Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع
سلام پسر بیست ماهه دارم قبلا روزی یک بار مدفوع داشت . الان شش روز است روزی پنج بار مدفوع می کنه . مدفوع به غلظت ماست داره . نمی دونم عادی هست یا نیاز به درمان داره . بازی می کنه غذا هم می خوره
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون
- سرماخوردگی
سلام جناب دکترخسته نباشیدپسرمن یک ماهه دیگه میشه چهارساله،سرفه خلط دارمیکنه،میخواستم بدونم میتونم قرص سفیکسیم ۴۰۰ روبه چهارقسمت تقسیم کنم یک قسمتش وبدم بخوره؟این ومیگم چون الان باکمبودچرک خشکن مواجه هستیم ودارو خانه هاچرک خشکن ندارن ممنون ازکمکتون
- شربت مناسب سرماخوردگی
سلام.اقای دکتر شربت سرماخوردگی کوریزان برای بچه ۱۶ ماهه قابل استفاده است؟؟ تائید میفرمایید؟ مقدار مصرفش چقدره؟؟ با تشکر
- سلام دختر 3ونیمه چقدر سفالکسین بدم
سلام دختر سه نیم ساله دارم چقدر سفالکسین 250 بدم ممنونم
- واکسن
واکسن هیجده ماهگی دخترم ۵ روزه عقب انداختم چون یکم سرما خورده بوده و آنتی بیوتیک میخوره اشکال نداره اگر دو روز دیگه هم عقب بیفته؟ممنون میشم پاسخ بدین
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، ۲ روز پیش پیام دادم خدمتتون برای دختر ۵ ساله ای که احساس حباب تو گلوشون دارند و وزنشون کم هست پرسیدم فرمودید باید معاینه بشن معاینه شدن گفتن مشکلی نداره ممکنه حالت آلرژی باشه، فرمودید آزمایش باید بدن چه آزمایشی میشه بفرمایید؟ شهرستان هستم
- سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- فلوپد
- شربت چرک خشکن ۱۰۰
سلام خسته نباشید من دوتا دختر دارم ۵ ساله ۱۱ ماه الان چند ماه همش مریض هستن حرف دفعه هم میرم دکتر یاسفکسیم میده ازیترومایسین دیگه اندفعه که مریض شدن نرفتم دکتر خودم رفتم شربت سفکسیم ۱۰۰ گرفته به بزرگه هر۱۲ ساعت ۴ سی سی میدم ولی دکترشم قبلا همینو تجویز کرده بود ولی به کوچیکه نمبدونم چند سی سی بدم ۸ کیلوهم هست
- عفونت روده
سلام خسته نباشید. پسرم 4سالشه ویک هفتس اسهال ودرد شدید موقه دفع داره یک بار تب کرد. ازمایس داد وگفتن عفونت رودس ودارو مترو نیدارول وکیدی لاکت دادن وبرای تب استامینوفن اما هنوز خوب نشده.قبل از اون دی سیکلومین. وسفکسیم هم خورده
- لعاب خاکشیر
سلام آقای دکتر لعاب خاکشیر رو میشه به کودک۸ماهه داد؟
- سرفه در کودک ۳ساله
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خواستم بپرسم من دوقلو دارم دوتادختر ۳ ساله دوتاشون با هم سرماخوردن میتونم از این ساشه سینکاست بهشون بدم تا سرفشون خوب بشه
- طه ۱۲۴
سلام دکتر پسرم پنجه پای راستش ورم کرده البته الان عفونت داره تحت نظر پزشک دارو مصرف میکنه ایا به کلیه مربوطه
- یبوست کودک
سلام پسر من ۴ سالشه خیلی وقته دیر به دیر دستشویی میره ۷ روز ۸ روز یکبار خودش رو نگه میداره متخصص بردم ازمایش داد فقط اهن بدنش کمه که شربت نوشت برای یبوستش شربت لاکتولوز نوشت که فایده نداره چیکار باید بکنم هر باز شیافت بزارم ضرر داره یا نه راهنمایی کنین توروخدا
- زادیتن
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماه نیمشه رفلاکس پنهان داره و آلرژی دکتر بهروز مقدادی برا گاویسکون و زادیتن نوشته هنوز بهش ندادم سرج کردم زادیتن خطر ناکه .چند مدت پیش چند بچه به خاطر استفاده از کتتوفن مردن میگن همون زادیتن .ممنون میشم راهنماییم کنید .
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم نه ماهشه ازوقتی بدنیا اومد تاالان وزنش خیلی کمه هفت کیلوهه چکارکنم ک وزن بگیره لطفا کمک کنید
- آبریزش و سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه وزنش ۱۵ کیلو و ۲۰۰. چند روزه آبریزش داره شربت پلارژین میدادم. الان دودوزه سرفه هم میکنه. گلوش رو نگاه کردم دو تا دونه صورتی داره ته گلوش بغل زبان کوچک تقریبا. میتونم شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم؟ به چه مقدار و چند روز باید بدم؟ ممنون
- واکسن شش سالگی
سلام علیکم. بنده حدود سه روز است واکسن شش سالگی دخترم را در مرکز بهداشت خوبی تزریق کردم. یه کم پایینتر از محل تزریق واکسن اندازه یه دایره 4 سانتی قرمز شده و کمی متورم شده. زیر بغل همان دست هم کمی قرمز و متورم شده تب و بی حالی و ندارد درد دارد که بهتر شده. به نظرتان جهت آن تورم زیر بغل و. کاری کنم ممنون

