Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشدقد
- قطره آهن ليپوزوفر
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه ميتوانم به جاي قطره آهن سيدرال قطره آهن ليپوزوفر که جديد در اومده بهش بدم؟؟قطره آهني خوبي هست؟؟؟
- ترشحات چرکی بینی
سلام آقای دکتر قبلا هم پیام دادم که دخترم ۶ سالشه از وقتی پیش دبستانی میره تا الان همیشه سرمامیخوره . یعنی ماهی یکبار یا دو بار. و هر بار علائمش یه مدل هست .الان ترشحات زرد بینی . عطسه . و کمی تب البته سینوزیت هم داره همیشه تبش خیلی شدیده اما ایندفعه خدا رو شکر تبش خیلی کمه دو تا سوال دارم اول اینکه دارو چی بهش بدم و اگه میشه که دارو بهش ندم چون دیگه شده پوست و استخوان به خاطر آنتی بیوتیک زیاد و دوم آیا واکسن ۶ سالگی رو میشه براش بزنیم الان
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام پسرم چندروزهست سرفه شدید داره چندباردکتربردم هنوزم هیچ تاثیری نکرده چیکارکنم ممنونم
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - بیماری ژنتیکی
سلام و خسته نباشید خدمت شما ، پسرم ۲ سالشه حدود چند ماهه که متوجه شدم قوز کمری و برجستگی قفسه سینه و چند علائم دیگه داره ، که ماهم به پزشک غدد مراجعه کردیم و دکترش هم رادیولوژی نوشت که ماهم انجامش دادیم و جوابش بیماری موکوپلی ساکارید نوع چهارم بود ... و دوباره برای اینکه مطمئن بشه آزمایش ادرار نوشت که انجام شده و جوابش اومده حالا میخاستم تا موقعی که پیش خود دکترش میرم ببینم جواب این آزمایشش چی میشه ؟؟؟!! ممنون میشم جوابم رو بدید خیلی نگرانم 🙏
- شربت کلاویسیلین
سلام برای بچه ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو دکتر گفتن روزانه دوبار ۵ سی سی شربت کلاویسیلین ۶۴۳ بدهم.مقدارس رو زیاد نگفته?بچه سرما خوردگی داره
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- شیر خشک
سلامخسته نیاشی من دخترم تازه میخاد واکسن ۶ ماهگی بزنم یعنی بای. شی. خشگم عوض کنم دو بگیرم براش
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- جراحی
- مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه؟
ساعت و مقدار دوز سفکسیم 100 برای کودک 19 ماهه چقدره ؟
- سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده
سلام نوزادم دو ماهشه سرما خورده آیا میتوانم شربت نوریز کاف و قطره دکوسالین بهش بدم
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی
- نگهداشتن غذا در دهان و قورت ندادن
سلام دکتر دختر 7 ساله دارم از موقعی که شروع کرده به غذا خوردن غذا رو تو دهنش نگه میداره و خیلی دیر میجوه و قورت میده البته با غذاهای آبکی مثل آبگوشت و سوپ این مشکل رو نداره
- علت سفیدی ناخن کودک نشانه چيست
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- سلام پسرم فاویسم داره شربت گایافنزین ضرر نداره براش ؟؟
- شربت کلاویسیلین آی اس ۶۴۳
سلام وقتتون بخیر جناب دکتر میزان مصرف این شربت برای پسر بچه هفت ساله با وزن ۳۸ کیلوگرم چقدر است ؟
- تب ولرز
پسرم ۷ سال سن داده تب ولرز زیادی داره میشه قرص سفکسیم ۲۰۰ هر دوازده سالت بدم

