Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برگشت کولیک
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شیر خشک نان اچ آ واپتامیل اچ آ را ترکیب کنم وبه دختر 5 ماهه بدم؟ یا مشکل ایجاد میکنه؟ سوال دومم اینه اگه بچه ای کولیک داشته باشه 5 ماهگی خوب بشه امکان داره بعد دو هفته دوباره شروع بشه یا نه یه مشکل دیگه داره و کولیک دردسر دار تا کی ادامه داره؟
- واکسن آبله مرغان
سلام واکسن آبله مرغان را چطوری میتونم تهیه کنم؟
- آبسه جای واکسن
پسرم واکسن ۲ماهگی وچهارماهگی که زدن جاش آبسه کرده میگن اگه آبسه کند واکسن عمل نکرده حالاباید چکارکنم ممنون
- سرماخوردگی کودک
سلام ببخشید آمپول هیدروکورتیزون برای بچه ۸ ساله با وزن ۳۳ کیلوگرم باید کاملش تزریق بشه؟
- آزیتروماسین
سلام آقای دکتر دخترم ۲سالو۹ماهشه گلوش عفونت کرده آزیترومایسین ۱۰۰یا۲۰۰بهش بدم وچند سی سی؟؟ممنون
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- مدفوع کودک
کودکم ۲۰ ماهه ست روزی یک یا گاهی دو بار شکمش کار میکنه ولی سفت نیست و مدفوعش نرم و شل هست میخواستم بپرسم طبیعیه یا مشکلی هست ؟
- شیرنخوردن
راستی آقای دکتردخترسه ماهم شیرم نمیخوره به زورباقاشق بهش میدم
- شربت استامینوفن کوریزان
باسلام دختر من ۱۳ ماهشه. سرماخورده من شربت استامینوفن کوریزان گرفتم ولی روش نوشته برای زیر ۳ سال با نظر پزشک مصرف بشه. میخواستم بدونم میتونم ازش به دخترم بدم؟
- مطب کی بازه؟
کی آقای دکتر تشریف می آورند؟
- کرم واژینال مترونیدازول
آیا مصرف کرم واژینال مترونیدازول در شیردهی مجازه؟ممنون.
- تعریقه در خواب
سلام من یک کودک ۳ سال و نیمه دارم که الان حدود ۲ سال هست شب ها هنگام خواب عرق زیاد روی پیشونی و و تمام صورت میشه ایا خطرناکه ؟
- آبریز بینی وزاد ۹ ماهه
سلام نوزادد۹ ماهه من ۱۰ کیلو وزن داره آبریزش بینی شدید داره میتونم سیتریزین بش بدم؟ هفته پیش هم مریض بود و آزیترومایسین مصرف کرد
- اومیکرون در کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ما هممون اومیکرون گرفتیم که شدید نیست. دخترم گوارشش به هم ریخته همش سکسکه میکنه و و حالت رفلاکس پیدا کرده. و گلوش هم کمی خلط داره. با توجه به اینکه اصلا اجازه نمیده کسی معاینهش کنه، آیا دارویی هست که تو خونه بهش بدم؟ سن: دو سال و چهار ماه وزن: یازده کیلو
- نخوردن غذا
سلام عرض ادب پسر8ماه بنده چند روزی هست بد غذا میخوره حتی موقع غذا دادن بهش دهانش را باز نگه میداره که قاشق بعدی را نخوره اشتهاش کم شده لطف میکنید راهنمایی کنید ؟
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون
- دوره مصرف زینک
سلام وقت بخیر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی م کنید من پسرم نارس بدنیا اومد دکتر براش زینک نوشته روزی یه سی سی تا الان ک هفت ماهش شده بهش دادم لازمه هنوز ادامه بدم چون شنیدم مضره ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- علت قوز کردن کتف در کودک ده ساله
سلام دختر ده ساله ام هنگام نشستن وایستاده قوزمیکند آیا این حالت به کمبود ویتامین در استخوانها مربوط میشود؟
- آلرژی ورفلاکس
سلام وخسته نباشیدببخشیددختر3ماهه من الان 3ماهه امپراطور میخوره تازگیاخیلی خوب شده بودواستفراغ داشت ولی نه آنچنان الان سه روزه هرچی میخوره استفراغ میکنه ومدام توخاب وبیداری تاگلوش میادوبرمیگرده خیلی اذیت میشه عادیه یاداروشوعوض کنیم وهمچنین آلرژی به پروتیین داره وبه عداوهرچی میخورم مدفوعش چرب وکشداره ودوروزدرمیان باشه روزدرمیان مدفوع داره وهمون روزدوباربه همون شکل که گفتم ولی باکمی تفاوت هرسری دیگه نمیدونم چیکارکنم درضمن دوماههتورژیم گاوی وگندم وآلرژی زاهستم

