Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام مجدد اقای دکترازمایش ادرار دادم سالم بوده.وزن زمان تولد 3200بود الان هشت ماهشه 7کیلو هسش.ازشیر مادر تغذیه میکنه روزی چهاربار غذای کمکی.چون وزن گیری کمی داره کم خونی رفلاکس هم داره میخوام شیر خشک نان بدم بنظرتون هردوساعت چن سی سی میشه داد؟.ممنون از پاسخگویی شما
- تغذیه
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۹ ماهه براش بیسکوییت مادر رو با موز و آب جوش و کره آب شده مخلوط میکنم میان وعده میدم بخوره اشکالی ندارد؟؟
- زخم سر
سلام آقای دکتر دخترم ۵ساله با وزن ۱۵ پیشانی زخمی شد بخیه سطحی خورد دکتر پماد جنتامایسین چشمی داد آیا آنتی بیوتیک خوراکی نیازه؟ممنون
- دکتر برا دختر ۷ ماهه من دگزا نوشته گفتن دوروز پشت هم روزی یک سوم زده بشه ضرر نداره الان دخترم تب داره
- منطور از ۱ پیمانه چقدره
سلام اقای دکتر دخترم ۷ سالشه ،وزن ۲۱،دکتر شربت اموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۱ پیمانه. ۱ پیمانه چقدره؟ ایا مقدارش برای دخترم درسته؟ ممنونم
- سرماخوردگی
سلام دخترم بدجوری سرفه میکنه چیکار کنم نمیتونه بخوابه
- تب سنج زیر بغل
سلام اقای دکتر پیرو سوال تب سنج دیجیتالی نوزاد دو الی سه ماهه مه فرمودین زیربغل دقیق تره. درسته که میگن نیم درجه باید به عدد به دست اومده از زیربغل اضافه کرد؟
- کم خوابی نوزاد
سلام.پسرم الان ۴۶ روزشه .وزن موقع تولد ۳۴۰۰ بود یک ماهگی هم ۴۹۰۰ علائمشو میگم ببینید رفلاکس پنهان داره یا نه شیرشو خوب میخوره اما بعد ۱۵ دقیقه هی خودشو کش قوس میده تا وقتی سینه از دهنش دربیاد.گاهی اوقات از دهنش به مقدار کم تف میاد بیرون.سکسکه روزی یک بار .خس خس سینه.سرفه در حد یه بار در روز.وقتی خوابه یهو مثل کسی که تنگی نفس داره نفس عمیق و بلند میکشه و بیدار میشه .بینیش انگار کیپه اما نگاه میکنم چیزی نیس خودم هم مرتب تمیز میکنم .دهنش هم ملچ ملوچ میکنه صدا میده خوابش هم در طول روز خیلی خیلی سبک و کم هستش ولی شبا از ۱میخوابه تا ۵.قطره هم روزی سه بار به مقدار ۲ ونیم سی سی اهورا نی نی میدم و آد
- صورت دخترم پر از جوش های ریز قرمز رنگ علت چییت
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم کشاله هردو رانش از دیروز جوش های ریز زیر پوستی زده،۵ماهشه پمار زینک همیشه واسش میزنم وروزی چند بار هم میشورمش وپوشکشم مرتب عوض میکنم،این پوشکا ۴ماهه داره استفاده میکنه وپودر امپرازول هم ۳ماهه که میخوره چه گار باید بکنم ؟؟؟؟؟پماددیگه ای هست که بهتر باشه ؟؟؟؟
- رشدکودک
باسلام..دخترم هشت ماه و دوهفتشه وزنش هفت کیلوسیصد..وزن روز تولدش سه کیلونیم بود بم گفتن براساس نموداررشد وزنش کمه...بهش غذا میدم شیرخودمو میخوره روزی سه بار پوشکش خراب میکنه..بنظرتون بخاطر دفع زیادی مدفوعشه که وزن نمیگیره؟؟؟؟
- مدفوع کودک
با سلام پسرم ۲ ماه و ۱۲ روزشه الان تقریبا چند هفتس ک خودش مدفوع نمیکنه اوایل تا ۱ونیم ماهگی روزانه مدفوع داشت الان ولی بعد هر یه هفته شباف میزارم خاسم بدونم مشکل چیه
- سلام پسرم بیست روزشه شکمشکار نمیکنه همش زور میزنه و قرمز میشه چه دارویی بهش بدم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر. خدا خیرتون بده که به سوالات ما جواب میدین. دختر ۲ ماهه ای دارم که به خاطر آلرژی ۲ روزه شیر خودمو قطع کردم و بهش شیر خشک ببلاک HA میدم. مشکل اینجاست که هر ۲ ساعت فقط یک پیمانه شیر میخوره و بیشتر قبول نمیکنه یا کمی بالا میاره. آیا این میزان به تدریج زیاد میشه یا باید شیر خشکشو عوض کنم؟ احساس میکنم نفخ داره معده اش با باد پُر میشه و شیر رو به سختی هضم میکنه. آیا شیر خشکی هست که هضمش راحت تر باشه و نفخ کمتری داشته باشه یا اینکه باید همچنان صبر کنم تا مقدارش کم کم زیاد بشه؟
- نشستن
سلام آقای دکتر آیابچه نارس دیر تر میشینه. اینکه ننشستن تا چه سنی خطرداره وباید پیگیرشدواینکه از چند ماهگی پسربایدبدون حمایت بشینه
- قرص -vigel50000
سلام ؛خسته نباشید کودک7ساله ای دارم امروزدکتر قرصD-vigel50000تجویز کرده هفته ای یکی امروز من بعدازنهاریکی دادم خورده و1ساعت پیش کودک خودش یکی دیگه خورده ایا عوارض نداره ایا ما باید اقدامی بکنیم( ممنون میشم از راهنماییتون.)
- میزان مصرف قطره باکتی ماید
دخترم 22ماهشه و از صبح چشمش هی چرکی میشه و کمی علایم سرماخوردگی داره.چند قطره و هر چندساعت یکبار برای دخترم میتونم استفاده کنم؟
- ناف کودکم
دخترم 6 سال داره توی نافش قرمز هست همیشه اینجوری بوده دوسال میشه اما اصلا نه متورم هست نه درد داره میخاستم ببینم مشکلی هست. ممنون
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام بچه خواهر من الان ۴ ساله هستش و واکسن ۱۸ ماهگی اش را نزده است الان چه باید مرد
- خشکی پوست
سلام من یک کودک 5ماه دارم پوست صورتش خیلی خشکه پوسته پوسته میشه و سرخ میشه و خارش داره لطف بفرمایید من را راهنمایی کنید که چکار کنم
- عفونت
سلام دکتر روزتون بخیر باشه برای تب و عفونت گلو بچه ۶ ساله چه دارویی خوبه؟

