Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق کردن
با سلام وخسته نباشید دکتر جان پسرم بیش از حد عرق میکند در موقع بازی و خواب .حتی موقعی که تلوزیون میبیند و بی حرکت است.هشت ساله هست و کمی هم تپل .ایا نیاز به دکتر و ازمایش دارد یا نه؟
- نحوه مصرف قطره چشمی باکتی ۱۰ درصد
سلام دخترم ۱۲ ساله با وزن ۴۳ کیلوگرم هست روزی چند بار و چند قطره باید براش استفاده کنم
- تب بالا دختر 5 ساله
سلام
دختر 5 ساله دارم که یک دفعه تب بالا آورده. دفترچه بیمه نداره. به نظر شما چکار کنم؟ قطره هم بهش دادم شربت آموکسی سیلین هم بهش دادم. راهنماییم کنین. - سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- شربت گاویسکون
سلام آقای دکتر خداقوت شربت گاویسکون از اس امپرازول بهتره؟ برا رفلاکس بدم بچم بلکه بتونه بهتر بخوابه .ممنون میشم راهنمایی کنید
- جوش های بزرگ در ناحیه تناسلی دخترم
سلام خسته نباشید آقای دکتر..دختر در ناحیه تناسلیش جوش های بزرگ در میاد که بعد یه مدت سرجوش ها میره و خیلی اذیت میکنه دکتر هم بردم جواب نداده چکار کنم خوب بشه
- علت کوچکی دور سر
سلام دخترم ۹ماهه کامل ب دنیا اومد وزنش ۲کیلو و دور سرش ۳۱.۵بود الان ۷ماهشه ۳۹دور سرش بهداشت میگه کمه متخصص بردم هم آزمایش هم سونو خوب بوده ب مغزش آسیب نزده یکم راهنمایی کنید ممنون
- تغذیه نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم 2 نیم خوب غذا نمیخوره میخواستم چه شربت مولتی ویتامین خوب واسه وزنی بگیرم
- خون دماغ شدن کودک
کودک 7 ساله ای دارم که از دو سالگی هراز گاهی خون دماغ میشود. اما چند روزی میشود که هر روز از بینی اش خون میآید مقدار آن کم است و بعد از چند ثانیه نگه داشتن بند میاید. ایا خطرناک است. پدرش در کودکی خون دماغ میشده ایا ارثی است؟
- دکتر اطفال در کرمانشاه
سلام آقای دکتر ببخشید همیشه زحمت میدیم.فرموده بودید دخترم رو دکتر متخصص کوارش باید ببریم . سه سالشه و معده ش همیشه ترش میکنه .ما تو شهر کرمانشاه هستیم و عرض کرده بودم که پیش خیلی از دکتر ها بردیمش اما چندان موثر نبوده .خواستم اگه شما دکتر متخصص اطفال حاذق یا گوارش اطفال ماهر میشناسید بهمون معرفی کنید لطفا .چون دیگه نمیدونم باید کجا ببریمش واقعا .خیلی ممنون از لطف همیشگی تون.
- شیرخشک ببلاک2
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه شیرخشک ببلاک 2 میخوره تاکی باید اینو بخوره و کی ببلاک 3 شروع کنه؟
- ؟؟؟؟؟؟؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید.میخواستم بدونم شما دوشنبه ها مثلا امروزمطب تشیف دارین
- قطره
سلام افای دکتر دختره من ۲سالو ۱۰ روزشه تاکی باید قطره ویتوکیدو لیپوزوفرو زینک سولفاتو باید بخوره
- سلام خسته نباشید تداخل دارویی افاکسیم و استامینوفن اشکالی ندارند ؟؟؟
- یبوست
سلام ، دختر سه وسال ونیمه من چهار روز است که دچار یبوست شده ، چکار باید کرد
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۳ ساله
- اس امپرازول
آقای دکتر سلام سه چهارم امپرازول رو برای دختر ۲ ماهه م تجویز کردن،چطوری اندازه گیری کنم؟؟و با همون میزان آبی که روی بسته نوشته شده؟؟ ممنون از شما
- علت بزرگت تر شدن یکی ازسینه ی دخترم
سلام دختر من یه سالو هشت ماهشه دوهفته پیش متوجه شدم یکی از سینهاش از اون یکی بزرگتر شده بردم دکتر غددو سونوگرافی کرد گفت سونوش مشکلی نداره بنظرتون درس میشه علتش چیه خیلی نگرانم؟!

