Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص جوشان برای کودک
سلام روزتون بخیر، ببخشید پسر من ۲ سال و ۳ ماهشه دکتر براش قرص جوشان ویتامینه (آهن و زینک ویتامین ب و...) تجویز کرده، روش نوشته در یک لیوان آب حل شود، ولی پسرم اون حجم آب که این طعم رو داره رو نمیخوره من در مقدار کمی آب حدود یک استکان حل میکنم و بهش میدم اشکال نداره آب کم میریزم؟
- عرق سرد
سلام پسری ده ماهه دارم که چند ماهه عرق سرد میکنه موقع خواب تمام بدنش سرد میشه و عرق میکنه براش دکتر قطره آهن نوشت الان دو ماه بهش میدم ولی بهتر نشده علتش چی میتونم باشه ؟
- اندازه دور سر نوزاد پسر
سلام. نوزاد پسر ۶۲ روزه ای دارم.وزن تولدش ۳ کیلو و ۱۴۰ و قدش ۵۲ و دور سرش ۳۴ و نیم بود. الان وزنش ۵ کیلو و ۷۰۰ و قدش ۶۰ و دورسرش ۴۱ شده. بهداشت بهم گفتن دور سرش زیاده. نگرانم نظر شما چیه؟تورو خدا زودتر جوابمو بدید؟
- در مورد سرماخوردگی
باسلام دخترم دوسالش هست شدید ابریزش بینی داره وسرفه که بیشتر شب هاست ایا براش آمپول بتامتازون تزیق کنیم یانه برای سرفش
- ویتامین AD
مصرف بیش از حد ویتامین آ د چه عوارضی دارد آیا بلافاصله است یا نه؟ چون ما احتمال میدیم بیش از ۲۵ قطره مصرف شده
- سلاممن ددخترم ۲/۵ سالشه آمپول دگزا زده آیا عوارض داره
سلام من دخترم ۲/۵ سالشه بردم دکتر براش دگزامتازون و سفتراکس تجویز کرد زده آیا ضرری داره؟
- خواب
سلام آقای دکتر روز بخیر....شربت بی بی اسلیپ و بی بی سد با هم تفاوت دارن؟دیشب به پسرم بی بی سد دادم توو خوابش اصلا تاثیری نداشت و تا صبح بیدار بود...بی بی اسلیپ ممکنه اثر کنه؟
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم۶سالشه تقریبا ۲۰کیلو وزن داره تب داره دکتر گفت گلوش عفونت داره ازیتروکم ۲۰۰ بهش داده با دوز ۱۲ ساعت ۴سی سه روز ونصفی دارو مصرف کرده ولی سر ساعتی که اثر استامینوفن میره دوباره تبش شروع میشه .لطفا راهنمایی کنید
- شکم درد
بردمش دکتربهش داروداد واسه يبوستش پيدرولاکس دادخوب بودتاوقتي ميخوردولي وقتي داروش تموم شددوباره يبوستش برگشت شکم دردنداشت الان اينجوري شده
- وزن
سلام وزن پسر ۳ ماه و نیمم ۷ کیلو و زمان به دنیا امدنش ۳ کیلو ۸۰۰ . ایا نرماله
- Supporting Cardio Health: Increased Cardiac Pace Without Workout
Gday to every single one of our water relaxation buffs! There's nothing really like relaxing within a soothing hot tub after a grueling day. For anyone in search of the paramount calmness experience, a jacuzzi is truly incomparable. Assortment is indeed the herb of everyday life, and we wholeheartedly pride ourselves on offering a broad assortment of whirlpools to suit every whim. Excellence, to us, is beyond a simple word. It's our benchmark. Every single of our products undergo strict testing to ensure they consistently provide the optimum relaxing experience for numerous years to come. Our knowledgeable staff are always on hand to assist you in finding the best-suited hot tub for your wants and home. Have you ever envisioned having your own personal pleasure oasis? What else are your desires when it comes to choosing the ideal jacuzzi? Let's discuss the extent of it! Remain bubbly and relaxed! By-the-way, I created my very own brand new businesses website online just now, you can view it here: [url=https://southwestspas.com/swim-spas/play-collection/]Hot tub delivery and installation Peoria, Arizona[/url] [url=https://servicebodyshop.com/comment-test/#comment-40018]The Therapeutic Effects of Water Streams on Aching Muscles[/url] e49d25_
- گلو درد و فارمنتین
سلام خسته نباشید من پسری دارم یک سالو هفت ماهشه گلو درد داشت بردمش پیشه دکتر عمومی بهش فارمنتین ۶۴۳ داد میخواستم ببینم تا چند روز باید این شربتو مصرف کنه؟وزنشم ۱۲/۵هستش
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- قلب
سلام آقای دکتر من بچم ۳ماهشه وپیش دکتر بردم گفت قلب بچه یه صدای اضافه داره و دیگه بخاطر ویروس کرونا پیگیری نکردیم.به نظر شما الان چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
- انفلوانزا
سلام.دخترم۶ سالش .براش قطره ناپریزول تجویزکرده
- گرفتگی بینی
سلام. پسرم سه سالشه. چند وقته بینیش کیپ شده وشبا از خواب بیدار میشه و گریه میکنه در واقع بینیش خشکه .دکتر اسپره بینی رستانکس داد هر هشت ساعت . بعد یک هفته استفاده بهتر شد ولی دوباره مثل قبل شده .لطفا راهنمایی کنید.
- اب نجوشیده
نوزاد ۵۷ روزه دارم. اشتباها شیر خشک با اب نجوشیده ۲۰میلی لیتر بهش دادم و بعد ک فهمیدن دیگ ندادم. برای یکبار اشتباها مشکلی پیش میاد؟ چه مشکل احتمال داره ایحاد بشه؟
- تغذیه درسرماخوردگی
سلام دکترخداقوت ببخشید میشه هنگام سرماخوردگی به کودک موز داد پسرم دوسالست و خیلی دوست داره نمیدونم خوب براش یا نه؟متشکرم
- ویتامین E
سلام اقای دکتر ، نوزاد سی و سه روزه دارم. به علت نرفتن زردی تو ده روزگی دکتر ازمایش داد معلوم شد فاویسم داره . بعد دکتر براش قطره وبتامین e تجویز کرد. میخواستم بدونم این ویتامین رو تا کی باید به نوزاد بدم؟ و علت تجویزش چی بوده؟
- سرفه و اسهال نوزاد ۲ ماهه
سلام آقای دکتر سوال در مورد اینکه نوزادم ۲ ماهه و چند روزه هست که دچار سرفه شدید و اسهال شده بهش شربت سفیکسیم میدم و تب هم میکنه استامینوفن میدم ولی جواب نمیده شما راهنمایی کنین ؟

