Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وقت خواب کودک ۱۵ ماهه
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۵ ماهه شب ساعت چند باید بخوابه ؟ و اینکه برای کودکان دیر خواب و بد خواب قطره یا داروی بی خطری هست ؟ واقعا بدخوابی بچم زندگیمون و مختل کرده لطفا راهنمایی کنید
- ضربه خوردن سر و بینی کودک
سلام خسته نباشید بچه خاهر شوهرم امروز افتاد روی سنگ با شدت ب سر و بینیش ضربه خورد خون اومد از دماغ سمت چپ خطری دارد؟؟؟
- سلام علیکم دکتر پسر چهار ماه دارم مریض بود رفتیم دکتر برایش قطر پدی لاکت تجویز کرده الان بدنش نقطه های قرمز زیادی دارد
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای کودک هفت ساله با وزن ۳۰ کیلو
سلام میزان مصرف سفکسیم صد برای کودک هفت ساله با وزن سی کیلو
- شیردهی
سلام آقای دکتر پسرم ۱ماهشه شیر مادر میخوره همراه کمکی، میگرن دارم مسکن میخورم تا چند ساعت نمیتونم شیر بدم با شیر دوش بگیر بریزم دور میتونم دوباره شیر بدم؟
- واکسن آنفولانزا
سلام ببخشید واکسن آنفولانزا برای کودکان ضرر و خطری نداره؟
- شستن شیشه شیر
سلام وقت بخیر اقای دکتر من ندونسته همیشه شیشه شیر دوقلوهام رو ی حالا دوسال دارن با مایع ظرفشویی شستم حالا مطلبی شنیدم که میگن هر چقدر هم شیشه شیر رو ابکشی کنیم مایع از روش پاک نمیشه حالا به شدت نگرانم وافسردگی واضطراب وجودم رو گرفته ونگران سلامتی فرزندانم هستم لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم خیلی میترسم که بچه هام جونشون در خطر باشه خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم خداوند شما وخانواده محترمتان را سالم درپناه خودش حفظ کنه 🙏
- تب
سلام منپسرم۲سال نیمش هست دکار بردمش ازیترومایسنداد و استامینافن کلی وقتی تایم استامینافنش میرسه بدنش گرممیشه بی حال میشه استامینافنمیخوره ۱ ساعت بعدش خوب میشه ۳روز هست اینمدل هست چکار کنم
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر پسرم یک سال و نیمشه از همون اول تولدش خوابش خوب نبود هنوز هم شبا هر یک ساعت بیدار میشه شیر میخوره دوباره میخوابه.. غذا هم خوب نمیخوره وزنش هم ده کیلوئه.. در طول روز اما سه، چهار بار فقط شیر میخوره.. چیکار کنم شبها طولانیتر بخوابه؟
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
کودک ۲.۵ ساله حتما باید با اب جوش خنک شده مخلوط بشه؟
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر
دختر سه ساله من زیر بغل سمت چپش یه حالت غده کوچیک داره. خیلی نگرانم. از چی ممکنه باشه؟ - علایم سرماخوردگی درکودک
باسلام دختریک ساله ای دارم که متاسفانه انگارسرماخورده وسرفه میکنه وعطسه وگلوش هم گرفته ودرحال حاضرجایی هستم که دسترسی به دکترندارم وشربت دیفن هیدرامین وزادیتن دارم آیامیتونم هردوی اینهارویک زمان بدم بهش
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- کتوتیفن
سلام برای یکسال چقدر و چندساعتی بدم؟
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- تیروئید
سلام آقای دکتر ببخشید سوالی داشتم دختر من 5 سالشه جواب آزمایش تیروئید Tsh:4/35هستش آیا این عدد نرماله در ضمن 6 ماه پیش هم دوبار به فاصله سه روز ازش آزمایش تیروئید در آزمایشگاه دیگری گرفته شده بود جوابش4/830 بود هی آزمایش ازش میگیریم میگن باید در آزمایشگاه دیگری دوباره تکرار بشه ماهم همین کارو کردیم وآخرین آزمایش الانش حدود 4/35 تکلیف چیه آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید
- شکم درد
بچم شکم درد دارد وتب دارد وبعضی وقتا بیحال میشه واز نظر اشتها هم درکل خیلی بد اشتها است

