Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا نخوردن
پسر یکسالم شیر خشکیه، غذا ننیخوره، حریره و حلیم فقط میخوره،نه ماست،نه میوه،هیچی،چیکار کنم؟
- سرفه در خواب
سلام خسته نباشید. پسرم ۳ سالشه. وزنش ۱۳/۸۰۰ چند روز تب داشت. الان دو روزه تبش قطع شده. اما دو شبه که وقتی میخوابه زیاد سرفه میکنه تو خواب. شربت پلارژین هم میدم. روزا خوبه اما شب که میخوابه سرفه میکنه
- شیر نخوردن
سلام اقای دکتر پسر دوماهونیمه دارم ک چند روزی هست شیر خشک نمیخوره هرنوع سر شیشه ای امتحان کردم نگرفته با زبونش حل میده بیرون با قاشق هم فقط چندتا قاشق میخوره ولی تو خواب میخوره، سینمو میگیره ولی شیرم کمه از موقع زایمان تا الان هر روشی هم امتحان کردم برای افزایش شیرم ولی نتیجه ای نگرفتم میترسم وزنش بیاد پایین چیکار کنم اقای دکتر شیر خشک نان میدم بهش
- واکسن یکسالگی
سلام وقت بخیر حداکثر تاخیر در تزریق دوز اول واکسن یکسالگی چقدر است
- آرتین
سلام ببخشید پسرم ۷ساله هست والان چند ماهی هست سرما میخوره یعنی دوهفته ای خوبه باز بعد چند هفته مریض میشه چندین بار دکتر بردم بهش آموکسی کلاو ۶۴۳ وسیتریزن میده نزدیک به دو ماهه که آموکسی کلاو میخوره دیگه جون به تن نداره با این حال بازم خلط داره وبیشتر قسمت پیشونیش درد میگیره وآبریزش داره دکتر گفته سینوزیت هست چرا باید بعد این همه دارو بازم همین علایم رو داشته باشه وهمش سرما بخوره
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره
- شربت رانیتیدین
سلام دختر یک ماهه م شربت رانیتیدین رو استفراغ میکنه.چیکار کنم؟
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه دو روری میشه که چند دقیقه یباد سرفه میکنه.ولی سرفه هاش خشکه. باید چکار کنم؟
- مصرف دگزامتازون
- دو روزه دخترم استفراغ و تب داره
سلام خسته نباشید دخترم ۲۱ ماهشه از دیروز ۴صبح استفراغ داره دیشب تبش زیاد شد دارو رو بالا میاورد بردیمش درمونگاه یه آمپول اندانسترون زدن شربت سفیکسیم ۱۰۰ هر۲۴ساعت ۴سی سی استامینوفن هر۸ساعت ۳ سی سی قطره متوکلوپرامید ۸ساعت ۱۰ قطره قطره پدی لاکت ۱۲ ساعت ۵قطره تجویز کردن تبش روی ۳۷ یا ۳۷ونیمه ولی استفراغش خوب نشده چیکار کنم؟ همون شامی که پریشب خورده بود تا الان دو روزه هیچی نخورده. با اینکه شربت اندانسترون دادم بازم تا یچیزی میدم قورتش نداده بالا میاره لازمه دوباره ببرم دکتر؟ یا داروهاشو بدم خوب میشه؟ دوز و ساعت داروهاش درسته؟ هیچی نخوره از گرسنگی طوریش نمیشه؟ برای تهوع شربت اندانسترون بهتره یا قطره متوکلوپرامید؟
- اسهال و و استفراغ نوزاد سه روزه
سلام بچم از ساعت۱۲تا الان که چهار هست بیداره اصلا نمیخابه تورو خدا گمک کنید همش اسهال زرد داره و بالا میاره و همش گرسنست
- سلام نوزاد دوماهه دارم یدفه دیدم بند انگستش تیره تر شد علتش چی هست
- سلام آقای دکترخسته نباشیدمن دخترم ۴ماهشه مشکل کولیک هم نداره آیااشکالی نداره قطره پدیلاکت بهش بدم؟برای افزایش سیستم ایمنی اگرمشکلی نیس براش مفیده بهش بدم روزی چند قطره بهش بدم ؟
- بابونه
سلام دکتر بابونه بر روی فاویسم تاثیر میذاره؟؟؟؟
- شیرنخوردن
سلام دختر ۴ماهه ای دارم که گاهی اوقات خیلی بد شیر میخورد ازدیشب ساعت ۳ که شیر خورده تا ساعت ۱۰ صبح هر کاری کردم شیر نخوردودایم شصتش را میخوردوقتی میخوام شیربهش بدم گریه میکنه مجبورشدم شیر م رابدوشم وداخل شیشه بدم چکار کنم
- اگزما
سلام جناب دکتر پای پسرم حدود چند سانتی میشه که خشک و دورش قرمز شده گفتند آد بزن زدم خوب نشده لطفا راهنماییم کنید اگه میشه عکس بفرستم ببینید نوزادم 5 ماهشه 2 ماهی میشه اینجوری شده
- سلام دختر برادرم ۳ ماهشه تشنج کرده و لکه های سفید روپوستش افتاده دلیلش چیه ایا درمان میشه
- ستریزین
باسلام.دخترم آلرژی غذایی داری یک ماه پیش آبریزش بینی و خارش چشم داشت که متخصص آلرژی ۵ سی سی هر روز سیتریزین تجویز کرده.دخترم یک سالشه و ۱۴ کیلو..ب نظر شما درست تجویز کردن ۵ سی سی رو؟حس میکنم شاید اشتباه نوشتن.دخترم داروی ضدتشنج هم مصرف میکنه
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میتونم بهش بستنی بدم
- شیر نخوردن وادرارکم نوزاد
سلام نوزاد پنج ماهه دارم تا یه ماهگی خوب بود ولی بعدش شیر خیلی کم میخوره و چندروزه که ادرارشم خیلی کمه مشکلش چیه ممنون

