Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- موی بدن نوزاد
دختر پنج ماهه ام صورت و بدنی پر از مو داره باید چیکار کنم موها از بین برن؟
- پوست
سلام پوست پسر یک ماهم دون دون قرمز زده بود بردم دکتر کرم داد خوب شد الان پوستش خشکه برای خشکی پوستش چی کار کنم
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
پسرم ۱۰اسفند باید واکسن ۴ماهگی میزدم سرماخورده تا چند روز میشه به تاخیر انداخت واکسن
- قطره آهن
با سلام بچم 5 ماه و نیمشه برای اولین بار میخوام قطره آهن بدم به نظرتون چه مارکی بدم که دندون سیاه نکنه و خوش طعم باشه.
- پسرم۱۱ماهشه بهش شربت کنید. میدم مولتی ویتامین.قبلنازیاد سرمامیخورد الان خداروشکربهتره میخواستم بدونم تاچه مدت بهش بدم؟هرروز۱سی سی
- غبغب پشت گردن نوزاد
ولی دخترانه هیچ کدوم نداشتن وقتی گردنشو کامل میگیره این حالت غبغب باز میشه این غبغب پشت گردن طبیعی هست آقای دکتر
- اسهال نوزادان
سلام پسرم اول شیر خشک یارانه ای میخورد بعد از شش ماه بهش نان دادم از اون موقع تا حالا هی زود به زود اسهال میشه میخواستم بدونم ممنکنه از شیرش باشه
- شیرخوار
سلام دکتر بچه من سه ماهشه به لاکتوز حساسیت داره که دوروزه شروع کردم بهش ببلاک ال اف میدم میخوام ببینم وزن میگیره با این شیر یا نه چون خیلی ریزه میزس یبوستو نفخشم برطرف میشه یا نه چون قبلش با شیرخشکای دیگه که میخورد نفخ داشت
- يبوست
باسلام نوزادي ٥ماهه دارم حدود ٢ماه است موقع شير خوردن ب شدت زور ميزدن.عادت هميشگي اوست.قرمز ميشود موقع شيرخوردم ولي مدفوع نميكند.هميشه با كمك مدفوع ميكندبه شدت صفت.متخصص أطفال بردم بي بي كر مصرف ميكند با پدي لاكت اما فرقي به حالش نكرده.شيرخشك إي آر مصرف ميكند.آلرژي هم دارد
- سلام آبجی
آبجی من ۵ روز شد ۲ روز میشه شیر خشک نان میخوره صورتش جوش در آمد زردی هم نداشت الان دار چیکار کنم شیر عوض کنم یا نه لطفاً جواب بدید مامان بیمارستان من تابحال بچه بزرگ نکردم
- سلام نوزاد ما در روز اول غربالگیری تی اس چی ۵بود بازم از پاشنه پا تکرار شد اینبار ۸ بود تا مجددا آزمایش خون دادیم ۹بود دکتر اطفال گفت دو هفته دیگه تکرار بشه دوباره شد ۱۰ حالا دکتر روزی یه قرص۵۰تجویز کرده وt4و t3نرمال بوده نوزدام بیست روز متولد شده ایا درمان مناسبی هست؟؟؟،
با سلام نوزاد ما بعد از تولد آزمایش غربالگری tsh5بود گفتن تکرار بشه بازم ۸شد گفتن آزمایش خون بدید ۱۰روزگی جوابش ۹شد دکتر اطفال گفتن بعد دوهفته تکرار بشه انجام دادیم شد ۱۰ حالا دکتر گفت باید قرص ۵۰هر روز براش تجویز بشه نوزادم ۲۲دو روز متولد شد آیا این درمان مناسبی هست؟؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- ازمایش Ferritin
سلام پسرم ۸ ماهه هست آزمایش Ferritin نوشته شده ۵۳.۰ میخاستم بدونم نرمال؟
- کولیک
باسلام و وقت بخیر پسرم ۴۹ روزشه و از ۲۰روزگی کولیک داره که گاهی خیلی شدیده و گاهی خفیف ترمیشه ،برای وقت هایی که خیلی شدیده و هیچ جوری آرام نمیشه و فقط گریه میکنه درحدی که نفس کشیدنش هم سخت میشه، شربت هیدروکسی زین میتونم بدم؟چندقطره؟
- خفگی نوزاد
سلام نوزادنارس۴۰روزه من موقع دادن قطره زینک سولفات درگلوی اوپریده وصورت اوبه کبودی رفته وبازدن ب پشت اوبرگشته،میخواهم بدانم ایابرای اودچارمشکل حادی شده است؟مشکل مغزی
- یوبوست نوزاد دوماهه
سلام اقای دکتر.. دختر من ۵ روزه مدفوع نکرده و خیلی ازیته لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟
- عرق كردن كف پا
سلام خسته نباشي دخترم ٥ ماهشه هراز گاهي كف دست و پاش عرق سرد ميكنه دليلش چيه ممنون
- اوق کردن
سلام.پسرم 20ماهشه.پسرم هر وقت که بویی به مشامش برسه که خوشایندش نباشه اوق میزنه.بعضی اوقات بویی هم نیست ولی اوق میزنه.میترسم که حاد بشه.میخواستم علتشو بپرسم.ممنونم اگرجوابمو بدین.
- ختنه
سلام. پسرمن ۹ اسفند واکسن ۴ماهگی داره. میخواستم ببینم ۷ اسفند میتونم ختنه ش کنم یا بعد واکسنش ختنه کنیم؟ اگر بعد واکسن باید باشه چقدر بعد از واکسن؟
- دانه های پوستی
با سلام ..بچه ده ماهه حساسیت غذایی داره و بعضی مواقع آلت تناسلی و صورتش جوش میزنه ...چند روزه پشت یکی از دستاش پر از جوش و دانه شده دلیلش چی میتونه باشه آیا برا همون حساسیت هست ..برا درمانش چکار کنیم ؟؟؟

