Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سر گیجه کودک ودرد دور ناف شکم
سلام بچه من ۶سالشه و۲ ماهه سر گیجه ودرد دور ناف داره که چند بار دکتر رفتم یبار سونو گرافی از شکم و کلیه شد که تو کلیه سنگ داره بعد از چند روز باز این شکم درد دور ناف و سرگیجه داره که سونو گرافی کل شکم و ازمایش شد و مدفوع که خدارو شکر سالم بود ولی من الان نگرانشم چیکار باید بکنم
- امیکرون
- سفکسیم ۲۰۰
- زمان شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من 5.5ماهشه شیر خشک پپتی جونیور خیلی کم میخوره به پروتئین شیر گاو حساسیت نشون داده خواستم بپرسم غذای کمکی رو کی میشه شروع کرد بچم لاغر شده ممنون از شما
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- سلام پسرم ۵ ساله هست و تب زیاد میکنه .اگه شربت اموکسی کلاو ۴۵۷ بهش بدم عیبی نداره ؟
- بی خوابی نوزاد
آقای دکتر دختر ۹ ماهه ام شب تا صبح مدام بیدار میشه باز میخوابونمش دوباره با کوچکترین صدا یا تکون خوردن بیدار میشه از یک ماهگی اینطوریه تا الان هنوز خواب عمیق یا سنگین نمیره تا کی اینطوریه و آیا میشه دارویی بهش بدم حتی روز هم این طوری و فرقی نمیکنه با اینکه نور و صدایی موقع خواب نیس اما حتی با کوچکترین صدا می پره
- واکسن یک سالگی
سلام آقای دکتر چندروز پیش واکسن یک سالگی دخترموزدم کمی تب کرده ولی الان تب نداره سينش بعضی صدای خس خس ميادخيلي بی حال هستش بازی میکنه ولی دورچشماش قرمزه آقای دکترجز شیر واب هیچی اصلان لب نمی زنه غذارو بهش اسرارکني گریه میکنه.آب خیلی میخوره کف پاهایش عرق میکنه یکی میگه خونه ولی گرم نیست.بیارم از نزدیک ببينيدش خیلی نگرانم.ممنون
- نوزاد ۱۸ ماهه کرونا گرفته با تب ۳۹ درجه و موعد واکسن ۱۸ ماهه است کی واکسن بزنه
- یبوست بچه ۲ سال و نیمه
بچه ۲ سال و نیم دارم
غدا نمیخوره و شکمش یبسه. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون
- شربت برای عفونت ریه چی خوبه
سلام من دخترم پنج ماهشه دو هفته پیش بستریش کردم دکترش گفت عفونت ریه داره چهار روز بستری بود به خاطر اینکه رگ دستش پیدا نمیشد مرخصش کرد دارو ازیترومایسین بهش داد تا حالا سه تا شربت بهش دادم خوب نشده نمی دونم چیکار کنم
- سلامت نوزاد
سلام و خسته نباشید نوزاد ما 35 روزه است بیشتر مواقع دل پیچه داره و زمان دلپیچه به خود میپیچد و رنگش بنفش میشه ولی گریه نمیکنه بیشتر مواقعه کوتاه اتفاق می افته و با بغل کردن بهتر میشه قطره پدی لاکت و شربت سگا گریپ طبق تجویز دکتر میدیم ولی چندان تاثیر نگذشه و یک برامدگی سمت چپ زیر شکم داره که موقع زور زدن اون برامدگی بیشتر میشه و اگه گرسنه باشه پاهای نوزاد میلرزه که خیلی زمانش کم هست یاداور شوم نوزاد 36 هفته به دنیا اماده موقعه بدنیا امدن وزنش 2150 کیلو گرم بود و قند خونش پایین که 5 روز در ان ای سیو بود ممنون میشم کمک کنید
- مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر!ببخشید اقای دکتر شربت اسما ویت ک معرفی کردید برای پسرم تا چن ماه بهش بدم؟ دوم اینکه قبلا زینک پلاس میدادم بطور کلی دیگه هیچ وقت زینک پلاس ندم؟
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- شربت سفیکسیم 100
سلام عرض ادب،دخترم 5 سال داره و وزنش 22 کیلو،شربت سفیکسیم 100 رو به چه اندازه ای استفاده کنه؟
- اسهال نوزاد دوماهه
- سرماخورده گی
سلام پسر من استخر میره ۴ روز میشه ابریزش بینی به شدت و سرفه داره که صدای عجیبی از سرفه هاش میاد که احساس میکنم خلط داره بعد من جز ابمیوه و چای گرم بهش دارو ندادم الان از انروز چشم سمت چپش به شدت عفونت کرده و قرمز شده به نظر شما انتی بیوتیک مصرف کنه؟
- بیماری فاویسم
ازیترومایسین ۲۵۰ برای دخترم که فاویسم دارد ضرر دارد ممنون از شما دکتر
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- کلدیوم سی
با سلام . پسر من ۱۲ ساله هست قرص کلیدیوم سی چه تعداد میتونه بخوره؟

