Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر دختر من سه سالشه همش تو خواب ملچ ملوچ میکنه انگار داره شیر میخوره
- داروهای تقویتی
سلام آقای دکتر مصرف داروهای تقویتی مثل زینک و کلسیم برای بچه ۱۲ ساله مبتلا به کلیه پلی کیستیک و سنگریزه مشکلی ایجاد نمی کنه ؟ برای رشد قدی بهش دادن
- سرفه
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم که بیمار شماست ولیکن الان رشت نیستم سرماخورده بود پلارزین و برم هگزین دادم بهش ولی چون لوزه داره طبق معمولی سرفه داره خلط دار طوریکه دیشب افتضاح بود سرفه هاش . اسپری کاتاسین و سالبوتامول هم استفاده میکنم ولی سرفه خلط دار زیاد داره . ازیترومایسین ۲۰۰ بدم بهش؟
- مر
سلام پسرم ۵ سالش هست حساسیت داره بدنش دونه زده دکار بهش قرص پردنیزولون ۵ داده روزی ۳ تا خطرناک نیست برای بجه ها؟ ممنون
- میزان کو آموکسی
سلام پسر ۴ساله با ۱۴کیلو وزن فارمنتین دادن ۵سی سی هر ۱۲ساعت درسته
- سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی
- گلودرد
سلام دخترم ۹سالشه،سرفه میکرد شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی خورده بهتر شد ولی قبل از اینکه کامل خوب بشه دارو تموم شد.الان دوباره میگه گلوم درد میکنه چی بدم بهش؟ قرص ازیترومایسین ۲۵۰ بدم خوبهبراش زیاد نیست
- سلام ببخشید من پسرم ۱سالشه سرفه خای شدید خلط دار میکنه و گرفتگی بینی هم داره میخوام از این شربت بهش بدم هر چند ساعت یکبار باید بهش بدم
- بد غذایی شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من 8ماهشه وزنشم حدود 10 کیلو هست از شیش ماهگی ک من غذای کمکی براش شروع کردم اصلا نمیخورد هیچ علاقه ای نداره به غذا تا میخام قاشق بزارم دهنش یا با دست بدم صورتشو بر میگردونه و دهنشو محکم میگیره که بهش ندن شیرخوردنش خوبه شیرخشک نان2 میخوره نمیدونم چیکار کنم که غذا بخوره سر هر وعده من حدود نیم ساعت یک ساعت باهاش بازی میکنم ک هر موقع دهنش باز شد سریع یک لقمه غذا بزارم دهنش وقتی هم که توی دهنش میزارم اوق میزنه با زبونش هل میده بیرون
- مطب
سلام آقای دکتر فردا چه ساعتی مطب تشریف میارید
- دونه زدن دست وپا بعد دو روز تب
سلام،وقت به خیر،پسرم ۷ سالشه،بعد دو روز تب،الان کف دست وپا و بعضی قسمت های دیگه ی بدنش دونه های قرمز زده،چه دارویی باید بهش بدم؟واینکه تا چند روز واگیر داره؟،آخه مدرسه میره،بچه های دیگه هم نگیرن
- اطفال
سلام خسته نباشید ، به پسرم شربت استئکور به پسرم میدادم تا تقریبا یکماه به خاطر تعدالش الان خداروشکر خوب شده یکسال و سه ماهشه ، ولی خواستم ادامه بدم این شربت ، دادانش نشکل داره دکتر روزی سه سی سی تجویز کردن؟؟
- آزیترومایسین
سلام. وقتتون بخیر و خسته نباشید. آقای دکتر امروز مطب بودیم. پسرمون تب داشت. ببخشید دو نکته رو فراموش کردم. داروخانه هم رو دارو ننوشته. آزیترومایسین رو چند روز باید بدم؟ و اینکه اگه واسه پسرم شیاف گذاشتم تا شیاف بعدی فاصله چهار ساعت باشه یا شیش ساعت؟
- یبوست
سلام آقای دکتر،پسر من ۳سالو یکماه داره حدود ۳روز هست که فقط یکبار مدفوع کرده اونم گلوله میخواستم بدونم تو خونه میتونم با روشی کمک کنم به درمانش یا باید برای ویزیت بیارم مطب؟
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- سیر نخوردن نوزاد نه ماهه
سلام اقای دکتر پسر من از اول شیر کم میخورد فک کردم از شیر من خوشش نمیاد مجبور شدم شیر خشک بدم الان شیر خشکم بزور میخوره خسته شدم از بس دکتر بردم اما غذا رو خوب میخوره مشکلی نداره غذا بهش بدم
- عفونت گلو
پسرم دهانش آف زده و گلوش چرک کرده توی خونه سفالکسین ۲۵۰ دارم اشکال نداره مصرف کنم؟
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام پسرم۹سال داره و وزنش ۲۸کیلو هست،سرفه میکنه،وآب دماغش زرد رنگ شده،دز مصرفی آزیترومایسین۲۰۰رو برام میگید

