Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع کودک
با سلام پسرم ۲ ماه و ۱۲ روزشه الان تقریبا چند هفتس ک خودش مدفوع نمیکنه اوایل تا ۱ونیم ماهگی روزانه مدفوع داشت الان ولی بعد هر یه هفته شباف میزارم خاسم بدونم مشکل چیه
- سلام .پسرمن سه ماهشه تازه ختنه شده دکتربهش سفالکسین 250دادههر6ساعت یک سی سی پسرم داروی تشنج میخوره میخواستم بدونم براش ضررنداره
سلام پسرم سه ماهشه داروی تشنج میخوره ختنه کردم دکتر سفالکسین 250براش نوشته آیا براش ضررداره؟
- پسرمن توی ۷ماهه بعد واکسن ک براش زدم چشمش عفونت میاد قیرزردرنگ داروخانه ها هم فقط باکتی میاد ۲۰دارن باید چیکارکنم
- اسهال طولانی مدت نوزاد ۹ ماهه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتردخترمن ۵ماهو۵ روزشه از دیروز دماغش هم کیپ میشه هم آبریزش داره خیلی بیقراری میکنه شیرشو خیلی سخت میخوره چیکاربایدکنم؟
- شربت زینک
سلام به کودک سه ماهه روزانه میتوان چند قطره به او شربت زینک سولفات داد؟ با تشکر
- وزن کودک
سلام دخترمن 1 سال 7 ماهشه وزن تولد 2850 بود الان 9500 هست آیا وزنش نرماله
- یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام دختر من ۴۰ روزه هست برای دل درد و کولیک بردم دکتر بهش شربت اهورا نی نی و پدی لاکت و قطره ایزی کول داد بعد مصرف این داروها یبوست شده و هر دو روز با ماساژ و به سختی شکمش کار میکنه. شیر مادر میخوره و گاهی اوقات شیر خشک اچ آ بهش میدم. دارویی برای یبوست میشه معرفی کنید؟ خیلی اذیت میشه. ممنون
- عرق
سلام اقای دکتر دخترم چهار ماهشه پاهاش عرق میکنه از چی میتونه باشه
- خطا در ختنه
سلام.ببخشید اگر پوست زیادی در ختنه برداشته شود چه مشکلی ایجاد میشه و راه حل چیست؟ ممنون
- سرماخوردگی کودک ۴۰ روزه که سرفه داره و خس خس گلو و به سختی تنفس میکنه وتو بینیشم کیپه
- قطره
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم دیروز رفت چهار ماهگی قطره ویتامین آ د دادن شیش و نیم کیلو چند قطره بدم بهش
- افتادن
سلام اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم موقع آرومکردن لای پتو از ارتفاع چهل یا سی سانتی افتاد زمین. کمی گریه کرد بعد خوابید. چیکار کنم؟
- سلام دختر من 30روزش هست شکمش کارنمیکنه
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام آقای دکتر نوزادم چند روزه که سخت سینمو میگیره باشیشه بهش میدم اونم فقط تو خواب شیشه رو میگیره دهنش برفکم نداره چیکار میتونم بکنم؟ ممکنه رفلاکس باعث عدم شیرخوردن بشه؟چون میترسم رفلاکس داشته باشه
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- سلام کم وزنی
شوهرم میگه نمیخاد ببریم نیاز ب دکتر نداره نمیزاره نمیشه اونجور دارو تجویز کنی
- ادرار نوزادم نارجنی رنگه
نوزاد یک ماه و بیست و سه روزه دارم دیروز از صبح تا غروب ادرار نکرد بعدش هم ادرارش لکه های نارنجی رنگ داره
- پای نوزاد
اگر یک پای نوزاد از پای دیگر بزرگتر باشد ایا در مان دارد وپزشک ارتوپد باید برد یا مغز واعصاب

