Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی
- إسهال كودك
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دختر من إسهال شده روزي ٢ تا ٣ بار شكمش كار ميكنه ده روز هست اين مدلي هست چه كاري بايد انجام بدم😔 به نظرتون كيدي لاكت زينك بدم
- زمان خوردن قطره بیبی کر
سلام زمان خوردن قطره بیبی کررومیخوام قبل شیر یا بعد شیر؟
- عرق ریختن
با سلام نوزاد شش ماهه دارم از سرش عرق میاد هنگام خواب و شیر خوردن چکار کنم. و در غلت زدن یه کمی مشکل دارد
- اسهال آبکی نوزاد دو ممیشود با لوپراکس سفیکسیم ۱۰۰ درمان کرد تجویز پزشک عمومی بود
- اسهال نوزاد
سلام دخترم سه ماه و ۱۵روزشه و همیشه ۴الی ۵ بار در روز مدفوع روان و آبکی و لزج مانند داره مثله سفیده تخم مرغ خانه بهداشت گفت بهش او آر اس بدم و حدود یک هفته است که میخوره ولی خوب نشده چه کنم ؟
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- سرفه خشک و سرما خوردگی کودک 8ساله
سلام خسته نباشین ببخشید اقای دکتر پسرم یک سالشه سرما خورده و سرفه خشک داره و اینکه ابریزش بینیش قطع شده حالا به رنگ سبز در اومده تو دارو خونه ها شربت ازیرومایسین یا چرک خشک کن دیگه پیدا نکردم چن جا رفتم گفتن نیستش به جای این شربتا چی میتونم بهش بدم که خوب شه
- برای کودک ۲ ساله سفکسین ۱۰۰ چند میلی استفاده کنم
- آب انبه
سلام اقای دکتر میشه به بچه ۸ماه آب انبه بدیم؟
- غذای نوزاد
سلام خسته نباشیددکترمن پسرم شش ماه تموم کرده شیرخودمومیخوره خیلی شیرم زیاده همین الانم نصفشوبیرون میریزم اشکال نداره بجای غذای کمکی همون شیرموبخوره؟
- استفراغ بعد از واکسن ۶ ماهگی
باسلام کودک من بعد از تزریق واکسن ۶ ماهگی همش بالا میاره میخواستم بدونم طبیعیه باید چکار بکنم ممنون
- شربت
سلام, برای سیستم ایمنی بدن واشتها برای کودک یکسال ونیمه شربت اینیونس بهتره یا زینک خارجی کدام راهنمایی کنید
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ماهه
- قد
با سلام با تشکر از پاسخگویی شما مسیر رشد قد روی نمودار از صدک رشد بهاندازه ۲سانت پایین می باشد،راهی برای افزایش قد می باشد؟
- سلام دخترم ۵ ماهشه بعضی موقعها که از خواب بلند میشه سر و بدنش میلرزه وقتی بغلش میکنم اروم میشه مشکلی داره ایا
- غذا واستفراق
- خصوصی
من ی نوزاد2ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه ایاطبیعیه؟
- زردی نوزاد
با سلام بیلیروبین 4.5 برای نوزاد 25 روزه نیاز به بستری شدن در بیمارستان و استفاده از دستگاه هست؟ممنون از راهنمایی شما.
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین

