Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی میلی کودکم ونخوردن شیر
سلام به کودک 9ماهه ام هر شیرخشکی میدم روی وزنش اصلا تاثیری نداره آیا میشه از شیرخشک شماره 1که چربتره برای وزن گیریش استفاده کنم؟؟؟
- درمان مبکروب معده دختر م ۴ سالشه
شربت اموکسیسیلین ۱۲۵ دخترم ۴ سالشه برای نبکروب معده پزشکش داده چه نقدار چند ساعت یه بار بدم
- سرفه خلط دار
سلام . آیا شربت کتوتیفن و سالبوتامول(با توجه به منع مصرف دارو برای کودکان زیر سه سال بر اساس بروشور داخل جعبه دارو ) برای سرفه کودک شش و نیم ماهه مناسب است ؟
- سرفه های خلطی
سلام .اقای دکتر.پسرم دوهفته اس سرماخورده الان هیچ علایمی نداره ولی هر از گاهی که سرفه میکنه البته زیاد سرفه نمیکنه ولی همین که میکنه سینه اش صدا میده .5 روز اول سرماخوریش بهش ازیترو دادام الانم دارو احتیاج داره نگرانم خدایی نکرده اسم نشه؟
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- هق هق نوزاد سه ماهه
سلام دخترم سه ماه بیس روزشه قدو وزنش نرماله...اما تا الان دوباره که متوجه میشم تویه خواب داره بیصدا هق هق میزنه اما هر چی صداش میزنم بغلش میکنم بیدار نمیشه انگار تو یه خواب عمیقه و داره یه چیز ترسناک رو می بینه دیدن این صحنه و عدم بیدار شدن نوزادم برای خودم سخته و شرو میکنم به صدا زدن و بلند کردنش که بیدار بشه ...و حتی اینجوری هم طول میکشه تا بیدار شه ...مشکل کجاست ؟ و واکنش صحیح به این صحنه چیه ؟ احساس میکنم اگه کمکش نکنم بیدار بشه یه اتفاقی براش می افته خواهش میکنم کمکم کنید
- سرفه
سلام. پسرمن چهارسال ونیم هست هر12ساعت شربت سفکسیم 100 4سی سی بهش میدم دکتر گفته بعد از5روز بیاد ببینمش من دسترسی به دکترش ندارم. میخواستم بپرسم تاکی ادامه بدم پسرم سرفه خلطی داره وترشحات چرکی ازدماغش خارج میشود. ممنون
- ضد تهوع
سلام. كدام ضد تهوّع مناسب دوران شيردهي است ؟ (بچم يك سالشه)
- واکسن 18ماهگی
سلام وقت بخیر سه روز پیش واکسن 18ماهگی زدم بعد آن فهمیدم دهان دخترم افت زده الان سه روز میگذره میتونم نیستاتین بهش بدم یا نه
- کم اشتهایی
- یبوست کودک ۶ ماهه
پسر من خوب آروغ میزند گاز معده دفع میکند خوب شیر میخورد تقریبا یک ماه هست که اصلا مدفوع نمیکند وهر ۴ یا ۵ روز با شیاف گلیسیرین مدفوع میکند و اصلا هم گریه یا تب یا ... ندارد مشکل خاصی دارد
- سرماخوردگی کودکان
با سلام پسرم ۶ سالش هست از حدود یک هفته پیش عطسه وآبریزش بینی داشت ولی تب وبیحالی وبدن درد نداره من سیتیریزن دادم عطسه قطع شده ولی بعضی اوقات آبریزش بینی داره شما چه شربتی رو پیشنهاد میدین در ضمن صداش هم گرفته ممنون از راهنماییتون
- سرفه سرما خوردگی پسرم
دکتر عمومی برای فرزندم سرفه میکنه آمپول دگزامتازون داده و گفته نصف آمپول بدی بهش بخوره چطوره دکترجام تشکر مرسی
- سیاه بودن رنگ مدفوع کودک
سلام و عرض ادب دخترم چندوقت مدفوعش سیاهه از قطره آهن نیس چون قبلا اینطوری نبود علتش چیه نیاز به آزمایش داره
- استفاده از پودر لیدی میل
سلام میشه از پودر لیدی میل برای بچه ده ساله که خیلی لاغر وکم اشتها است استفاده بشه
- مغز کودک
با سلام دخترم شش ماهگی تشنج کرد بعد فهمیدیم که نیمکره راست مغزش نسبت به چپ رشد کمتری دارد الان کاردرمانی میبریمش و شربت پیراستام و شربت ماهی میخورد ایا خوب میشود
- مدفوع
سلام دختر من تا چند هفته پیش خوب مدفوع میکرد ولی الان 3 روزه که نکرده و میگه که ندارم. به نظر خودم میترسه شیاف هم زدیم ولی نکرد لطفا بگید چکار کنم😭
- دومپریدون زیر۱ماه
سلام اقای دکتر نوزادم ۲هفته شه، دکتر بهش فاموتیدین و دومپریدون داده. زیر ۱ماه اشکالی نداره؟؟کولیک هم داره.
- در مورد اسهال کودک ۵ساله
سلام خسته نباشید پسرم ۵سال با ۱۳ونیم کیلو وزن است ۳روز اسهال داشت دکتر بردمش شربت متونیدازول داده گفته ۵روز مصرف کنه وشربت زینک که گفته هر ۱۲ ساعت ۳سی سی بهش بدم به نطرتون شربت زینک دوزش کم نیست تو ۵ روز
- تب
دخترم ۶ماهشه دندان های پایینش داره در میاد و الان از صبح تب کرده الآنم آبش رو۳۹ بردم دکتر شیاف لاکساتور داده استفاده کردم حدود نیم ساعت بعد بچه مدفوع کرد و شیاف رودی داد دوباره میشه شیاف جدید بزارم

