Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا در نوزادان
سلام اقای دکتر متاسفانه خودم چند روزی هست کرونا گرفتم و فرزند هشت ماهه ام درگیر کرونا شده کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۲cc Plarginهر هشت ساعت۲۰قطره ایبوپروفن هر ۶ ساعتcc۲ مدت ۳روز دادم تبش قطع شد و دو روز هستش ک دارو ایبوپروفن رو قطع کردم و خودمم هم ۶ ساعت پیش دگزا زدم الان پاهای بچم یخ و خیلی بیقراری میکنه نیاز ب مراجعه ب مراکز درمانی داره
- سرما خوردگی
ابریزش بینی وشدید و سرفه و خلط داره عطسه هم میکنه
- دندان
سلام خسته نباشید آیا مصرف مترونیدازول واموکسی سیلین در دوران شیردهی برای نوزاد مضر است
- تعویض شیر خشک
پسر من الان حدود دو ماهشه. به خاطر دفع کم مدفوع تو روز و دل درد هایی که داشت به دکتر مراجعه کردم تشخیص حساسیت دادن و شیر خشک نان اچ آ رو تجویز کردن بعد از استفاده مدفوع خیلی بد بو سبز لجنی و خیلی شل شده. الان هم دونه های ریز رو صورتش زده. به نظر شما تشخیص درست بوده و احتیاج به تعویض دوباره شیر هست؟
- میزان مصرف دارو
میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۱۰کیلو برای گلو
- تاخیر در واکسن یک سالگی
سلام میخواستم بدونم اشکالی نداده واکسن یک سالگی دخترم با یک هفته تاخیر زده بشه؟
- رفلاكس معده
با سلام دختر من ٢ماهش هست بعد از شير براي زدن بادگلو به خصوص زماني كه خوابه مثل شبها نميتونه بادگلو بزنه و هي به خودش ميپيچه و گاهي گريش ميگيره اين نرماله؟ براي رفلاكسشه؟تو خواب مدام به خودش براي رفلاكس ميپيچيد و صدا در ميورد ، الان كمتر شده ولي الان وقتي بادگلو داره همچنان اونطوريه. خيلي جديدا اب دهن و حالت كف داره و همش داره ترش ميكنه يا عق ميزنه و سرفه ميكنه . خيلي كم بالا مياره شايد ٢روز يكبار حالت پنيري بيشتر مواقعموقع شير خوردن دايما سرش رو رو به عقب مي بره و ناآرومه.آيا مي تونم از قطره زانتك و يا داروهاي مشابه اين استفاده كنم
- مدفوع سبز چسبناک
سلام پسرم دوماهشه مدفوعش سبز چسبناکه علتش چیه قبلاشیرخشک ببلاک میخوردزردبودالان گیگوزمیخوره دوماهه اینجوری شده
- سرفه
بإسلام.دختري ٥ماهه دارم كه يك هفته پيش تب ٣٩درجه داشت بردم دكتربهش امپول زدن كه نميدونم چي بًود.داروي ديفن هيدرامين وسفكسيم١٠٠تجويزكرد.دخترم تا روزسوم تب داشت كه نصف شياف استفاده ميكردم براش.قطره استامينوفن روچون بالا مي اورد.بعداز گذشت يك هفته فقط گاهي وقتا سرفه ميكنه.من داروهاشوهر روز ميدم و قطع نكردم.اقاي دكتر ديشب رفتم دكتربهم گفت انفولانزا گرفتي گفتم كه دخترمم هم بيماره گفت حتما از اون گرفتي يعني الان دخترم انفولانزا داره؟ فقط قبلا هر دوساعت شير ميخوردالان هر ٦ساعت ميخوره وسرفه همسرم هم متخصص نميبره تا خيالم راحت بشه
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام و درود پسر من چهار روز دیگه سه ماهش کامل میشه و الان سه روز ک شکمش کار نکرده باید چکار کرد؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشت الانم بعضی اوقات بالا میاره تاالانم نانar میخوره.میه شما یه شیرخشک خوب که وزن دهی داشته باشه و بامعدش سازگارباشه معرفی کنید ممنون.
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- شیر خشک
سلام پسرم امروز شش ماهش تموم میشه تا الان شیر اپتامیل پپتی خورده امروز دکترش به خاطر وزنگیری نامناسب گفت که بهش اپتامیل pdf بدم گفتش بعد اینکه وزنش رسید به نمودار سبز قطع کن و اپتامیل معمولی بده دکتر مگه این شیر مخصوص نوزادان نارس بعد از ترخیص از بیمارستان نیست ؟اشکال نداره الان که پسرم ۶ ماهش شده این شیرو براش شروع کنم بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ممنون میشم راهنمایی کنین 🌺🌺
- فاویسم
سلام آیا مادر شیر ده که نوزاد فاویسم داره میتونه موهاشو رنگ کنه؟
- تعویض شیر خشک
بچه من تازه رفته تو 6ماهگی تا الان نان یک میدادم میخورد ولی الان دو روز که تمایلی به شیر خشک نداره ایا میتونم شیرشو عوض کنم و نان دو بهش بدم
- دخترم ۸ ماهه هست واز دو ماهگی سروصورت و گوشهاشو چنگ میزنه وخونی میکنم میشه منو راهنمایی کنین
- رفتن اب درگوش
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرمن یکسال داره موقع حموم کردن اینقدسرشوتکون میده ک یکم اب میره توگوشش مشگلی نداره؟
- دونه زدن صورت
سلام آقای دکتر دختر من الان ۳۸ روزه س متاسفانه شیر نداشتم و مجبور به استفاده از شیر خشک شدم که آپتامیل ۱ دادم بهش بعد ۱۵ روز متخصص اطفال گفتن اپتامیل pdf بهش بدین که تو وزن گرفتن موثر بود منتها باعث کولیک و بیقراری شدید شد که بعد از ده روز عوض کرد اپتامیل پپتی. که تو ۶ روز استفاده مدفوعش،سبز شد و صورتش،دونه ها ریز قرمزی زد. که خودم دوباره بهش اپتامیل ۱ دادم ولی خوب نشده. از این بابت خیلی نگرانم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- سوال از متخصص اطفال
سلام پسرم ۴ روز پیش تب داشت بردمش دکتر استامنیفون داد بهش خوب شد دیشب سه چهارتا دونه قرمز روی بدنش ظاهر شده و امروز بیقراره و همش خوابش میاد چیکار کنم
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.نوزاد پنج ماهه دارم.چند روزه فقط گرفتگی صدا داره.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون

