Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام دکتر شربت نئوتادین داده واسه بچه ۱۶ ماه اما نمیدونم چند سی سی بدم لطفا راهنمایی کنید
- شيرخشك
بإسلام دخترم ٥ماهشه هم رفلاكس داره هم الرژي شيرخشك اچ آ دكتر تجويزكرد بشدت خس خس سينه داشت و بي قرار بود،وناله ميكرد،ولي با مصرف شيرخشك اي آر حالش خوبه،فقط موقعي كه گرمش ميشه قرمزي هاي صورتش كه به علت پروتين نمايان شده بشدت ميخاره و قرمز ميشه.آيا مشكلي داره نوزادي كه حساسيت يه پروتين گاوي داره از شيرخشك إي آر مصرف كنه؟
- صورت
سلام برای جوش های صورت نوزاد ۲۶ روزم چه پماد یا ضد افتابی بگیرم که صورتش صاف بشه ؟
- تب و دل درد
سلام برشما شرمنده بچه سرش دداغ است و بی قراری می کند و ظهر و شب همینطور گریه میکند؟ نظر شما چیه باید چیکار کرد؟
- سوال از متخصص اطفال
با سلام نوزاد چهار ماهه من دوروزه که خیلی گریه میکنه .گرپمکچر ودایمیتیکون هم بهش میدم ولی گریه اش بند نمیاد علت گریه نوزاد چیست .
- سفتی سینه
سلام دکتر جان دوقلوی یک ساله ای دارم دختر و پسرن سینه های دخترم ب طور مساوی سفت هستن یعنی دست میکشم سفت و برآمده هستن ولی پسرم ایطور نیست خیلی نگرانم باید چیکار کنم راهنمایی کنید علایمی مثل قرمزی ،تسریع رشد،درد،نداره از اول همینطور بوده ولی سه روز دیگه یکسالش تمام میشه و خوب نشده علت چیه
- ۵ قطره کیدی لاکت برای بچه ۳ماهه کافیست؟
فرزندم ۳ ماهشه ایا ۵قطره کیدی لاکت براش کافیه یانه
- زردی نوزاد
باسلام پسرم یک ماهشه از۵روزگی زردی داشت ازمایش کبد وادرار هم داده گفتن خوبه ولی هنوز زرده مخصوصا چشاش وصورتش..گفتن شیرمو دوروز قط کنم..یعنی بعد دوروز بهتر میشه
- بچم دوماهع است اموکسیلین125مشکل ندارع
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- سرفه
سلام دخترم 4ماهشه تب داشت خوب شد. الان 2شب هست ک شبا زیاد سرفه میکنه و احساس میکنم گلوش خلط داره چکار کنم؟
- سرماخوردگی
شبا بینیش میگیره سرفه میکنه حالت تهوع بهش دست میده میاره بالا استفراغش غلط داره دوماهشه
- سرفه و رفلاکس
سلام. پسر من دوماهه هست رفلاکس دارد.وقت هایی که زور میزنه موقع که حالت تهوع بهش دست میده موقعی که خیلی دست و پا میزنه زور میزنه و یا حتی تو خواب روزی دوبار سه بار گاهی سرفه میکنه طبیعی است؟
- غذای کمکی
سلام ،میتونیم واسه نوزاد 8 ماهه ،با گوشت چرخکرده ( گاو یا گوساله ) سوپ تهیه کنیم ؟؟ مرسی
- تغییر رنگ پوست
سلام اقای دکتر پسرم یک ماه و نیمشه اولایل صورتش و دست و پاهاش خیلی سفید بود اما بدنش قرمز الان چند روزه متوجه شدم ک پوست دستاش و پاهاش و صورتش داره تیره میشه علتش چیهمن خودم سبزه ام شوهرم پوستش سفیدهرنگ پوست پسرم خوب میشه یا ن داره سبزه میشه ؟؟؟تا چله خوب بود از بعد چلش داره اینجوری میشه 😢
- یبوست
داخل وبسایت راجب یبوست ننوشتین به نوزاد دوماهه هم میشه آب یا آب قند داد؟؟؟چونکه نوزاد زیر شش ماه میگن آب نباید بدیم بهش
- کندی رشد
سلام پسرم یک سال داردوزن هنگام تولدش ۲۶۰۰ وقد۴۸ بوده است دریک سالگی وزن ۹۲۰۰ هست وقد۷۵ آیا کندی رشد دارد دکتراطفال میگوید باید یک سالگی حتما ۱۰ کیلوباشد
- نفخ نوزادی۳۳روزه
سلام نوزاد۳۳روزه ای دارم سه روزمدفوع نکرده وشکمش گاهی اوقات سفت میشودوگریه میکندچیکاربایدکنیم مدفوع کندچه دارویی بایدبگیریم گاهی اوقات خیلی گریه میکندوازبدنش گازخارج میشود
- فتق نوزاد
سلام و عرض ادب قطر کانال اینگوئینال راست 11m m و چپ7mm اندازه گیری شدند که بزرگتر از حد طبیعی بوده و طی گریه کردن، هر نیاسیون چربی مزانتریک به داخل هر دو کانال اینگوئینال مشهود است. ببخشید نوزاد پسرم ۲۶ روزه است و این جواب سونوگرافی است. ببخشید نوزادم نیاز به جراحی دارد؟ خیلی نگرانم
- ادرارسوختگی
سلام خسته نباشیدپاهای دخترمن سوخته بااینکه زودعوضش میکنم ومیشورمش بعدکانالدولا وزینک اکساید هم زدم فایده نداشته لطف میکنیدیه پمادخوب معرفی کنیدممنون

