Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه قهوه ای
در مورد لکه چه ازمایشی لازم است
- قرص پشه
می خواستم بدونم قرص پشه وقتی هنوز سوزونده نشده بچه فاویسم بازش کنه چند ثانیه تو دستش باشه اذیتش میکنه
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید دختر من دوماه دارد .هنگام شیر خوردن از خودش حالت تهوع نشان می دهد وسرش را بالا می برد وشیر نمی خورد .گاهی اوقات هم در خواب حالتی از بد مزگی دهانش را نشان می دهد وفوری از خواب بیدار میشود .علت چیست ؟؟چکارش کنم ؟برای رشد وزنش دکتر یک ماه پیش شربت زینک را برایش تجویز کرد. از وقتی که این شربت را به او دادم این مشکل برایش شروع شده و فعلا ان دارو را خودم قطع کردم .اما این مشکلات برایش مانده. .چه کنم ؟
- .
سلام اقاي دكتر نوزادم الان ٥ ماهشه يه پنج روزي هست فقط شبا شير خشك كمكي ميدم اپتاميل يك شبا چه ساعتي بهش بدم بهتره؟
- تورمغده بناگوشی
سلام.دخترم 11 ماهشه دو طرف گوش پایین گوش غده بناگوشی متوزم و قابل لمسه .خلط گلو هم داشت وای هیچ علامتی دیگه نداره فقط بیاشتها شده.چیکار باید کرد
- کم خونی
سلام وقت بخیر سن۴سال و ۱۰ماه وزن۱۴ کیلو Hb:۱۱ قطره لیپوزوفرفورت روزی ۲۵قطره تا چند وقت باید مصرف بشه؟ ببخشید منظور من این بود که این قطره تا چ مدت باید مصرف بشه ولی فکر کنم اشتباهی جواب دادید
- گریه نوزاد
نوزاد ۲۲ روزه ام چند شبی است ساعت یازده دوازده شب که بیدارمیشود برای شیرخوردن، بعد از خوردن شیر نمیخوابد و تا حوالی ساعت سه چهار صبح مدام گریه میکند و دست و پا میزند بطوریکه با بغل و هیچ کاری آروم نمیشود، آقای دکتر علت چیست و چه کاری باید انجام دهیم چون واقعا نگرانیم، ممنونم ازتون
- سرما خوردگی وتب بچه ۱ ساله
سلام اقای دکتر دختر من ۲ روزه تب داره و امروز اسهال شده و دست و صورت و پاش جوش زده . ؟
- سلام،آقای دکتر،دختر من سه ماهشه و پشت سرش به اندازه ی یک توپ تنیس برآمدگی داره،میخواستم بدونم که بایدچیکارکنم تا برطرف بشه؟
- قطره مولتی ویتامین وآهن
- ریفلاکس نوزادان
سلام آقای دکتر درسته برای تشخیص ریفلاکس آندوسکوپی ممکنه انجام بشه برای نوزادان؟
- سوال در رابطه با موزاد سه ماهه
سلام بچه ی من یه ماهه هین و ۵ روزه شکمش گار نکرده شیرم هم کمه چه کنم لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۱۶روزشه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه داره خوب نمیتونه شیربخوره چه دارویی بهش بدم ممنونشرایط دکتربردنش راندارم ممنون
- قرمزی چشم و خش خش صدا
سلام اقای دکتر. من چهارشنبه پیام داده بودم. پسرم شکم درد و تب و بی اشتهایی داشت. پنجشنبه صبح تبش کم شد و غروب پنجشنبه هم تبش قطع شد. شکم دردش هم خوب شد. از پنجشنبه یدونه چشمش قرمز شده و از امروز هم که جمعه هست صداش خش دار شده. تک و توک سرفه هم میکنه. لازمه دارویی بدم یا ویروسی هست و خودش خوب میشه؟ منم دارویی ندادم فقط برای تبش استانینوفن میدادم. ۵ سال و نیمه و ۱۸ کیلو وزن
- بد خوابی نوزاد ۶ ماهه
پسرم شش ماه هست شب دیر وقت میخوابه ساعت۵:۳۰/۶صبح بیدار میشه شیر میخوره باز میخوابه اما هر نیم ساعت نق میزنه ناله میکنه بیدارمیشه باز شیر میخوره میخوابه بیدار میشه انگار شکم درد داره خودشو جمع میکنه خسته شدم هرنیم ساعت بیدار میشه چیکار کنم دکتر لطفا راهنمایی کنید متشکرم
- نوزادم خوب شیر نمی خوره واز نافش صدای باد میاد
سلام پسرم سه ماهشه خیلی گریه میکنه موقع شیر خوردن راحت نیست و از نافش هوا میده
- نوع دارو
سلام پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم قرص سفیکسیم ۲۰۰ را روزی یک عدد مصرف میکند دومرتبه مصرف کرده آیا این مقدار برای این سن زیاد نیست با وجود این که شربت سفیکسیم در داروخانه موجود نمیباشد آیا میتوانم قرص را نصف کنم ونصف آن را به پسرم بدهم؟
- دخترم شیر خشک نمخورد سه ماه کم دو ساله می شود اما بیسار ضعیف است
- انگور
سلام دکتر کودک من 9 ماهشه میتونم بهش انگور بدم؟
- ورم پای نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزادم چهارماه و بیست روز دارد. پزشکش شما میباشید. وزن هنگام تولد چهارکیلو و صد گرم بود. چند روز پیش که خدمت شما رسیدیم هشت کیلو و هفتصد گرم بود. اقای دکتر هر دوتا پای نوزادم تپل بود ، الان پای چپ نرمال هست اما پای راست ورم دارد و تپل تر از پای چپ هست. اقای دکتر فراموش کردم بهتون نشون بدم اونروز. دلیلش چی میتونه باشه اقای دکتر لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما دکتر دلسوز و توانا

