Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- دارویی
طریقه مصرف شربت سفکسیم واسه کودک ۴ سال چگونه هستش
- کتوتیفن،پدیزان
سلام وقت بخیر عذر خواهم پسرم سه سال و نیمشه با وزن ۱۶ سرما خورده و سرفه داره شربت کتوتیفن و پدیزان گرفتم چقدر باید بهش بدم و چند ساعتی؟
- کواموکسی کلاو
سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو و نیم هستش ۵ سالشه سرماخورده دکتر کواموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۸ و نیم سی سی خواستم بدونم مقدارش درسته و اینکه دخترم یه مقدار اسهال گرفته چیکار کنم دارو را ادامه بدم یا قطع کنم الان ۴ روزه دارو را بش دادم
- واکسن 18 ماهگی
ایا همه کودکان بعد واکس تب میکنن پسرمو دیروز واکسن زدم ولی تب نکردن نهایت 37ونیم درجه حالا همه میگن اگه تب نکنه ینی واکسن اثر نکرده البته من بخاطر کرونا و تعطیلی تقریبا 20روز دورتر زدم ینی تو 19ماهگی حالا تکلیف چیه چون تب نکرده باید دوباره بزنم یا بخاطر اینکه عقب افتاده اثرش کم شده در ضمن پسرم دوقلو و نارس بدنیا آمده ممنون میشم راهنماییم بفرمائید .
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتاد ولی دو کلمه بیشترنمیگه چیکار کنم خیلی نگرانم
- عفونت چشم کودک یکساله
دخترم یسالشه یه چشم ازش اشک میاد و ترشح چرکی داره
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه
- تب
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال و سه ماهشه با وزن ۲۸ کیلو تب داره همراه با دل درد و سر درد به علت تعطیلی مجبور شدم به پزشک عمومی مراجعه کنم آزیترومایسین ۲۰۰ نوشتن روزی ۵ سی سی،این دوز مصرفی آیا برای دختر من مناسب است
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر....فرمودین همراه داروهست... خیر همراش هیچی نیست فک کنم داروخونه افتاده یا نداشته متوجه نشدن
- قرص ملاتونین برای کودک ۳ ساله
با سلام پسر من سه سالش هست و کلا شب ها رو بیخواب هست یه طور نرمال گاهی تا صبح هم بیدار میمونه و بازی میکنه و روز میخوابه به هیچ دارویی برای خواب هم جواب نداد فقط پزشک براش قرص ملاتونین نوشت با این بهتر میخوابه خواستم بدونم این قرص ضرر نداره ؟ روی مغز یا رشد یا ... کودکم اثر بدی نداره؟ چقدر مجاز هستم بهش از این قرص بدم؟ نصفی بهش میدم الان در ضمن من هر شب بهش قرصه رو نمیدم و گاهی که دیگه واقعا خوابش به هم میریزه بهش میدم ممنون ازتون
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
با سلام و خسته نباشید پسر بچه سه ساله ای دارم که از یک سالگی تعدادی از موهای سرش به رنگ قرمز دراومدن و الان که وارد سه سالگی شده همون موها به رنگ سفید دراومدن و روز به روز در حال بیشتر شدن هستن لطفا راهنمایی کنید علت چیه و بابد چه کاری انجام بدم
- شربت کلسیم برای دندون
سلام دکتر دخترم ۱۱ماه و ۲۰روزشه دندون درنیاورده و تولثه سفیدی میزنه ویتامین دی تزریق کردیم ولی درنیاورده دوهفته میشه ایا لازمه شربت کلسیمم بدم چقدر و چه مارکی؟ شیرخشک نان ۲ میخوره
- علت زردی کف پا و پوست کودک
با سلام میخواستم علت زردی کف پا و پوست را بپرسم من پسرم ۶ سالشه که هم کف پاهاش و صورتش زرد هست و یکبارم آزمایش بردم هیچی نشون نداد
- بالابودن wbc
سلام .دخترم۶ساله wbcآن ۱۲۹۰۰شده قبل آزمایش آمپول دیسیکلومین زده ویه آب پرتقال خورده موقع آزمایش ازترس آمپول زردوسفیدمیشد بعدگلودردوسرفه واستفراغ وشکم درد هم داشت که بعدزدن آمپول دردشکم واستفراغش ۸۰درصدخوب شدراهنمایی کنید لطفن..ممنون
- سلام پسرم ۱ سالش هست اندازه ۳ سانت مداد شمعی جویده خورده چه کار کنم ممنون
سلام پسرم ۱سالش هست اندازه ۳ سانت مداد شمعی جویده خورده چه کار کنم ممنون
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام آقاي دکتر من به دليل عفونت دندان نتوانستم درد عصب کشي را تحمل کنم و بايد يک هفته از آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 500 و مترونيدازول 250 استفاده کنم به همراه 3عدد آمپول پني سيلين خيلي نگران ضرر هايش در شيرم هستم کودک يک ساله دارم خواستم بدانم در اين يک هفته چه چيزهايي بخورم تا از ضرر آنتي بيوتيک ها کم کند؟؟يعني شيرم کم ضرر تر باشد براي بچه چه بخورم؟؟
- مسمومیت دارویی
دکتر واسه دخترم شربت رکولیک(بابونه آلمانی)نوشته امروز بعد از سه بار استفاده دل درد شدید گرفته و استفراغ میکنه چیکار کنم
- خواب کودک
باسلام، کودک 23ماهه دارم که 5هفته است که شیردهی را قطع کرده ام، و از ان مدت تا الان خیلی گریه میکنه به هربهانه ای، خیلی عصبی شده و ظهرهانیم ساعت ک خوابیدبیدارمیشه و فقطگریه میکنه، شبها هم یک بار بیدارمیشه و توی بغل من میخوابه. ایا ربطی ب قطع شیردهی دارد؟بایدچکارکنم یکم اروام ترشود؟ ایا پیش روان پزشک. ببرمش؟
- شربت نئوزینک گلوگونات
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وهفت ماهشه چند روزی به علت سرماخوردگی بب اشتها شده میتوانم شربت نئوزینک بهش بدم میشه بااب قاطی کرد وزنشم ۱۱ کیلو چند سیسی بدم ممنون ازشما

