Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دختره دوماهه دارم سرفه میکنه صداش گرفته موقع گریه کردن.اسهال هم هستش تب خفیفی هم داره ولی شیر خوردنش خوبه
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- دور سر
دور سر پسرم در بدو تولد ۳۴/۵ بوده الان یه هفته مونده بشه سه ماهه دور سرش شده ۴۰ طبیعی است؟
- شیشه شیر
سلام خسته نباشید وممنون بابت اینکه همیشه به سوالام جواب میدید و منو از نگرانی در میارید خیلی دعوتتون میکنم .میخواستم بپرسم بچم ۲ ماه و ۱۹ روزشه شیر خشک میخوره ببلاک ۱ میخواستم بپرسم بهترین مارک شیشه شیر چیه که راحت تر بخوره و موقع خوردن صدا نده شیشه شیر رو
- جوش
جوش زیر چانه
- اسهال
فرزندم ۱ سال ۳ ماه داره ، از سفر کربلا اومدیم ، بیش از ۵ بار در روز مزاجش کار میکنه ، پودر مخصوص ویروس مسافر را دادم ، رژیم غذایی کنترل شده ، شربت زینک میخوره ، شیر مخصوص اسهال نیز با شیر خودم میخوره ، اما بعد از ۱۴ روز هنوز روزی ۵ بار مزاجش کار میکنه ، اشتها هم داره ، آزمایش مدفوع همه چیز نرمال بود ، کمبود ویتامین D داره همراه با شربت کلسیم مصرف میکنه ، بفرمایید چه اقدامی انجام بدم ؟
- خطوط کف دست
سلام بچه من ۳۵هفته به دنیا اومده .خطوط کف دست چپش ۸۱ عدد یک واضح نیست آیا نشونه مشکله؟
- دیر به راه افتادن کودک
با سلام . دختر ۲۱ ماهه دارم که هنوز راه نیوفتاده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر دختر۴ماهه دارم که سه روزی میشه بوی دهنش میاد کمی بد مدفوع خیلی زیاد میکنه اونم بوی تند و ترشیدگی میده شیر خودم رو میخوره
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- لرزش پا
سلام خسته نباشیدپسرم یک هفته ی دیگه سه ماهش تموم میشه دوسه روزه متوجه شدم وقتی سرپانگهش میدارم بعضی وقتها پای چپش یکم میلرزه برای امتحان بیشتروقتی حالت درازکش هستش دستم روکف پاش میزارم وفشارمیدم بازم همون حالت میلرزه لطفاراهنماییم کنید
- سلاموقتبهخیربچهششماههدارمابتداسرفههایخشکداشتبعدبراشآموکسلیناوردمروزیسهبارهربارسهتاقطرچکانپربهشمیدمولیهنوزشسرفهمیکنهیههفتههمگزشت
- سفر با نوزاد
سلام و وقت بخیر. سفر 10 ساعته با ماشین شخصی به همراه نوزاد دو ماهه برای او خطر یا عوارضی همراه دارد؟ چه توصیه و پیشنهادی برای این سفر دارید؟ ممنونم از شما.
- نفخ
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نفخ نوزاد ۷ ماهه چه چیزی بدهیم؟ عرق نعنا بدهیم یا پدی لاکت؟
- وزن بچه وسرماخوردگی
سلام پسرم 9ماه ونیمشه ووزنش 8کیلومیخواستم بدونم کمه یانه؟ اکرکمه چکارکنم بیشتربشه. تندتندهم سرمامیخوره مدام آبریزش بینی داره وسرفه هم گاهی
- نوزادان
سلام من دختری شش ماهه دارم یکدفعه الان دیدم که قسمت ملاج سرش که نرم هست وهنوز بسته نشده بالا و پایین میشه ومثل نبض میزنه ومن خیلی نگرانهستم میشه لطف کنید جواب بدید
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد
- واکسن 4ماهگی
سلام پسرم الان وارد 6 ماه شده اما هنوز واکسن 4 ماهگی شو نزدم همش سرماخوردگی داره الان یک ماه هست نمیدونم کروناست یا آنفولانزا چیکار کنم واکسن شو بزنم یا نه آخه نگرانم چون هم مریضه هم خیلی عقب افتاده؟
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر،نوزاد خواهرم،هشت ماهه به دنیا اومده،الان پنجاه روزشه،با وزن سه کیلو ،از روز اول زردی داشته،الانم زردیش 11هست،برای زردییش دکتر مراجه کرده بهش شربت ملین منیزم داده،تقریبا 20 روزه داره بهش میده،الان چند روزه استفراغ میکنه ممکنه برای این شربت باشه،با تشکر
- قارچ پوستی
سلام نوزاد ۳و نیم ماه ام رو پوست بدن خصوصا باسن پوسته بوسته میشه دایره ای و کاهی قرمز میشه چه کار کنم کلوتریمازول زدم چهاربار انگار داره بیشتر میشه و به جاهای دیگه بدنش سرایت میکنه

