Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قدپسرم پنج سالشه چند سانت باید باشه
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- سرفه
سلام دخترم هفته قبل سرما خوردبهش پلارژین کیدز دادم خوب شد ولی ازامروزصبح داره سرفه میکنه یعنی دوباره مریض شده باید چی بدم بهش ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- واکسن فوری
سلام وقت بخیر پسرمن ۲۴ شهریور دوز اول واکسن انفولانزا رو زد الان نوبت واکسن دوز دومه ولیکن دوروز پیش کمی ابریزش داشت و الان سرفه داره فقط . البته لوزه هم داره میخوام بدونم اشکال نداره واکسن تزریق کنم فردا؟ پسرم چهارسالشه
- تاریخ انقضا شربت زینک
شربت زینک ب پسرم میدم الان ی ماه شده ب نظرشماتاریخ انقضای شربت تموم شده؟تویخچال بود.هنوزنصف نشده
- قرص کلیدینیوم سی
سلام میتوانم قرص کلیدینیوم سی را برای معده به دختر ۸ سالم بدم
- گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماه است عفونت گوشش شدید است به دکتر هم مراجعه کردم آمپول پنی سلین زد و دارو عفونت داده شربت عفونت آموکسی سیلین هست مرتب خورده ولی بازم عفونت تموم نشده وداره هردو گوشش وگوش راستش کمی خون داره لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
- آزمایشات یکسالگی
سلام وقت بخیر. بچم یکسال و یک ماهشه آزمایشی واسه یکسالگیش انجام نداده. تو این شرایط کرونایی لازمه آزمایش انجام بدیم؟
- گلبول سفید در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد دوماه ام ، مدفوع خلطی و نفخ و دلپیچه دارد. آزمایش مدفوع انجام دادیم، گلبول سفید ۲ تا۳ عدد بود. مدفوعش همیشه آبکی و خلطیه. باید رژیم غذایی رعایت کنم؟ شیرخشک کمکی باید مخصوص الرژی باشه؟
- انگل کودک
سلام پسر من حدودا یک ماه که دل درد میگیره احتمال داره انگل باشه اگه هست چه دارویی استفاده کنیم
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- خواب
سلام واحترام.پسرم یک سال و هشت ماهش شبا درست نمیخوابه.شدیدا هم خواب سبکی داره..۱۲یا گاهی ۱۱شب میخوابه ساعت دوبیدارمیشه یکم شیرمیخوره بعدتا صبح همینطوری تیکه تیکه هی میخوابه بیدارمیشه صبح خواب سنگین میکنه تا ظهر دلیلش چیه؟..گفتن شربت استامینوفن یا سیموسد بدم شبا ضررنداره؟
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
سلام پسرم الان در ماهه 9 است و تنها حریره بادام می خورد و لب به هیچ غذای دیگری نمی زد به زور هم داخل دهانش می کنم همه را از دهانش بیرون می ریزد وزنشم از 6 ماهگی تا حالا تنها یک کیلو اضافه شده ماندم چه کار کنم
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- مولتی ویتامین
سلام میخواستم بدونم که آیا بعد از ۲ سالگی باید مولتی ویتامین بدم یا نه؟
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- شب ادراری
سلام وقت شما بخیر دختر ۴ساله ایی دارم که از موقعی که به مهد رفت دچار شب ادراری شد الان نزدیک به ۹ماه هست که شب ادراری داره همه نوع آزمایش ،بردن پیش مشاوره انجام شد ولی هنوز خوب نشده چکار باید بکنم
- گریه شبانه
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۴ ماهشه بعضی شبا خیلی راحت میخوابه ولی بعضی شبا مث امشب توی خواب هق هق میکنه و بغض میکنه یهو میزنه زیر گریه و دیگ ارومم نمیشه بعضا یباره گریه اش بعضا چند بار میخوابه باز بلند میشه گریه میکنه شدید چکاپ کاملم شده مشکل نداره از وقتی دنیا اومده همینه بعضا راحت میخوابید بعضا گریه میکرد راهی چاره ای نداره؟؟؟الان ۲ تا دندون اسیاب از عقب درمیاره ولی موقع گریه کردن دست هیچ جاش نمیزاره فقط گریه شدید داره
- خوردن ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم 26 ماهشه بردمش خانه بهداشت بهم گفتن ویتامین نده دیگه ویتامین احتیاجی ندارد.....ویتامین بهش ندم مشکلی نداره چون قطره اهن هم نمیدم ..اگه بدم چه ویتامینی بهش بدم .ممنونم

