش دانه های ریز سیاه رنگ هس علتش چی میتونه باشه؟؟
- مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام . دخترم یک و سال و نیمش هست . آبریزش بینی داشت که شفاف بود الان حالت زرد شده . شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ بهش بدم یا آزیترومایسین ۱۰۰ ؟؟ چه مقدار؟ چند ساعتی ؟ چند روز
- ماستوئیدیت یا عفونت شدید گوش
سلام پسرم تازه وارد هفت سالگی شده .عفونت گوش داره.دستهاشو به یکی از گوشهاش میزنه و داد میزنه از درد گوشش.تب مداوم.آبریزش بینی شدید.کم شنوایی داره.یکبار بردمش دکتر آموکسی کلاو و سفیکسیم داد برای درمان ده روزه.خوب شد.الان بعد از یکماه میگذره دوباره گوشش عفونت کرده.پشت لاله گوشش غده های چرکی به اندازه یه عدس هستند دوسه تا هستند.ترا خدا بگید چکار کنم خوب بشه.چون بخاطر مصرف چرک خشک کنه ضعیف شده.ممنون
- پسرم سه ماه هست پشت سرش صاف شده میخواستم بدونم درست میشه
- تب
سلام وقت بخیر دختر من 5 ماه و نیمشه. اولش که به دنیا اومد صورتی رنگ و قرمز بود. پشت دستش خیلییییی سفید بود. من خودم گندمی هستم شوهرم هم خیلی سفیده. الان نسبت به قبلش روشن تر شده اما هنوز هم گاهی تیره میشه و گاهی روشن. ولی دستاش تا حلق آستینش سفیده صورتش هم نسبتا روشنه اما بقیه بدنش تیره تره. نمی دونم چه رنگی میشه آخرش یا همین رنگ پوستش ثابت می مونه، پوستش به قدری نازکه که مویرگ های زیرپوستش معلومه اما سوالم اینه که چرا رنگ پوست دخترم چند رنگه؟؟؟؟ دلیلش چیه چرا یکدست نیست حالا سفید میشه یا سبزه؟ دلیل چندرنگی بودنش چیه؟ دستاش تا حق آستین سفیده صورتش نسبتا سفیده شکمش گندمی - سبزه پاهاش و کمرش سبزه چرا؟؟؟؟؟ هرگز هم جلوی آفتاب نبوده که بگم در اثر عوامل محیطی اینطوری شده
- شیر خشک
سلامخسته نیاشی من دخترم تازه میخاد واکسن ۶ ماهگی بزنم یعنی بای. شی. خشگم عوض کنم دو بگیرم براش
- چسبندگی peritubal ؟
تجمع کنتراست در اطراف لوله رحم که ناشی از جسبندگی peritubal ؟
- حرف زدن کودک
سلام پسرم یکسال و هشت ماهش ولی کلمه های خیلی کمی میگه .ولی باهوشه همه چیز متوجه میشه .ما با کسی ارتباط نداریم و باهاش کم صحبت میکنیم ایا این مسایل تاثیر داره یا باید نگران باشم
- واکسن یسالگی
سلام وقت بخیر.ببخشین آقای دکترپسرم واکسن یسالگی ۱۰روزطول کشیدمشکلی نداره؟
- تغذیه ی کودک یکساله
باسلام.من یه دختریک سال ودوماهه دارم بهش شیرخشک وبعضی وختاشیرگاومیدهم ولی زیادتمایلی به خوردن شیرنداره بیشترباغذاسیرش میکنم.نیازروزانه ی کودک یه ساله به شیرچقده برای رشدکافی قد.آیاخوردن مقدارکم شیرباعث کوتاهی قدکودکم میشود؟لطفاجواب کامل
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه یه هفته ای هست که سرماخورده بود دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰دادن که تو این یه هفته دو دفعه بین دوتا سه روزی یکبار صب که از خواب پا میشه خالت تهوع و استفراغ داره بدون تب که دمیترونش دادم بهتر شد ولی دوباره امروز صب که دوشنبه سر یه هفته استفراغ کرد که با دمیترون کنترل شد و بهتر شد فقط نمیدونم دلیل این دلدیچش چیه بخاطر شربت سفیکسیم یا چیز دیگه هست ممنون
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- سلام آقای دکتر پسرم من سه ماه و ۱۵روزشه رفلاکس داره درست شیر نمیخوره میخوام زیتو کید بهش بدم خوبه؟
سلام آقای دکتر پسرم یک ماه و دو روزشه سرما خورده بود خوب شده فقط سه شب شده گریه میکنه خیلی خوابش میاد نمیتونه بخوابه گریه میکنه
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- دز مصرف ایراپراکس سفیکسیم برای نوزاد 9 ماهه
شربت ایراپراکس سفیکسیم 100/100 رو چه مقدار باید برای نوزاد 6 ماهه مصرف کنیم ؟
- سلام نوزادم سه ماهشه سرماخورده بردم دکتر میگه گلوش قرمزه. ولی دارو اصلا بهش نداد فقط استامنیفون وقطره بینی. خیلی گریه میکنه چکار کنم. دارو چی بهش بدم
سلام دخترم 8روز دیگه وارد چهار ماه میشه سرما خورده بردم دکتر گفت گلوش قرمزه ولی دارو اصلا بهش نداد فقط استا منیفون و قطره بینی داده. اصلا اروم نمیگیره از بس گریه میکنه. چکارش کنم باز ببرم دکتر
- سلام دختر من ۲سالودوماه است سرفه شدید داره وبعد نفس میکشه میخواستم ببینم پودر سفیکسیم ۱۰۰ چند سیسی بدم بهش ممنون میشم جواب بدید
زیاد سرفه میکنه بعد هم نفس میکشه چند سیسی باید بهش پودر سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟ ممنون میشم جواب بدید

