Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست و دادن آب
سلام.دخترم ۵ ماه و ۲۰ روزشه براش فرنی رقیق درست کردم امروز.اما دو هفته است یبوست هست ۴ روز یک بار اونم به سختی دفع میکنه .آقای دکتر یک هفته است بهش آب میدم.به نظرتون روزی چقد آب بدم ؟اخه یه جا اینترنت گفته دادن اب زیادی باعث مسمومیت میشه
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام دکترعزیز نوزادی ۲۱روزه دارم اسهال ودل پیچه داشت به دکتر متخصص کودکان مراجعه کردم پدیلاکت ودایمیتیکون تجویز کردنداسهالش خوب شدولی دلپیچه ونفخ شدید داره .طوری که شباازساعت ۲به بعدخواب نداره بعضی اوقات نیز ترش میادتوگلوش لطفا همکاری کنیدباتشکر
- زردی نوزاد
باسلام پسرم یک ماهشه از۵روزگی زردی داشت ازمایش کبد وادرار هم داده گفتن خوبه ولی هنوز زرده مخصوصا چشاش وصورتش..گفتن شیرمو دوروز قط کنم..یعنی بعد دوروز بهتر میشه
- رفلاکس پنهان
سلام دختر ۹ ماهه من شبها خواب آرومی نداره و مرتب تکون می خوره و بیقراری می کنه و توی ماشین هم گریه و بیقراری شدید داره خودم حس می کنم رفلاکس پنهان داره دکنر داروی لانزو تجویز کردند ولی تاثیری نداشت ممنون از راهنماییتون
- دولیکو سفال
با سلام خدمت اقای دکتر ایا دولیکو سفال برای نوزاد ۱ ماه قابل درمان است
- واکسن شش ماهگی
سلام واکسن بچموزدم تب زیادنداره استامینوفنش رومرتب میدم ولی انگارنمیتونه درست شیربخوره ونفس بکشه از بیست دقه پیش ابرسزش بینی هم گرفت خطرناکه؟توروخداکمک کنیدخیلی میترسم
- سرفه نوزاد ۵ ماهه چگونه درمان میشه
سلام دخترم ۵ماهه است سرفه میکنه گاهی خس خس داره گاهی خشک ... بینیش داره کیپ میشه انگار صداش تغیر کرده چیکار کنم ؟
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم
- بالا آوردن نوزاد
سلام پسر من ۴ماهشه گهگاهی بعد از اینکه آروغ میزنه کمی شیر بالا می آورد ایا این بالا آوردن طبیعیه؟از شیر خشک استفاده میکنه و یسوال دیگه :رنگ مدفوع پسرم حدود یک ماهه که ب رنگ زرد هست این طبیعیه؟
- مشاهده خون
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماهه دارم دو روز بعد از واکسن چهارماهگیش دماغشو تمیز میکردم با عرض معذرت مابین مواد سفید محتویات دماغش خون هم بود . علتش چیه؟ آیا مشکلی هست؟
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- کبودی روی پا
با سلام وخسته نباشید پسرم 11ماهه هفته پیش اسهال و استفراغ شدواکنون خداروشکرخوبه ولی روی پاهاش لکه های مثل کبودیه ازدیروزدوباره ویتامین ها شوشروع کردم نیازی هست پیش دکترببرم یاچیزدیگه بهش بدم ممنون
- قطره نيستاتين
سلام آقاي دكتر قطره نيستاتين براي برفك دهان بچم چند روز بايد استفاده كنم؟دكتر اين قطره رو داد ولي مدت زمانش رو نگفت دخترم ٥ ماهست
- اندازه دور سر نوزاد ۱۰ ماهه
باسلام و وقت بخیر پسر ۱۰ ماهه مون رو امروز بردیم درمانگاه گفتن دور سرش به خط قرمز نزدیک شده لطفا راهنمایی مون کنید ۱۰ ماهه ، قد ۷۶، وزن ۹.۴۰۰، دور سر ۴۶.۵
- عرش کردن سر
سلام من دخترم ۴ماهوخوردیشه وقتی میخوابه سرش عرق میکنه ۸شبم تو ۱۷شهریوربخاطره زردیش بستری بود ازچیه ایا؟؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
سلام دکتر خسته نباشید نوزادان ۱۱ماهشه مریض شده بردم دکتر شربت سفیکسیم داد هردوازده ساعت ولی مقدارش نگفتن واقعیت منم دو سه ماهی هست وزن پسرمو نکشیدم میشه شما بهم مقدارشو بگید بعد من یه سوالم داشتم دکتر من پسرم به دنیا اومدنی ریهاش مشکل داشت بعد تند تند مریض میشه الان سه ماهه سرفه میکنه هرشربتیم میدم انگار نه انگار خیلی دکتر بردم آزیترومایسین دادم اما یکی دو روز خوب کرد باز سرفهاش شروع شده بنظر شما مشکل از ریهاش دکتر خواهش میکنم جواب بدید
- شربت اشتها
سلام دخترم یک سالشه غذا به زور بهش میدم میلی به غذا نداره بیشتر شیر خودمو میخوره شما برا تقویت ایمنی بدنش شربت ایمیونس را تجویز کردید برا اشتهاش هم تاثیری داره
- دخترم ۴۰ روزه اس از خلط پشت گلوو رفلکس اذیته
داروی درمان خلط پشت گلو چی بهش بدیم

