Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام خسته نباشین به کودک نه ماهه هر چند ساعت یه بار باید غذا داد لطفا جواب دهید؟؟ من هر دو ساعت یه بار بهش غذا میدم
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
برای درمان سرما خوردگی نوزاد از چی استفاده کنم؟ شیر مادر بخور آب و اسپری بینی کافیه یا از دارو استفاده کنم؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد ۵۶ روزه دارم که هم رفلکس داره و نفخ زیاد و روزی یبار شکمش کار میکنه الان سومین روز هست که شکمش کار نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از روغن زیتون هم استفاده کردم
- بیقراری
بچم توجیش کردن مشکل داره باید ابروبدنش بریزم تاجیش کنه همش گریه میکنه دلیلش چیه
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
- قطره آهن خارجی
سلام آقای دکتر دخترم یک سال و پنج ماهشه اصلا قطره اهن نمیخوره و همه روبالا میاره،میتونم بهش قطره خارجی بدم؟ایرو ویت یاایرو نرم؟کدوم بهتره؟وزنشم کنه،چی بدم؟
- با عرض سلام دخترم ۱۴ ماهه یه تیکه کاغذ جوییده تو روده هاش انگل نمیشه
- خلط گلو کودک یکساله
سلام دکتر دخترم یکسالشه و دو هفته ای هست سرفه خلط دار میکنه خلط گلوش زیاده و بینی هاش میگیره و ترشح گاهی سفسد گاهی سبز داره تب و بی قراری و خلط سینه نداره شکر خدابنظرتون آلرژی و حساسیته؟ چکار کنم زود خوب بشه کتوتیفن و سفکسیم و شزیت گل بنفشه میدم بهش
- نوزادهشت ماهه دارم شیرزیادمیخوره و آب زیادمیخوره ولی بااین حال کم ادراری داره ادرارش خیلی کمه بنظرتون مشکل چیه؟
- کار نکردن نوزاد ۲ ماهه
سلام آقای دکتر، پسر من الان( 2 ماه و 6 روزش) هست با وزن( 6 کیلو و 450 گرم) قبلا روزی چند بار شکمش کار میکرد ولی الان 6 روز هست که شکمش کار نکرده نفخ و باد شکم هم زیاد داره، آیا این مورد طبیعیه یا نه، باید چیکار کنم؟
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
نوزادی دوماه ونیمه دارم که انزیم کبدش بالاست ۸۴ دلیلش چیست ایا خطرناک است لطفا راهنمایی کنید
- در مورد سیاهی مدفوع
سلام اقای دکتر پسر من ۴ سال داره وزنش هفده و نیم کیلو می باشد یه مدت است مدفوع ان نیره رنگ وسفت و تکه تکه شده داروی فنو بار بیتال هم مصرف می کنه لطفا راهنمایی بفرماید
- مصرف سفکسیم برای دختر 6 ساله
سلام وقتتون بخیر دخترم 6 سالشه مدتی هست سرفه میکنه بخصوص شبها... جدیدا شدید و خلط اور شده دو سه روزم هست شبا تب میکنه دکتر رفتم سفکسیم 200 داده هر 12 ساعت نصف بنظرتون براش قوی نیس روزی نصف بهش بدم بهتره؟؟ چون غذا درست نمیخوره و میوه اصلا ممنون
- ریزش موی کودک ۵ ساله
با سلام دختر ۵ ساله ام مدتی است ریزش مو دارد، آزمایش خون انجام داده و مشکلی نداشت. مشکل و بیماری هم ندارد، زینک و آهن هم دوره ای خورده و رفع نشده، چه باید بکنم؟
- سینه خیز
سلام آقای دکتر آیابچه شش ماه وده روزه که البته نارس دنیا آمدغلت میزنداماسینه خیز نمیرود البته تلاش میکند ولی انگاراذیت شده وگریه میکند ودر نشستن بهکمک دستهایش مدت چندثانیه بیشتر نمی تواند بی حمایت بنشیندآیا شما مشکلی در این کودک میبینید
- سرفه خشک
می بخشید دخترم الان یک هفته هست که فقط سرفه میکنه و صبح ها خیلی سرفه میکنه اصلا تب و ابریش و .. نداره ولی فقط و فقط سرفه میکنه فارمنتین ۶۴۸ و شربت سرفه هم می خوره ولی افاقه نمیکنه
- واژن
علت سیاهی واژن نوزاد
- شربت ایمیونس
سلام خسته نباشین یه سوال دارم میخواستم بدون من به دخترم شربت ایمیونس میدم ایا شربت آهن رو جدا بهش بدم یا داخل شربت ایمیونس اهن هم داره؟؟ممنونم ازتون
- سلام من نوزاد نارس دارم فاویسم هم داره چ سیر خشکی بخوره
- نشاندن نوزادسه ماهوده روز
واقعاممنون آقای دکترمرسی که هستین..آیانشاندن نوزادسه ماه وچندروزضررداره آخه خیلی دوس داره بشینه ولی نمیتونه میتونم خودم بنشونمش یاضررداره

