Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسر یکساله بنده شیرخشک میخوره و یکسال است شیر خودم را ندادم بهش ولی شیر هنوز تو سینه هام هست آیا میتونم بعد از یکسال شیرخودم را به پسر بدهم احساس میکنم یکم چسبناک شده تعدادی از افراد میگندنده شیر فاسد شده ممنون از راهنمایی شما
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- یبوست چندروز بشه خطرناکه برای دختر۲۶ماهه
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲سالشه الان ۷ روزه مدفوع نکرده شیاف هم گذاشتیم یبوست داره میخواستم بدونم تاچندروز بشه خطرناکه واسش مشکل پیش میاد.ممنونم
- گوش دردکودک
سلام،پسرم چندروزبودسرفه میکرد،تقریباخلطی بود،۲بارم تب کرد،من ازداروخانه شربت ازیترومایسین۲۰۰گرفتم،متصدی داروخانه پرسیدچندکیلو،گفتم۲۴کیلو،گفت۵سی سی بده،نگفت روزای بعد ۲ونیم سی سی بده،حالا بعد۴روزخوردن بچه ام،گوش دردکرده،۶سالشم هست،چکاربایدبکنم،شربت روادامه بدم ،یااموکسی کلاو بایدبدم.؟
- روغن ام تی سی اویل
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم روغن ام تی سی اویل برای دخترم تازه رفته تویکسال وزنش کمه بهداشت بردم داروخانه بهم پیشنهاد داد افزایش وزن وگفت مقوی تاثیری داره؟
- میزان غذای لازمبرای رشد
اقای دکتر پسرم یک سال و چهارماهشه هر چند وقت یک بار اسهال میگیره و هر چند وقت یک بار تاولهای ابکی رو دست پا و گوش میزنه خیلی هم ضعیف ولاغر هستش علت چیه دکتر هم خیلی میبرم ولی فایده نداره
- جذب پوشک
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره اوایل ببخشید مدفوع جذب پوشک نبود الان ۲ماهه مدفوع جذب پوشکه و خلط دار،وقتی غذا میدم دیگه جذب پوشک نیست ،این یعنی حساسیت به لاکتوز؟
- قرص آسپرین
سلام دکترمن پسرم ۱۷ماهشه وشیرخودمومیخوره دکتربرام قرص آسپرین نوشته حواسم نبودبگم بچه شیرمیدماشکال نداره بخورم روبچه اثرنداره؟
- عفونت ادراری
سلام به دلیل عفونت ادراری از دخترم نمونه ادرار گرفتم یکبار با کیسه و بار دوم با ظرف نمونه برداری که هردو مثبت شد دکتر ازم خواسته برا اطمینان دوباره با ظرف نمونه بگیرم ولی من گفتم نه همون مثبت تلقی بشه دکترش سفکسیم صد روزی پنج سیسی تجویز کردن و بعد سه روز دوباره نمونه بگیرم این دارو ضرری نداره ؟از کجا بدونم جواب واقعا مثبته و مدام تکرار نکنم
- سینوزیت در کودکان
سلام وقت بخیر پسر ۶ سالم با وزن ۲۱کیلو حدود دو ماه پیش گرفتگی وابریزش بینی داشت وشب ها با دهنباز میخوابید وخرخر میکرد از دهن نفس میکشید بردم دکتر سفکسیم تجویز کردن ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعت ولی چون دوزش کم بود همچنان اون علائم داشت وبهتر نشد تا یک هفته بعدش که دچار تب شدید وبی حالی وسرگیجه شد بردم دکتر ازمایش براش نوشتند کهwbcروی ۲۴وesrروی ۱۸ بود بستریش کردن حدود سه روز ولی علت عفونت مشخص نشد و تا ۸ روز سفکسیم مصرف میکرد بعد مرخص شدن حالش تقریبا خود شد تا دو هفته بعد دوباره دیدم خرخر میکنه تو خواب وموقع خواب دهنش بازه واز دهان نفس میکشه بردم ازمایش ازش .رفتیم که باز تو ازمایش عفونت بالا بودwbcروی ۱۹ وesrروی ۱۷باز بستری شد به مدت ۴۸ ساعت با تشخیص سینوزیت و ۱۴ روز فارینات ۲۵۰ مصرف میکرد با حدود یک هفته مونته لوکاست واسپری بینی حالش تقریبا خوب شد الان دو ماه گذشته باز آبریزش بینی وگرفتگی بینی وسرفه داشت بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰وکلاریترومایسین براش تجویز کرد وبه مدت ۴۰ روز مونته لوکاست و اسپری بینی مومتومکس وشربت کیدوفست وبعد ۴۰ روز گفتن یه عکس ازش بگیرین وبیارین الان یک هفته هست دارو مصرف میکنه ولی هنوز آبریزش بینی داره میترسم دوباره سینوزیتش شدید بشه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- جوش
با سلام و تشکر از اقای دکتردخترم یک سالش هست حدودا یک هفته است که روی صورتش جوش های ریزی زده که گاهی قرمز هست و گاهی نزدیک به رنگ پوست. مقدار بسیار کمی هم روی دست هاش دیده شده. ولی روی بدنش چیزی نیست. علتش چی هست و چه کاری باید انجام بدم؟
- برآمدگی گلو
سلام آقای دکترخسته نباشه پسر۳سالونیمم یک هفتست که زیرگلوش اندازه دوتابادوم درختی برآمدگی داره البته قبلش سرماخورده بودباشیدچیکارکنم آقای دکتر؟
- وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- شیر گاو
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه شیر گاو بهش میدم ایامیتوانم داخل شیر هنگام جوشیدن اب بریزم شیر خراب نمیشه چند ساعت بجوشونم شیرا که میکروب شیر ازبین بره
- سی تی اسکن مغز
سلام خسته نباشید دختر دوساله ام به فاصله ۵ روز دوبار سی تی اسکن از مغزش گرفتن.من نگران اشعه اش هستم میشه جلوگيری کرد از عوارض بعدش
- شربت سفیکسیم
سلام دوز دقیق شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴/۵ ساله با وزن ۱۶ چقدر است
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲۲ماهه
وزن کودک ۱۵ کیلو و ۲۲ ماهه است
- سینوزیت
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم ۱۲سال هست سابقه سینوزیت داره الان چند روز صداش تغییر کرده و یک سمت بینیش گرفته چه دارویی مصرف کنه؟متشکرم
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- پدیدارشدن دانه قرمز در بدن دخترم که ۲ونیم سالشه
سلام وعرض ادب خدمت شماعزیز. دخترم دونیم سالشه. توسرماخوردگی وبعدازتب بدنش دانه قرمزرنگ زده بیرون الان دو روزه الان دارو چی بدم

