Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
پسر 3سال و نیم چند روزی تب بالا قطع نمی شود سرفه خلط دار و ابریزش هم دارد.سفیکسیم و پروفن مصرف میکند. چرا تب قطع نمی شود؟؟
- گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماه است عفونت گوشش شدید است به دکتر هم مراجعه کردم آمپول پنی سلین زد و دارو عفونت داده شربت عفونت آموکسی سیلین هست مرتب خورده ولی بازم عفونت تموم نشده وداره هردو گوشش وگوش راستش کمی خون داره لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام ارز ادب ببخشید اقای دکتر ی سوالی دارم ، پسرم ۱ سال و ۶ ماه و ۱۹ روزشه وقته واکسن ۱۸ ماهگیشه و امشب تب کرده و من نمیدونم ک سرماخورده یا بخاطر دندون دراوردنه، میخواستم بدونم میتونم صب ک شد ببرم واکسن بزنه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🙏🙏
- سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- شیرخشک
سلام وقت بخیر. پسر ۴ سال و پنج ماهه دارم با وزن ۱۵ کیلو. طعم شیر پاستوریزه رو دوست نداره نمیخوره. ولی شیرموز پاکتی ها رو دوست داره. من بجای شیر پاستوریزه روزی دو لیوان شیرخشک آپتاکید پرونوترا برای بالای ۳ سال میدم. لازمه بازم ادامه بدم یا دیگه همون شیرموز پاکتی ها کفایت میکنه؟
- سلام مقدار مصرف دارو امكسي كلاو
سلام دختر من بين دوازده كيلو گرم تا نيم مصرف انتي بيوتيك آمكسي كلاو چقدر و به چه مدت مصرف بشه
- مسواک زدن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر بچه یکسالو ۳ماه دارم میتونم براش ازخمیردندان بچه استفاده کنم؟چون غذاهمش لای دندونس گیرمیکنه
- تکرر ادرار
دختر ۵ ساله ...چند روزیه تکرر ادرار داره...آزمایش کشت ادرارش مشکل نداشت...سونوگرافی کلیه و مثانه هم مشکلی نداشت.
- سلام ببخشید بچه من ۳سالش تازه پرشده تب کرده بردیمش دکتر سرم وامپول داخل سرم زدن وشربت پروفن ونیوتادین وازیترومایسین دادن اماالان دوبارا تب ولرز کرده چیکارکنم
- سلام دخترم تپش قلب شدید داردوبه سختی تنفس میکند
- انگل بچه
آقای دکتر دختر من ۳ سال و۷ ماهشه چندروز پیش وقتی میبردمش حمام خیلی گریه میکرد و میگفت آلت تناسلیم میسوزه حالا از امروز صبح خارش مقعد گرفته چیکار کنم
- شربت سیپروهپتادین
سلام خسته نباشید. پسرم ۴ سالشه وزنش ۱۴ کیلو و نیم هست. خیلی خوب غذا نمیخوره و بعداز ظهرها هم نمیخوابه. میتونم بهش شربت سیپروهپتادین بدم؟
- خارش سر و صورت و عرق سرو
- صدای روده
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،پسرم یک سالشه الان مدتیه که خصوصا موقع شیرخوردن همش روده هاش صدا میکنن و خودشو جمع میکنه واسه اجابت مزاج هم خیلی زور میزنه از نوزادی کولیک وریفلاکس داشت که تو ۶ماهگی کولیک کامل برطرف شد وریفلاکسشم خدارا شکر خیلی بهتر شده میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه واینکه واسه صدای روده نفخ چه دارویی میتونم بهش بدم؟؟؟؟
- دانه های قرمز دست و پا
سلام پسرم حدود دوساله است و روی دست و پا و و ناحیه تناسلی و سر زانو دانه های قرمز زده است علت و درمان آن را لطفاً بگویید ؟؟ در ضمن پسرم کمی آب حوض را خورده است آیا میتواند علتش باشد؟؟
- قطره آهن
قطره آهن لیپوزفر قرمز چه مقدار به پسرم بدم،یک سالشه
- دل درد
باسلام وقتتون بخیر پسرم دوپش بالا آورده ازصبحش بی حال بود امروز اسهال یک بار تب نداره اشتها اصلا نداره
- سیاهی زبان
باسلام خدمت اقای دکتر پسرم ۱سال و۳ماهش هست چندروزی انفولانزاداشت والان خداروشکربهتره ولی دوسه روزه زبانش کامل سیاه وتیره هست واکثرا زبانش روازدهان بیرون میاره خواستم بدونم میتونه ازعوارض شربت کواموکسی کلاو باشه اخه دوسه روز بدنش دونه های قرمزهمراه باابریزش بینی داشت پزشک داروخانه گفت ازعوارض این خشک کننده اس
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم یکساله تمام کرده سه روزه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه وکیپ شدن بینی داشت دکتر. پلارژین نعوتادین نوشته ولی همچنان سرفه داره ترشحات بینی میره گلوش سرفه میکنه ممنون میشم چی بدم سرفه قطع بشه
- خشکی لب کودک
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهار ماه داره مدتی هست لبش خشک میشه پوسته میشه بنظرتون چه دلیلی داره؟میشه از تقویتی های لب که داروخانه ها دارند استفاده کرد؟

