Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریسه رفتن کودک
سلام، خسته نباشید.
اقای دکتر کودکی دو ساله دارم گاهی رمان گریه نفسش قطع میشه اما اینبار قطع شدن نفسش طولانیتر شده بود و دور آبش هم کبود شده بود بعدش یه خرده بیحالی و سست شد میخواستم بدونم آیا این قطع تنفس باعث آسیب به مغز میشه؟
ممنون.
- دانه هاي قرمز رنگ و جوش
سلام آقاي دكتر دخترم حدودا ٦سال داره روز اول تب بالا داشت روز دوم كف پا و دست و روي زانو و نواحي تناسلي و آرنج و دهان و گلو دانه هاي قرمز رنگ و بعضي جاها شبيه جوش زده به دخترم استامينوفن پاراكيد و قطره بيني و شربت پلارژين ميدم نياز هست بيارمش مطب؟
- قدو وزن
پسرم هفت سالش هست و نسبت به هم سن و سالان خودش کوچکتر هست میخواستم بدانم شربتargitalبدم اشکالی نداره
- مفصل
با سلام پسر ۸ ماهه با وزن ۹.۸۰۰ مدتی است موقع بغل کردن از کتفش صدای تق میاد ایا باید معاینه شه یا مشکلی نیست؟شربت ادزیر هم میخوره
- آدزوفر
سلام جناب آقای دکتر خسته نباشید. پسرم بیست و سه ماه دارد و تحت نظر شماست. آقای دکتر تا چه سنی باید قطره ی آدزوفر را به پسرمان بدهیم؟ متشکرم
- درباره شامپو وصابون بچه
سلام آقای دکتر میشه یه شامپو وصابون بدن برای دخترم معرفی کنید که هم چشماش نسوزه خیلی حساسه چشماش وهم بعداز حمام دست میندازه موهاش میخاره متثن از شامپو فیروز استفاده میکنم
- چه شیر خشکی مناسب
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- پسرم یه هفتس ناحیه کنار نافش دردمیکنه
- مخلوط شیرخشک وشیرگاو
میخواستم ببینم میتونم شیرخشک وشیرگاو روباهم مخلوط کنم به پسرم بدم الان22ماهشه واینکه اگه بله چه مقدار؟
- آزمایش
دکتر جان چهار روزه دخترم دل درد داره که با خوردن کیدی لاکت خوب میشه فرمودید آزمایش بده علت پیدا بشه، آزمایش ادرار و مدفوع کافیه؟ هزاران بار سپاس
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر ،نوزاد من 6 ماه و بیست روزش هست از انواع غذاهای کمکی مثل سوپ مرغ و سبزیجات میکس شده ،شیر برنج ،لعاب برنج ،سرلاک ،اصلا نمیخوره ،یعنی هیچ نوع غذای کمکی دوست نداره ،به نظر شما چیکار کنم ؟؟ مرسی از لطفتون
- سلام دختر ۶ماهه دارم آزما یش دادیم کروموزون ۲۱سه است چه کار کنم
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
نوزاد سه ماهه ای دارم و الان سه روز که شکمش کار نکرده میشه راهنمایی کنید و قطره پدی لاکت هم مصرف میکنه
- مجاری ادراری کودکان
سلام خسته نباشید پسر ۵ ساله دارم چند روزیه که تکرر ادرار داشت موقع ادرار کردن دچار دل درد میشد بردمش دکتر ارولوژی گفتن که هر شب ۵ سی سی سفیکسیم ۱۰۰بهش بدم نمی دونم چرا هنوز دل درد میشه تکرر ادرارش خداروشکر بهتر شده البتع وزنشم ۲۰کیلو
- تجویز همزمان شیاف واستامینوفن خطری ندارد خطری
- کودک ۵ ساله سردرد و دل درد بدن درد
با درود خدمت شماکودک ۵ ساله از صبح کمی تب سر درد بدن درد داره، ۱/۲ استامینوفن ۳۲۵ خورده کمی تب پایین اومد ولی هنوز سر درد و بدن درد دارهلطفا راهنمایی لازم بفرماييد. با سپاس از شماتلفن 09122450407
- ضربه
با سلام دکتر وقتتون بخیر من نوزادم وقتی یکی دوماهش بود موقع آروغ گرفتن دوسه بار پیشانیش خورد به استخوان ترقوه ام فقط یه کم گریه کرد مشکل دیگه ای نداشت فقط چهار پنج ماهگیش چنگ میزد پشت سرش و وسط سرش (نزدیک ملاجش )که دکتر گفت چنگ زدن مال رفلاکسه و البته رفلاکس شدید داشت از بدو تولد خیلی استفراغ میکرد، الان یک سالشه خدا رو شکر هیچ مشکلی نداره فقط ملاج قدامی هنوز سفت نشده نرمه یه کم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون ضربه ها نداره؟
- معرفی
سلام آقای دکتر شما کی تشریف میارین مطب ؟ و اینکه دکتر مغز و اعصاب کودکان بجز خانم بیدآبادی چه کسی رو معرفی میکنید؟ پسرم بیمارستان بستری شد و دکترش خانم بید آبادی بودن ولی نوبت دادن و مطبشون خیلی شلوغ بود

