Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نکردن
کودک چهارماهه یک ماه است که مدفوع نکرده،درد و سفتی شکم هم ندارد
- بی قرای و گریه
سلام وقت بخیر نوزاد حدود ۷ ماهه دارم روزها غذای کمکی و شیر یخوره و خواب اش هم نسبتا مناسب هست ولی شبها یک کمی اذیت میکند هر یک ساعت شروع به گریه کردن می کند شیر میخوره و یک کمی هم در در بغل تکون میدهیم میخوابه و همین روال را تا صبح هر یک ساعت و تکرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- تشنج
بإسلام.دخترم امروز وارد ١١ماهگي شد حدود ٣روزه هر دو ساعت چشماشو رو هم فشار ميده دوبار تكرار ميكنه انگشت هاي دست و پاش هم خيلي خيلي اروم تكون ميخوره اينا علائم تشنجه؟ با اين وضعيت كرونا ميترسم برم دكتر
- مصرف لوپرامید برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از قرص لوپرامید استفاده کرد ؟
- دستور مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲سال و نیم
- شربت تئوفیلین جی
با سلام و عرض ادب دوقلوهای من در هفته ۳۳ به دنیا اومدن و الان ۲۳ روزه هستن و بعد از ترخیص دکتر روری دو بار شربت تئوفیلین جی براشون تجویز کرده ولی هربار بهشون میدم میپره تو گلوشون و من خیلی میترسم میخواستم بدونم آیا دادن این شربت بهشون واجبه؟
- کولیک
با سلام بخشید آیا شربت گریپ میکسچر ایرانی برای نوزاد ۴ ماهه عوارض داره؟ نوزاد واقعا خیلی گریه میکنه
- ت
سلام آقای دکتر ببخشید یه سوال داشتم شربت زینگامان و پدیا بست و قرص سیپروهپیتادین امگا3 به بچه ۶ سالم میدم شربت ایمونس بهش بدم تداخل نداره ؟ سلامت باشید .
- سلاماقای دکتر پسرم ۵ساله است و چن ماهی هستش یبوست گرفته دکتر بردم گفته پیدرو لکس مصرف کنه مشکل دیگه ندارد ایا با پیدرولاکس مشکلش حل میشود اگر قطع کنم دوباره یبوست نمیگیره یا بالارفتن سنش ورفتن مدام دسشوی مشکل یبوستش برطرف میشه
- تغذیه نوزادشش ماهه
سلام.وقتتون بخیر.من امروزواکسن شش ماهگی پسرموزدم.گفتن غذای کمکیشوشروع کنم.وچون تابه حال غیرشیرخشک هیچی بهش نداده بودم بالعاب برنج شروع کردم.سوالم اینه باشروع غذای کمکی شیرخشکشم بایدعوض بشه؟بخاطررفلاکسش شیرخشک ببلاکARمیدادم.الان ازکجامتوجه بشم که هنوززفلاکس داره؟
- شربت اشتها آور
مجددا سلام آقای دکتر. ازتون در مورد شربت اشتها اور پرسیده بودم که چی خوبه ؟ خواستم بگم من الان حدود ۳ هفته الا یکماهه که بهش زینک سولفات میدم ولی اصلا تاثیری تو وزنش نداشته . خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید . خدا بهتون سلامتی بده
- ادرار نوزادم نارجنی رنگه
نوزاد یک ماه و بیست و سه روزه دارم دیروز از صبح تا غروب ادرار نکرد بعدش هم ادرارش لکه های نارنجی رنگ داره
- پرت کردن به هوا
سلام وقت بخیر پسرم سه ماهش زیاد به هوا پرتش کردن الان هم کم اشتها شده کم داخل روز کم میخوابه بهسختی شیر میخور بنظر شما باید چکار کنم خلی نگرانش هستم لطفا کمکم کنید
- نوزاد
نوزادم هفت روزش هست وجایی بودیم دودتریاک به طرفش میکردندسه چهارروزالان اوردمش خونه خیلی حالش لده وبی حال هست چکارش کنم
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر پسرم چها ماهش تب داره سرفه خشک دکتر م بردم خوب نمیشه چیکار کنم اقای دکتر
- اسهال
سلام آقای دکتر. پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان یازده ماهه است. دوروزه اسهال خفیف داره. تب نداره. پدی لاکت هم شبی ده قطره میدم. لثه ی بالاش هم ورم کرده خیلی همه چیزو میبره دهانش. شربت نئوزینک بدم برای اسهالش؟ چه میزان باید بدم در روز؟
- ژلوفن
سلام آقای دکتر به خاطر جراحی دندان دکتر گفت تا سه روز هر هشت ساعت ژلوفن بخورم میتونم شیر بدم پسرم دو ماهشه و فاویسم داره ممنون
- سلام اقای دکتر دخترم یکسال و نیم هست خروسک گرفته چی براش خوبه بهش بدم
- رفلاکس
سلام دختر ۴ماه دارم با رفلاکس شدید دکتر گفته علتش ریشه الژیک داره نکسیوم موتلیوم وشربت ستریزین داده خوندم زیر ۶ماه نباید ستریزین دادعوارض مغزی داره الان نمیدونم چکار کنم واقعا بدم
- سلام وقت بخیر دوران شیردهی هستم پسرم11ماهشه خیلی لاغرشدم نسبت به قبل میخواستم بدونم چه قرصی مصرف کنم بدنم وصورتم پرشه؟

