Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط و سرفه
با سلام خدمت شما دکتر عزیز و گرامی من یه پسر 3سال ونمیم دارم که سه ماه پیش سرما خوردن و همراه با تب بود و خلط الان هنوز بعد از سه ماه کاملا خلط دارن شیش دوره آنتی بیوتیک از همه مدل استفاده کردن اصلا جوابی نگرفتیم موقع خواب هم پشت حلق و بینی پر از خلط و خیلی زیاد خر خر میکنه ممنون میشم بابت راهنماییتون
- زنبور
سلام پسرم 8 سالشه بعد امروز تو باشگاه زنبور نیشش زده ولی معلوم نیس چه زنبوری بوده حالا دکتر بردیم وامپولم زده ولی همچنان متورم وقرمز هستش خواستم نظرتونو بدونم.
- روش مصرف آیزترو
سلام پسرم هفت ساله است شربت آزیترو ۲۰۰ bda-zin رو برای گلودردش گرفتم روش مصرفش چجوریه
- درد در مچهای پا و دست در حال چرخش
باسلام اقای دکتر الان چند روزی هست پسر ۷ ساله من در روزهای اول درد در مچ دست چپ داشت وبعد درد به مچ دست راستش رفت بعد مچهای دستش خوب شد بعد از چند ساعت درد به مچ پای سمت چپش رفت بعد هردو مچ پا خلاصه درد همینجور میچرخه که دیروز در مچ پای چپش با درد شدید وکمی تورم بدونه قرمزی داشت که شبش خوب شد باز امروز مچ پای چپ وانگشت کوچک دست راست وانگشت کوچک و شصت دست چپش درد میکنه.پسرم تب نداره
- تب
پسرم ۸سالشه و حدودا۴۵ کیلو هست دیروز از سرفه مریضیش شروع شده امروز تب کرده و بااینکه شربت استامینوفن میدم تبش زیادپایین نمیاد شیاف میزنم هم یکم پایین میاد و دوباره مجددتبش بالا میره شربت سرماخوردگی و دیفن هیدرامین و آموکسی سیلین و شربت گلو پدی کاف میدم بهش الان چیکاربایدبکنم خیلی میترسم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر پسرم امروز واکسن ۱۸ ماهگی داشته بعد بهداشت جفت واکسنو توی بازوش زد اشکالی نداره؟ نباید حتما توی پا برنن؟
- شربت
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سالو ۸ ماهشه بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه نمیدونم از چیپس سرکه ای که خورد هستش یا سرما خوردگیه ی شربت ک جلو گیری کنه از سرفه چیه میشه بگین لطفا تا بخرم بدتر نشده
- داغ بودن کف پا دست
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وسه ماهشه گاهی وقتا کف دست پا هاش داغ میشه بیقراری میکنه علت از چیست ممنون از شما
- آب آوردن بیضه کودک
سلام پسر من فردا عمل بیضه داره دیروز آزمایش ها رو انجام داده بهدش افتاد رو آبریزش بینی بهش داروی سرما خوردگی و ستیریزن دادم و یه قاشق آزیترو مایسین میخواستم بدونم برا فردا که میخواد عمل کنه ضرری داره یا نه برا بیهوشی ممنون میشم زودتر جوابمو بدبدش
- تداخل دارویی لوبل و شکم درد
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و نیمه از بچگی لوبل مصرف کرده تازه یک هفته میشه دارو قطع شده چند روز پیش سرماخوردگی گرفت تب کرد یک روز با شیاف کنترل کردم خوب شد بعدش از دیروز گاهی میگه شکمم درد میگیره مثلا هر یکساعت غذا هم بالا آورد بردم گیل شبانه روزی گفتن همون ویروس هست بهش شربت فاموتیدین داد ولی روی شکم دردش تاثیری نداره همچنان دل پیچه میکیره اما دیکه بالا نیاورده گفتن چون لوبل مصرف میکرده داروی شکم درد نمیتونه بخوره الان چی میتونم بهش بدم شکم دردش قطع بشه
- بیماری تنفسی کودک
سلام دختر سه ساله دارم الان سه روز هست حین تنفس ، نفس عمیق میکشه که انگار خلط پشت گلو داره ، تب و هیچ علایم دیگه نداره
- داخلی
سلام العلیکم من ۱۵ سال سن دارم 🤲🌷 لطفا این آزمایش پایین من را بررسی کنید و بهم بگید چه بیماری دارم و برام دارو تجویز کنیید🤲 : هموگلوبین خونم 12.9 است در حالی که حالت نرمال ( 14 الی 18 ) است. غلظت گلبولهای قرمز M.C.V : مال من 65 است، در حال که حالت نرمال ( 82 الی 98 ) است. مقیاس گلبول های قرمز M.C.H : مال من 20.3 است در حالی که حالت نرمال ( 24 الی 33 ) است. بررسی تعداد هموگلوبین در یک گلبول قرمز M.C.H.C : مال من 31.2 است در حالی که حالت نرمال ( 32 الی 36 ) است. توزیع گلبول RDM : مال من 15.8 است در حال که حالت طبیعی ( 11 الی 13 ) است. 💙 آنزیم های کبدی همگی طبیعی است به جز ALP : مال من 360 است در حالی که حالت طبیعی ( 80 تا 306 ) است. آنالیز ادرار : W.B.C = 2-5 R.B.C = 0-2 پروتئین : مقادیر کم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید برای کودک دوساله مصرف کدام چرک خشک کن تجویز میشود؟ و میزان مصرف چقدر باشه؟
- واکسن پرونال
سلام خسته نباشید پسر من دوروز پیش یکسالش شد.دیروز واکسن پرونال بهش زدیم و امروز بردیم برای واکسن یکسالگیش ولی نزدن گفتن یکماه باید بگذره میخواستم نظر شما را بدونم ایا واکسن یکسالگی را امروز بزنیم؟
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- پریود«ترشح سفید»
من 13سالمه حدود یه سال پیش موهای زائد و... رشد کردن و هنوز پریود نشدم ولی بعضی موقع ها مخصوصا وقتایی که عصبانیم و خوشحالم و ... خیلی زیاد میشه یا نمیشه یا زیاد میشه خود به خود هی مجبورم لباس عوض کنم چندین بار علایم پریود داشتم ولی نشدم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید مطب تو این ایام باز هست؟ من پسرم 16ماهشه از دیروز سرماخورده آب ریزش بینی داره سرفه و عطسه هم گهگاه میکنه دیشب هم کمی تب داشت باید بیارم ویزیت بشه یا داروی خاصی میتونم بهش بدم که بهتر بشه البته دیشب و امروز صبح بهش شربت آستامینوفن دادم
- سرماخوردگی
سلامپسرم ۲سال و ۵ ماهشه.یه روز تب خفیف داشت از روز بعدش سرفه های شدید میکنهو صداش گرفتهابریزش بینی کمی هم داره.برای سرفه های صدا دارش که همراه با خلطه چی بهش بدم؟ ممنونم
- دل درد۶ساله
سلام وقت بخیر دختر۶سالم چند روز تب داشت بردمش دکتر گفت ریه ش یکم درگیر شده.. کلاویسیلین ای اس۶۴۳براش نوشتن هر دوازده ساعتی.میخورتش دل درد میگیره ومیاره بالا.واصلا غذا نمیخوره .ممنون میشم راهنمایم کنی
- برفک دهان
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهشه دهنش روي زبان سفيده و کمي مايل به سبز رنگ بردم دکتر گفتن اگر بغل هاي دهان باشه قارچ و برفکه و دارويي نداد اما يه دکتر ديگه قطره ي نيستات داد اما چون تلخ و بدمزه دخترم به هيچ وجه نميخوره ميريزه از دهنش بيرون و نميذاره حتي بمالم به زبونش.چيکارکنم چاره اي ديگه اي نيست؟؟؟

