Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره
- کم کاری تیرویید
سلام خسته نباشید نوزاد من 7 ماهه است تازه امروز از مرکز بهداشت تماس گرفتند ک تیروویید 6.2 است تازه جوابو ب من دادن حالا من باید چ کاری بکنم اگه ایا علائمی هست ک من متوجه کم کاری تیروویید بشم
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد
ببخشید میشه بیشتر توضیح بدین ؛چه قطره ای ؟وطریقه مصرفش به چه صورت؟
- اندام تناسلی نوزاد دخترچ
- سرلاک
سلام.آقای دکتر دخترم ۶ ماه و دو روزشه وزنش شیش و نیم هست وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده.الان براش سرلاک شروع کردم دو روزه.روزی یک قاشق سرلاک قاطی ۶ سی سی آب میکنم و طی دو وعده بهش میدم. اما دو روزه یک طرف صورتش جوش های ریز قرمز زده چکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟
- دورسر
با سلام دختری یازده ماهه و بیست روزه دارم که اندازه دور سر بدو تولدش ۳۵ و با وزن ۳۴۰۰ بوده که الان دور سرش ۴۴ و ۳ میلی وبا وزن ۹۶۰۰ است و همه رفتارهای حرکتی و ذهنیش خوب است ایا به نظر شما اندازه دور سرش کمه و مشکلی دارد؟باتشکر
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم
- انزیم کبدی و امونیاک
سلام کودک 11ماهه ازمایش خون داده انزیم کبدی 52وامونیاک 90 ایا باید بیوبسی کبد انجام بشه ماه گذشته امونیاک 112ولی الان 90
- یبوست کودک 18روزه
دو دختر دوقلو دارم که دچار یبوست شدن که دو سه روز به خودش میپیچه وفشار زیادی به خودشان وارد میکنن تا حدی چهره اش کبود میشه خانمم بعضی اوقات جوشنده گل بهشان میده رفتیم دکتر برایشان شربت Duphalac تجویز کرده هر 12ساعت 1 سی سی وزن هر دو 1900 گرم میباشد آیا بهشان بدم یا نه چکار کنم
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- َشیر خشک
با سلام خدمت پزشک محترم به نظر شما برای نوزاد نارس و کم وزن چند وعده شیرخشک در روز کنار شیر مادر لازمه و چند سی سی باشه؟
- غذای کمکی
سلام. میشه به نوزاد هفت ماهه گیلاس و هندوانه و خرما داد؟ شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٦ ماهو ١٨ روزشه طي ٢٤ ساعت كلا يازده ساعت ميخوابه( ٨ ساعت از شب تا صبح و سه ساعت هم طي روز )آيا اين ميزان خواب براي رشدش كافيه ؟ ممنونم ازتون
- مقدار مصرف پاراکید
سلام اقای دکتر نوزاد من هفت ونیم کیلو هست. استامینوفن پاراکید که به صورت سوسپانسیون هست چند قطره میتونم بهش بدم برای پایین آوردن تب؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- عفونت چشم نوزاد
با سلام آقای دکتر چندروز از چشم پسرم عفونت سبز رنگ خارج میشه زمانی که صبح از خواب بیدار میشه چشم هاش بهم میچسبه
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر من خیلی از خواب میپرد صدا نباشه علت چیه
- غذای نوزاد
سلام اقای دکتر ،ایا باید هر روز به نوزاد 8 ماهه زرده تخم مرغ داد؟؟ اگر نه ،،در هفته باید چند روز داد؟؟
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام بچم ازوقتی بدنیا اومد خون تومدفوعش نبوده الان دوماه نیمش هست چندروز پیش دوبار رگه های خون تومدعوعش بود الان هم سرماخورده بینیش چرک کرده بعدمدفدعش هم خیلی ابکی هست حتی باسرفه یاگریه مدفوع میکنه شبا هم توخواب خیلی میپره ویهو گریه میکنه حالا نمیدونم کولیک هست یا رفلاکس یا حساسیت به پروتئین گاوی .گاهی وقتا هم شبا توخواب استفراغ میکنه که ازتوبینیش میزنه بیرون یه گاهی هم استفراغ تاتودهنش میاد وخودش برمیگرد وقورتش میده شربت پدی لاکت هم بهش دادم ولی تاثیری روش نداشت الان فقط دایمیتکون بهش میدم توروخدا یه راهنمیایی بهم کنید الان چندروزه نه تخم مرغ خوردم ونه لبنیات ونه گوشت گاوالان خواستم ببرمش ازمایش قبلش خودم باید لبنایت بخورم که تومدفوعش نشون بده یالازم نیست بخورم
- عارضه اسهال بعد از مصرف شربت فارمنتین ۴۵۷ در نوزاد ۷ ماهه
دخترم ۷ ماهه و وزن ۷/۵کیلوبه علت عفونت گوش با علائم تب براش فارمنتین ۴۵۷ دوبار در روز ۴ سی سی تجویز کردن بعد از اولین دوز مصرف دچار اسهال آبکی شده به نظرتون دوز دارو براش زیاد نیست؟دارو رو قطع کنم دیگه تب نداره

