Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ساله است هنوز آبله مرغان نگرفته . تا چند سالگی فرصت دارد بگیرد ؟ آیا دیر شده و اینکه در بزرگسالی بگیرد مشکل ایجاد میشود ؟ ممنون از راهنمایی شما
- خوردن شمع توسط کودک 2 ساله
- سویق
سلام به بچه 10ماه میشه سویق کودک داد؟ سه شیره چطور؟
- آموکسی کلاو
سلام و وقت بخیر. بچم ۵ سالشه وزنش ۱۵ کیلو. چند روز سرفه میکرد اموکسی کلاو ۴۵۷ میدادم. از دیروز تب ۴۰ درجه داشت. بردم دکتر گفتن گلوش عفونت داره. اون ۴۰۰ براش کمه باید ۶۰۰ رو بهش بدی هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. ولی نگفتن چند روز بدم و فقط یک شیشه نوشتن. الان من اینو هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی بدم فکر کنم ۴ یا ۵ روزه تموم بشه. لازمه مجدد تمدید کنم یه شیشه دیگه بهرم؟ یا همون یه شیشه کافیه؟
- مدت استفاده
سلام و خسته نباشید خواستم بدونم شربتهاو داروها تا چند وقت بعد از باز شدن قابل استفاده هستند!!ممنون از جوابتون
- پرنوشی
سلام آقای دکتر پسری دوسال ونیم دارم ،درشبانه روزنامه دفعات ادرارش 3تا4بار باشه ،ولی گرمایی هست جاهای سرد رو دوست داره دوروزه احساس میکنم اب زیاد میخوره ولی ادرارش کمتره،اشتهاش هم خوبه وسرحاله ،به نظرتون اب خوردن زیاد میتونه دلیل بیماری باشه؟
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- کهیر
پسرم 5سالشه بیشتر سمته ناحیه تناسلی وران پاهاش کهیرمیزنه بایدچیکارکنم؟
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- 123
سلام آقای دکتر دیروزگفتید بچه ببذم دکتر آزمایش متخصص نبوددکتر عمومی گفتن طبیعیه اشون یک هفته دبکه یک ساله میشه قد وزن نرمال است دوماهگی گذدن گرفت پنج ماه وهست روز به شکم غلت زد هفت ماهگی به عقب عقب سینه خیز رفت هفت ماهگی نشست اما نه خوب نه ماهگی دیگه کامل نشست نیفتادده ونیم ماهگی خودش از حالت خواب به نشسته تغیر میداداز نه ماهگی سعی کرد بلند بشه ود ده ماهگی باکمک ومبل بلند میشه وقدم میزنه از پله بالامیره وبتزی فوری یاد میگیره اه اسامی خودش خانواده واکنش میدهوتوجهش خوبه اماهیچ خودش به تنهایی نمیتونه سرپابمونه تا ده ماهگی بهحالتکمامدو وسریع سینه خیز می رفت حالت چهاردست وپا میشد امادرنهایت سینه خیز می رفت اماالان وهاردست پاهم میره بچه بسیار خوش غذا وآرامی هست تنها مشکل من اینه کهخودش به تنهایی نمیتونه سر پا بمونه وفوری میافته آیانیازه پیگیر بشم واینکهتاکی فرصت هست
- خلط گلو کودک یکساله
سلام دکتر دخترم یکسالشه و دو هفته ای هست سرفه خلط دار میکنه خلط گلوش زیاده و بینی هاش میگیره و ترشح گاهی سفسد گاهی سبز داره تب و بی قراری و خلط سینه نداره شکر خدابنظرتون آلرژی و حساسیته؟ چکار کنم زود خوب بشه کتوتیفن و سفکسیم و شزیت گل بنفشه میدم بهش
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟
- سرماخوردگی و گرفتگی بینی شدید ۱۴ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۱۴ ماهشه،الان سومین باره که پشت سرهم سرمامیخوره،الان دو شبه که بخاطر گرفتگی شدید بینی نمیخوابه،و قطره بینی که براش میزنم فقط کمی بهتر میشه و خیلی افاقه نمیکنه، بردمش دکتر گفت چون قبلاً آنتی بیوتیک خورده این سری بهش نمیدم و فقط شربت و اسپری بینی داد،بذج ۷ سفکسیم و هفته ی پیش هم آزیترومایسین مصرف کردم براش
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر خسته نباشید ، کودک ۲ ساله داریم که حدود ۱ هفته است روزانه بی علت تب میکنه ، علت تب چیست ؟ ممنونم
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید
- شنوایی سنجی
سلام آقای دکتر بچم یکماهه بود شنوایی سنجی بردم و گفتن خداروشکر مشکلی نداره الانم واکنشهاش بسیار عالیه بنطرتون برای شش ماهگیش اجباریه ببرم یا خیر؟
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- مصرف کپسول مکمل ترکیبی ویتامین دی ، کا ۲، آ
سلام . آیا نوجوان ۱۳ ساله فاویسمی ، میتواند کپسول مکمل ترکیبی ویتامین ( دی، کا ۲ و آ ) مصرف نماید ؟
- آبله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ساله است هنوز آبله مرغان نگرفته . تا چند سالگی فرصت دارد بگیرد ؟ آیا دیر شده و اینکه در بزرگسالی بگیرد مشکل ایجاد میشود ؟ ممنون از راهنمایی شما
- تیرویدلب مرز
سلام پسرمن دوسال شش ماه داره آزمایش گرفتم میگن تیرویدلب مرز وکم خونی وکمبودویتامین دی داره بایدچکارکنم برای تیرویدش شربت ویتامین دادن نمیخوره چکارکنم

