Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد نکردن قد کودک
با سلام وخسته نباشید یک پسر یک سال ونه ماه دارم قدش از یک سال وسه ماهگی بلند نشده واصلا پنج ماه است غذا نمی خوره حتی با بازی هم غذا نمی خوره تا به حال پیش سه متخصص بردم وفقط سگشربت اشتها اور دادن مثل راسیب وزینگ گلوکونات وسندوس ولی اصلا فایده نداشته چزن زمان تولد ۳کیلو قد زمان تولد ۵۲وزن الان بچه ۹۵۰۰وقدش ۸۵لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- سلام دخترم 5ماهشه فاویسم داره انگشتشوتوچشمش فروکرده یه نقطه قرمزبوجوداومدقطره چشمی جنتامایسین دارم میتونم براش استفاده کنم؟
- پسرم ۱۱ ماهه قرص اشتباه خورده
پسرم ۱۱ ماهشه قرص اشتباه بنام فستوور فکسوفنادین ۱۲۰ میلیگرم خورده
- علت زورزدن نوزاد وتعرق بیش ازحد
- استفراق زرد رنگ
سلام پسرپنج ماهه ای با وزن ۸ و نیم کیلو دارم که آلرزی و ریفلاکس دارد امروز مقداری مایع زرد رنگ بالا آوردن چی میتونه باعث بشه؟
- سرفههههه
سلام دخترم یک هفته آموکسی سیلین و پلارژین مصرف کرده و کتوتفین هم دوتا آمپول هیدروکورتیزوتم زدیم ولی بازم سرفه داره که سینه اش صدا میده جه کنم؟
- سفیده تخم مرغ
سلام وقتتون بخیرپسرم 2 سالشه علاقه شدیدی به سفیده تخم مرغ داره صبح هاتا چهارتا سفیده تخم مرغ میخوره بازم سیر نمیشه میخواستم بدونم ضرر نداره براش فقط سفیده بخوره اونم این تعداد ممنون میشم جواب بدید
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- میزان دارو
باسلام پسرم۱۰سالشه بخاطراب ریزش زیادوعطسه وسردردوتهوع خفیفی که داشتن به دکترمرجعه کردیم ایشون حساسیت تشخیص دادن اموکسیسلین ۵۰۰گرمی وامپول دگزا وبتامتازون تجویز کردن بنظرتون دوز اموکسی زیاد نیست وبهشون بدم موندم باتشکر
- سرما خوردگی کودک
سلام بچم یک ماه میشه ک مریضه هیچ داروئی اثر نداری سرفه میکنهدو بعد بلا میاره سینش خیلی صدا میده تبم دارم می اونید راهنماییم کنید ممنون میشم بچم نه ماهش هست
- سلام خسته نباشید دخترم ۴ماهشه سرما خورده میتونم بهش شربت پدی کلد بدم؟
- شربت سفکسیم چه مقدار بدم به بچه ۸سالشه
سلام پسر من ۸سالشه باوزن ۶۰کیلو دکتر برای عفونت گلو ولوزه وگوشش سفکسیم ۱۰۰داده هر ۱۲ساعت ۵سی سی ایا درسته مصرفش ؟؟
- شربت اموکسی کلاو
با سلام وقت بخیر سوالی دارم ، شربت آموکسی کلاو برای سرفه کودک ۸ ساله خیلی قوی نیست ؟ دوز مصرفی رو میشه لطفا بهم بگید ، ممنونم
- واکسن پرونار
سلام وقت بخیر میخواستم نظرتون رو در مورد واکسن پرونار بدونم برای پسر 5 ماه 4 روزم میتونم بزنم
- با سلام دخترم ۲۰ روزشه و الان سرفه و گلوش چرک کرده و اینو از پسرم گرفته دکتر بردیم هیچی نداد لطفا شما پیشنهادی دارین کمک کنین
- تشخیص شب و روز توسط نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد از جند ماهگی قادر به تشخیص شب و روز هست؟ و از چند ماهگی باید شب وروز رو بهش یاد داد؟
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- غذای کمکی
سلام آیا میتونم از شیر گاو کیلویی برای نوزاد شش ماهه فرنی درست کنم چون میگن زیر یک سال شیر گاو نباید داد؟
- تب
سلام بچه دوسال و نیمه دارم سرماخورده و تب داره و آبریزش بینی چه دارویی بهش بدم آقای دکتر؟
- عفونتگلو
سلامآقایدکترمندخترمزودرس8ماههبهدنیا امدهوقتیمتولدشدریههاشکاملنشدهبودیک هفتهبستریشدوالاندخترم8سالشازوقتی کهمتولدشدهبایکسرماخوردگیسادهریههاش عفونتمیکنهالانبازسرماخوردهسرفه میکنهاستفراغمیکنهچهداروییبدهمخوبه. باتشکر

