Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانههایقرمزرویپوست
پسرمیکسال
- حساسیت غذایی
سلام وقت بخیر... برای کودک چهارده ماهه که به مولتی ویتامین حساسیت نشون میده میشه ویتامین آد راجایگزین کرد؟
- قطره آهن
با سلام چه زمانی قبل و بعد از استفاده قطره آهن نباید به بچه شیر داد؟ بچه من ۶ ماهه است.
- تغذیه
آیا ترکیب شیر کاکائو برای کودک 4 ساله ای که اصلا شیر به تنهایی نمیخوره خوبه فقط شیر کاکائو دوست داره شیر تنها نمیخوره
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده
- وزن کودک
سلام دخترمن 1 سال 7 ماهشه وزن تولد 2850 بود الان 9500 هست آیا وزنش نرماله
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون
- زمان مصرف قطر بی بی کر
بهترین زمان مصرف قطره بی بی کر کی میباشد
- سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونت شده دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر۱۲ ساعت ۵ سی سی نوشته بنظر شما مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده دوز۱۰۰ براش؟؟تب خیییلی شدیدی داره ک با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ پایین نمیاد
سلام پسرم ۷ سالشه و۲۰ کیلو گلوش عفونته خیلی دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی مقدارش کم نیست؟؟ ایا جواب میده وچند روز طول میکشه تا تبش قطع بشه تب شدید ک الان با پروفن و شیاف استا ۱۲۵ هم پایین نمیاد
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- تداخل دارویی
دو روز هست برای پسرم به تجویز پزشک مترانیدازول نیدم الان سرما خورده میخواستم اموکسیی سیلین بدم خواستم ببینم چیکار باید بکنم داروی مترانیدازول رو قطع بکنم یا کنار هم میشه مصرف کرد؟
- کیپ شدن بینی کودک
سلام آقای دکتر.خسته نباشید سوالی پرسیده بودم در مورد مصرف فنازولین برای کودک زیر دوسال لطف کردین پاسخ دادین.بچه من پانزده ماهه هست و در طول شب بینیش کیپ میشه و دمای صبح ذخیلی بدتر و هیچ مشکل دیگه ای ندارم توصیه شما چیه تا کیپ شدن بینیش بهتر بشه.ممنون
- قرص
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 14 ماهشه دکتر برا خوابش قرص ملاتونین داده میتونم تو ماست پودر کنم بدم؟ یا حتما باید تو آب حل بشه ممنونم
- بیماری های کودکان
سلام دختر من 14 ماهه است و چند وقتی متوجه لکه خون بر روی لباسش شدم که از سینه سمت راستش و من خیلی نگرانم انگار که خراشیده شده . ولی لباسش که عوض میکنم دوباره لکه خون روی لباسش دیده میشه . ممنون میشم اگه راهنمایم کنید. متشکر م
- پاسخ بهنوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد هشت ماهه دارم فاویسم دارع سرفه میکنه میشه شربت pelargin kids بدم ضررر ندارع میگن چونکه عسل قاطی دارع خوب نیست
- داروی مناسب
اقای دکتر برای نوزاد ۸ ماهه چه دارویی بهتره دیفن هیدرامین یا کوریزان و یا سرماخوردگی کودکان
- راه نرفتن کودک دوساله
- وزن کودک
سلام من پسر شش ساله دارم که وزنش نسبت به قدس پایینه و لاغر هست زینک سولفات دادم بهش و وزن یکم اومد بالا و با توجه به قد بلندی که داره و زینک هم شنیدم برای رشد قد هست ایا میتونم دوباره مصرف کنم؟
- درمورد تغذیه کودک
سلام وقتتون بخیر من یک پسر ۹ساله دارم خیلی خیلی خیلی آروم غذا میخوره جویدن یه لقمه حتی۱۰دقیق طول میکشه وقتی با سرعت میخورم مخصوصا صبحانه بالا میاره من نمیدونم باید چیکار کنم وقت ناهار اشتهای خوبی داره ولی هنگام صبحانه و شام کلا یا اشتها ندارن یا غذای نونی بخوره دقیقا ۲یاعت نیم طول میکشه من نمیدونم چه مشکلی هست اگه ممکنه راهنماییم کنید

