بهتر است از قطره استفاده نمایید امپول برای موارد خاص مثل اختلال جذب استفاده نمایید.) ازتون ممنونم ولی به هیچ عنوان نمیخوره یعنی تزریق آمپول ضرر داره براش اگه ضرر نداره چه مقدار از آمپول و چه مارکی؟ با تشکر
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم وزنش کمه
سلام خسته نباشید من دخترم ۸ ماهشه سرماخورده بود دکترش بهش آفاکسیم شربت داده ولی اسهال شدید گرفته وقتی دارو رو خورده ایا چیکار کنم
- برفک دهان
سلام بچم ۱۱ماهشه سه روزه دهانش برفک زده علتش چی میتونه باشه ،؟ و درمان ،،،؟ ممنونم
- قطره ویتان
باسلام ببخشید آیا بهکودک زیر ۳ ماه، میتوان قطره مولتی ویتامین ویتان رو داد، با توجه به اینکه حاوی آهن است و توصیه شده به کودک زیر شش ماه آهن داده نشود؟ متشکرم
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ سالش فابیسم هم هست ۹ سالش۴۰ کیلو الان یک ماهه سرما خورده ولی عفوتتشخوب نمیشه میتونم بهش آزیترو مایسین بدم
- مدفوع سفید
ببخشید کودک 2 سال و 1 ماهه من یک بار مدفوع سفید کرد، قبل و بعد اون مدفوع طبیعی دارد، یک بار دیدن مدفوع سفید نیاز به پیگیری دارد؟
- تب کودک
سلام آقای دکتر. من و همسرم هر دو مریض شدیم ابریزش بینی و سرفه و خارش گلو. پسرمم ۳ سالشه از پنجشنبه صبح تا الان ۳ روزه که تب داره. پنجشنبه تبش ۳۸ بود. امروز ۳۷/۴. هر ۶ ساعت استامینوفن میدم. با استامینوفن پایین میاد. سر ۶ ساعت دوباره تب میکنه. دو سه تا عطسه در روز و دو سه تا سرفه هم داره. خیلی کم تب تا چند روز طبیعیه؟ نیاز به انتی بیوتیک نداره؟
- قطره اهن فروتونیک
با سلام قطره جدید اهن فروتونیک جدیدا به بازار امده ایرانی و قیمت مناسب داره نوشته که دندون سیاه نمیکنه و یبوست نمیاره شما این دارورو تایید میکنید به کودک ۱۰ ماه بدم؟؟؟؟ سپاس
- سرفه شبانه
دخترم شبا وقتی که میخوابه خیلی سرفه میکنه اینقد که از خواب بیدار میشه حتی بعضی وتا هم از شدت سرفه استفراغ میکنه زمانی که سرفه میکنه سرش خیلی عرق میکنه و داغ میشه نمیدونم از چی دو بارهم دکتر بردم اما فرقی نکرده
- سوختگی
من دوشنبه کودک هشت ماهه رو آوردم مطب که بنا به دلیل اسهال بهش سفیکسیم دادید، البته دچار سوختگی در محل دفع میشد که پماد زینک تجویز کردید، اما الان بعد گذشت چند روز سوختگی ها به شدت زیاد شده، اسهال بهتر شده، ممکنه به خاطر مصرف سفیکسیم باشه، برای رفع سوختگی چه کار کنم؟
- شیرخشک
سلام ببخشید نوزاد چهارماهه دارم شیرخشک سوپرامیل بهش میدم ولی سه بار در روز دفع داره زیاد چاقش نمیکنه میشه شیرخشکی معرفی کنید که هم دفع کمتر داشته باشه و هم چاقش کنه.۶ کیلو وزنشه.وزن تولدش ۳۲۵۰ گرم بود
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- تب
سلام وقت بخیر. پسرم ۳ سال و دو ماهشه ۱۳ و ۸۰۰ وزنشه. از سه شنبه ظهر تب داره. تبش تا ۳۸ و نیم درجه هم رفته. هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن ۱۲۵ میذارم. اما تبش خیلی پایین نمیاد. فقط دوبار تا حدود ۳۷ رسید. بقیه دفعه ها بالای ۳۷ و نیم بود. بینیش هم گرفته و وقتی میخوابه تنفسش صدا داره. چیکار کنم؟ آنتی بیوتیک لازم داره؟
- زخم مقعد
سلام اقا /خانم دکتر ، امیدوارم که خوب و سلامت باشید ، حقیقتا من شماره شما را در فضای مجازی دیدم و یک درصد احتمال دادم که راست باشه، بخاطر مشکل فرزندم مزاحم شما شدم،۱ ماه پیش با توجه به گفته دخترم ۲ سال و نیم متوجه زخم مقعد وی شدم و به دکتر متخصص مراجعه کردم ایشان زخم را تایید کردند و پماد همورویید برای درمان زخم و یک داروی ساختگی برای شل شدن مدفوع تجویز کردند،ولی بعد از مدت ۱۵ روز استفاده از پماد متوجه شدم که زخم بدتر شده و پوست اطراف مقعد بشدت قرمز و ملتهب شده به همین دلیل مصرف پماد را قحط کردم ولی همچنان از شربت استفاده میکنم تا دچار یبوست نشود،با این اوضاع ویروس کرونا میترسم دخترم را به بیمارستان ببرم ، و امشب هم برای اولین بار شب با درد از خواب بیدار شد ، بنظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟
- سرفه خشک
باسلام اقای دکتر برای درمان سرفه خشک مزمن مچه دارویی رو پیشنهاد میدید . چندسال پیش پسرماینطوری شده بود الان ۱۲ سالشه دکتر بهش تئوفیلین و زادتین رو گفتند که همزمان بدم و خوب شد الان میتونم دوباره استفاده کنم
- درمان عفونت سینوس درکودک۷ساله
- گلودرد
سلام خسته نباشید. پسر ۲ و نیم ساله دارم که تقریبا ی ماه پیش گلودرد گرفته بود و تب داشت بهش ی روز استامینافون دادم دیگه تب نکرد ندادم ودو هفته شربت فاراموکس ۴۰۰ دادم ولی الان بعد یک ماه هنوز گلوش و نگاه میکنم قرمز و ورم داره ولی تب نمیکنه چیکار کنم
- مقعد
سلام وقت بخیر آقای دکتر گرامی پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست بنام بردیا ولی رشت نیستم متاسفانه . چندروزه خیلی ببهشید میگه مقعدش میخاره چه قرصی بهش بدم و نحوه مصرف بفرنایید ممنون میشم
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- کبودی کف پا نوزاد چهار ماهه
سلام خسته نباشید پسرم چهار ماه ام بعضی وقتا پاهاش کبود میشه علتش چیه

