Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرکوچولو
سلام آقذژ دکتر کودک من الان ۸ماه وبیست روزه است اما به حالت چهاردست پامیره ولی به عقب حرکت میکنه واینکهخودش ازدرازکش به نشسته نمیره امامن میشینمش میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه غذا وخوابش نرماله وبیقراری نداره واینکه وقتی به پشت هستش پاش ودهنش میبره وبه اسم خودش واکنش نشان میده آیانرمال است
- سفیدی ناخن
با سلام و احترام و خداقوت آقای دکتر دخترم چهارو نیم ماهشه روی ناخنش کمی سفید شده چیکار باید بکنم؟کمبود ویتامین خاصیه؟
- واکسن وابریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه 4روز پیش سرما خورد یکم عطسه میکردوابریزش بینی داشت،الان فقط یکم آبریزش بینی داره امروز بردم واکسن شو زدم شربت ستریزین هم بهش میدادم خواستم بدونم اشکال ندارد که زدم مشکلی برایش پیش نمیاد ممنون میشم جواب بدید
- گریه شیرنخوردن کم خوابی
سلام وقت بخیرآقای دکترمن بچم کم مونده که چهارماهش بشه بعدفقط خواب شبانه داره یکمم عصرمیخوابه وشیرم کم میخوره همشم بی حوصلس وگریه میکنه شدیدمشکلش ازچی میتونه باشه
- شیرنوزاد
سلام نوزادم ۲۷ روزشه کمکی شیرخشک میدم شما چه شیرخشکی تو این سن پیشنهاد میکنین؟ الان اپتامیل میدم بهش
- گریه شیرخوار ۷ ماهه
سلام.پسرم ۷ ماه و ۱۱ روزس.نزدیک به یک ماه بود شبا تو خواب هر یک یا دوساعت گریه میکرد.درحالی که تا قبل این یک ماه شب رو راحت ۶ ساعت میخوابید.دو روز بود که به خاطر کمتر کردن حجم شیرش بهتر شده بود.ولی الان دوباره سه شبه مثل قبل شده.همش تو خواب گریه میکنه.هی از این پهلو به اون پهلو میشه نمیتونه ارومشه و اخر سرم گریش خیلی شدید میشه باید بغلش کنم بگردونم تا ارومشه و بخوابه. دو روزه که صبح ها هم خیلی بیقراره زمین نمیمونه فقط تو بغل اروم میشه.چیکار کنم.خیلی نگرانشم.مشکل از چیه.
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزاد من یک هفته ی دیگر هفت ماهش تمام میشود ومن از روز اول هفت ماهگی غذای کمکی او را شروع کرده ام ایا به غیر از صبحانه و شام میتوانم یک وعده هم میوه به او بدهم یا آب میوه بهتراست چه آب میوه ای ( با تشکر.؟
- قطره آ د
با سلام نوزاد من ۲ ماهه است و قطره آ د را طی پنج مرحله و هر بار وسط شیر دهی به او میدهم،اما هر بار بعد از خوردن کمی بالا می آورد اما بالا اوردن باشدت نیست و از گوشه دهانش خارج می شود و بالشش را خیس می کند،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- اسهال نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادمن دوروزه ک رفته توی چهارماه.بیست روزی میشه ک اسهال داره اوایلش شدیدنبودیعنی دفعاتش کم بود ولی ازبعدیلدابدترشدوپیش دکتربردم رامنوفلور دادوشیرخشک ببلاگ نوشت شب اول رامنوفلوردادم وسه روزی هم شیرخشکش و ولی بدترشد.پیش یه دکتردیگه بردم شربت دی سیکلومین داد.کمترشدولی بهترنشد.میخاسنم ببیننم چیکارکنم ک اسهالش بهترشه ممنون میشم
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
- شیشه شیر
باعرظ سلام وخسته نباشید من یه بچه پسریک ساله دارم میخوام شیرخودم روازش بگیرم وعادتشدبدم به شیشه شیر وشیرخشک تاحالاهم به غیرازشیرخودم شیشه بهش ندادم باید چه جوریداین کار روبکنم چون که میخواهم رحم اجره ای بشم وباید شیرم خشک بشه لطفا بهم مفصل توظیع بدید چیکارکنم
- درباری حساسیت نوزاد
سلام وقت بخیر پسر شش ماهه دارم از بدو تولد بخاطر اسهال ونفخ شیر خشک ببلاک ال اف با تجویز دکتر بهش دادیم الان بخاطر رفلاکس هر شیر خشک دیگه ای بهش میدم اسهال میشه ووزن نمیگیره اشکال ندارد که شیرخشک ببلاک ال اف رو ادامه بدیم
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۱ ماهی هست پایش سوخته هزار نوع پماد زدم اما اصلا خوب نشده توروخدا کمکم کنید
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسر من سه ماهش هست و هشت روز هست که مدفوع نکرده شیر خودمو می خوره و شیر خوب می خوره استفراغ هم خیلی کم داره به صورت پنیری و دفع باد شکم هم داره ولی مدفوعش نداره از شیاف گلیسیرین استفاده کردم فایده نداره از شربت منیزیم هیدروکسید هم استفاده کردم فایده تو را خدا کمک کنید چیکار کنم
- سرفه نوزاد ۴۸روزه
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۴۸روزشه از دیروز سرفه میکنه امروز احساس کردم صداش گرفته و سرفه اش خلطی چه دارویی تجویز میکنید؟
- بی اشتهایی
سلام وقت بخیر پسرم ۱۰ ماهش هست خیلی کم اشتها میشه راهنمایی کنید چکار کنم که اشتهاش خوب بشه
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- قطره آهن با آبمیوه
سلام آقای دکتر بچم یک هفته است که ۶ماهش تموم شده میشه قطره آهنش رو همراه با آب سیب بهش بدم؟؟یعنی یک سیب را رنده کنم و آبش را بگیرم و ۲تا قطره چکان در قطره آهنش قاطی کنم؟؟
- نوزاد
نوزاد من بعداز خوردن شیر خشک نان بلافاصه مدفوع میکنه ولی امتحان کردم با شیر خشک گیگوز این اتفاق نیفتاد ایا به شیر خشک نان حساسیت داره

