Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ کودک
امروز بچم خیلی گریه میکرد اصلا ساکت نمیشد بعد از چندساعت استفراغ زیاد داشت برای اولین بار استفراغش هم شیر نبود فقط غذا بود من بهش شیرگاو میش میدم
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد هشتاد روزه روزی پنج بار مدفوع میکند ایا طبیعی است؟
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- تغذیه کودک 9 ماهه
با سلام کودک 9 ماه من عموما چیزی در دهانش نمی گذارد حتی غذای خودش را هم باید با قاشق به او بدهم و میلی به خوردن با دستهای خودش ندارد فقط با دستهایش غذا را بهم می ریزد مطلقا در دهان نمی برد با توجه به اینکه این عمل جزو تکامل محسوب می شود لطفا راهنمایی نمایید
- فسفر و زینک بالا در ازمایش خون
با سلام پسر من 13 ماهه هست توی ازمایش 1سالگیش زینک 165 و فسفر بالا بود و کنار هردو H خورده
- آروغ گرفتن نوزاد
سلام و خستهونباشید آقای دکتر نوزادم بعضی وقتها آروغش رو هرکاری میکنیم نمیزنه اشکالی نداره؟
- بی خوابی و گریه شدید نوزاد دو ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد دو ماهه دارم که خیلی گریه و بی قراری میکنه تو شبانه روز کلا ۸ساعت نمیخوابه وقتی هم که گریه میکنه اصلا لب به شیر نمیزنه سینه رو نمیگیره متخصص اطفال قطره کولیکز داد ولی خوب نشده بعضی وقتا بعد خوردن شیر از دهنش تکه های سفید رنگی پنیری میریزه بیرون لطفا راهنمایی کنید
- مصرف اموکسی سیلین درختنه
سلام وقتتون بخیر فاصله زمانی اموکسی سیلین با شیر در نوزادان باید چقدر باشه؟! قبل شیردادن بهش بدم یا بعدش پسرم یک ماه و پنج روزشه. ختنه کردیم دکتر بهش آفاموکس ۱۲۵ داده هر هشت ساعت دو ونیم سی سی واینکه تا چند روز بهش این شربت رو بدم ک عوارض اینا نداشته باشه ایا دوز مصرفیش مناسبه برای نوزاد یه ماهه با وزن تقریبا پنج کیلوگرم.
- سرماخوردگی
تا چند دقیقه بعد مصرف آزیترومایسین نوزاد۲ماهه میشه شیر بدیم بهش؟متشکر
- شونه نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم سه ماههش هست وقتی بغلش میکنم شونه سمت راستش یه صداییی میده واسه چیه ایامشکلیه؟
- فاویسم
سلام دکتر دخترم فاویسم کامل داره...نوزادیش تو بیمارستان برای آزمایش زردی فاویسمشم چک کرده بودن احتمال داره الان ک سه ماهشه آزمایش داده باشم برطرف شده باشه استامیفون برای این بچه ها ضرر نداره؟
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه از امروز تو سینه ی راستش شیر جمع شده چیکار کنم از بین بره
- کودک يک ساله 2
سلام آقاي دکتر دوباره مزاحمتان شدم عذر ميخوام آقاي دکتر من ازتون پرسيدم ميتوتم به کودک يک ساله ام معجون شير و گردو و عسل و موز بدهم گفتيد اشکالي نداره اين سوال برام پيش اومد که بچم شير محلي دوست داره ميتونم شيرمحلي را 20دقيقه جوش بزنم و پاستوريزه کنم و بعدش با معجون قاطي کنم بدهم بخوره؟؟شيرمحلي اشکالي ندارد؟؟
- ماست و جوپرک
سلام وقتتون بخیر.آقای دکتر برای نوزاد ۷ ماه و نیم میشه زرده تخم مرغ و.ماست داد ؟؟جوپرک میتونم اضافه کنم به سوپ؟ لطفا آقای دکتر جواب سوالم رو بدید.
- سوراخ کردن گوش
سلام دکتر. گوش هم سوراخ میکنید؟
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه
- شربت نئوزینک گلوگونات
- کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - یبوست نوزاد ۶۴ روزه
سلامنوزاد من ۶۴روزشه،قبلا روزی چند بار شکمش کار میکرد ولی الآن ۴ روزه که شکمش کار نکرده،باد معدش بد بو هست،چیکار باید بکنم که دفع مدفوع داشته باشه وآیا طبیعی هست که مسئله؟فقط شیر خودم رو بهش میدم

