Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری
با سلام وزن دختر ی ساله ، با وزن تولد سه کیلو ، چقدر باشه نرماله؟
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- خون امدن نوک سینه نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه چند روزه پیش از نوک سینه سمت چپش یه لکه خون دیدم دلیلش چیه ممنون
- یبوست
سلام نوزاد چهار ماهه دختر دارم دو روز شکمش کار نکرد خاکشیر با کره بهش دادم تا کار کرد باز دو روزه کار نکرده نمیدونم چیکار کنم قبلا اینطوری نبوده در ضمن هم شیر مادر هم شیر خشک تغذیه میکنه شیر خشکش ببلاکه و خیلی وقته داره میخوره
- اسهال کودک
سلام کودک ۱۴ماهه باوزن۱۰کیلوسه روزی هست اسهال شده درروزچندبارمیشورمش وعلایمی جزاسهال نداره ومقعدش بخاطرتکررمدفوعش ک آبکی قرمزشده ومیسوزه.برااسهالش چی بدم ک خوب بشه.ممنون ازشما
- سفکسیم۲۰۰
پسر۹ساله ام تب،سرفه وبدن درد دارد،دکتر آموکسی کلاو۴۵۷ تجویزکرد که متاسفانه دربازار موجودنیست جایگزین سفکسیم۲۰۰ پیشنهاد داده ،نظر شماچیست
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره
- بیرون ریختن صورت بعد از تب
با سلام پسر من بعد از سه روز تب دونه های قرمز روی صورت و سینه و پشتش زده ، البته از ده روز پیش هم سرما خورده بود ولی با تب شدیدتر شد و علائم سرماخوردگی روهم داره تشخیص شما چیه ؟
- سرماخوردگی کودک ۲ساله
سلام پسرم دوسال ودوماهشه حدودادوماه پیش به خاطرعفونت داخل خونش ۵روزبیمارستان بستری بودبعدازمرخص شدن دوباره سرماخوردوانتی بیوتیک خوردوبعداون دوباره دوهفته بعدش سرفه وتب شدیدداشت بازانتی بیوتیک خوردوخوب شدازاون به بعدهمش احساس میکنم ضعیف شده خیلی داخل خونه باوجودگرم نگه داشتن مراقبت ازش بارگاهی عطسه میکنه وبینیش انگاریکم کیپمیشه میترسم دوباره سرمابخوره خیلی تبش بالامیره توسرماخوردگی حتی تا۴۰درجه بایدچیکارکنم؟
- سرفه بعد از خندیدن
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند هفته پیش سرما خورد و بهتر شد ولی هنوز گاهی سرفه میکنه بیشتر وقتی هست میبرم حمام به بوی شامپو و بعد از خندیدن یا گریه کردن سرفه میگردش یا وقت های که بویی بهش میخوره در حالت عادی خوبه میشه راهنماییم کنید چه داروی بهش بدم ممنون از لطفتون
- خارش باسن کودک
سلام یه پسر یک ساله دارم از ۶ ماهگی ب خارش افتاده باسنش و شکمشو و کمرو خیلی میخاره کلا زخمه رو باسنش نمیدونم چیکار کنم زخماشم کهنس نریخته راهنماییم کنید
- شکستن تب سنج و ریختن جیوه
پسرم 9ساله اش است ،دماسنج جیوه آیی در دهانش شکسته ،ایا برایش مشکلی پیش میاد ،باید چه کار انجام بدم با تشکر
- یوبوست
دختردوساله او دوماهه یوبوست داره وهر دوهفته باشیاف شکمش کارمیکند الان ده روزه یوبویته لاکتولوز فیشر وهر دارویی روامتحان کردم.حتی پارافین خوراکی چ کنم
- انتی بیوتیک
باسلام خدمت دکتر یه سوال داشتم پسران ۷ سالشه سرماخوردگی داره بردم دکترسفالکسین بهشون دادن ولی متاسفانه نمیتونه شربت بخوره من بجای شربت قرص سفکسیم دادم آیا مدرنیست ممنونم راهنمایی بفرمایید
- خارش یادردگوش
- سلام ببخشید من فرزندم واکسن ۱۸ماهگی اش اش یک ماه ونیم عقب افتاده چکارکنم
- مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
سلام پسرم از سه هفته پیش سرفه با خلط و ابریزش بینی داره روزهای اول چند بار تب کرد بردم دکتر شربت کوریزان سرما خوردگی و سرفه و سیتریزین و سوسپانسیون ازیترو مایسین دکتر تجویز کرد داروها تمام شد اما هنوز سرفه و آبریزش بینی داره چکار کنم آنتی بیوتیک داروخونه پیدا نمیشه قرص سفکسیم ۵۰۰ خونه دارم نصف کنم بهش بدم؟
- سلام خسته نباشید بچم 19 ماهش است در ناحیه مای بیبی اش هم از جلو و عقب خارش شدید داشت دکتر بهداشت قرص مبدازول داد ولی فایده نداشت دکتری دیگر شربت مینا پرازینداد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم
سلام خسته نباشید من بچم ناحیه ی مای بیبی هم عقب وهم جلو را خیلی خارش دارد دکتر قرص مبدازول وشربت داد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم بچم خیلی زجر میکشه پوستش زخم کرده

