Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تبریک سال نو و قرص
با سلام و وقت بخیر و تبریک به مناسبت سال نو و با آرزوی سلامتی و شادی برای شما پزشک عزیز سوالی که از خدمتتون داشتم اینه که من یک کودک چهارماهه دارم که چون نارس بوده و در هفته ۳۰ حاملگی با دنیا اومده بوده دکتر براش روزی نصف قرص فولیک اسید تجویز کرده بود. من بعلت انفولانزا چندروز توی بیمارستان بستری بودم و کودکم را به مادرشوهرم سپرده بودم و ایشون چون سواد ندارن متاسفانه چهارروز اشتباهی نصف قرص استامینوفن کدئین را به بچه داده بودن و با حالت خواب آلودگی شدید و شیر نخوردن و کبودی بچه را به بیمارستان آورده بودن میخواستم بدونم آیا ممکنه عوارض مغزی برای کودکم پیش بیاید؟
- عفونت چشم
سلام نوزاد۱۵روزه دارم دکتر برای عفونت چشمش قطره باکتی مایدهر ۶ساعت یک قطره تجویز کرده.چشم نوزاد قرمز شده.رو قطره زیردوماه منع مصرف زده.چیکارکنم
- دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره سورفه زعیفی هم باش داره اموکسلین بدم اشکالی نداره
سلام دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره اموکسلین بهش بدم
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- جوشاندن اب
سلام آقای دکتر خسته نباشید آب اشامیدنی ک ب بچه میدیم تا چن وقتگی بچه باید آب بجوشونیم و ب صورت آب جوشیده سرد شده ب به بچه داد؟
- چنگ زدن
سلام دکتر وقتتون بخیر دکتر قبلا هم ازتون در مورد لنف پشت سر نوزاد هفت ماهه سوال کردم (بعد از واکسن چهار ماهگی یه سرماخوردگی گرفت) گفتید خودش برطرف میشه الان یه دونه دیگه پشت گردنشه البته نمیدونم اونم از اول داشته یا من متوجه نشدم دوسه ماهه برطرف نشدن استرس دارم تو رو خدا راهنمایی کنید کاشکی آنلاین هم ویزیت میکردید
- جوش های قرمز صورت
سلام اقای دکتر گفته بودین ک پسرم چن وقته شه پنج ماه نیم هست صورتش از سه ماهگی شروع ب خارش و گریه بیتابی میکنه..متخصص بردم پماد هیدروکورتیزون۱درصد داد اما اونم ک قطع میکنم برمیگرده.ممنون میشم ی پماد خوب معرفی کنید.
- رفلاکس
سلام.دخترم ۲ ماهشه و ب دلیل رفلاکس دکتر براش کپسول امپرازول رو تجویز کرد.روزی یکبار ۱۵ دونه از گرانول داخل کپسول رو با شیر خودم حل میکنم و به دخترم میدم.از وقتی دارو رو شروع کردم دخترم به خوبی شیر نمیخوره.کمی که شیر خورد سینه رو پس میزنه.ممکنه دارو باعث معده درد شده باشه؟ از عروب تا دیر وقت گریه میکنه و شیر و پس میزنه در حالیکه گرسنه ست
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- دختر من حدود ۷ سالشه و عفونت ریه داشت و بهش آنتیزبیوتیک دادم الان باز’میبینم خس خس’میکنه موقع خواب
- سرماخوردگی نوزاد
- کرم واژینال مترونیدازول
آیا مصرف کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجازه؟ممنون.
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- بچم کلا از اول شیر کم میخورد الانم ۵ ماهه شیر ۱۲۰تا هر ۳تا ۴ ساعت میخوره چیکار کنم
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- واکسن شش ماهگی و کرونا
سلام اقای دکتر ، امروز هفتم مرداد هست و هفدهم مرداد نوبت واکسن شش ماهگی نوزاد من هست. نوزاد من کرونا گرفته وچهار روزه علایمش ظهور کرده و بیماره و تحت درمان. سوالم اینه که هفدهم مرداد من میتونم واکسنشو بزنم؟ یا باید به تاخیر بیندازم ؟ درصورت تاخیر جن روز بعد هفدهم باید واکسن شش ماهگی شو یزنم؟
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- عفونت گلو
پسرم ۸ سالش و سرفه زیاد و تب شدید داره هر ۱۲ ساعت دارم براش قرص سفکسیم ۲۰۰ میدم مشکلی نداره؟
- شربت
سلام اقای دکتر پسرم ۸ماهس یک ماهی میشه ک شربت نئوزینک ۵ سی سی میدم ایا باید قط کنم یا این یک ماه دیگ بدم بعد یک ماه قط کنم و از دوباره بعد یک ماه شرو کنم ب دادن
- فاویسم سرما خوردگی
پسرم ۲۱روزشه سرماخورده دکترم بردم آزیترومایسین هم داد با اسپری بینی و اسپری سالبوتامول ولی موقع گریه کردن واسه شیر به خودش می پیچه قرمز میشه چیکار کنم زودتر خوب بشه

